28 Ocak 2010 Perşembe

Bunları Beğendim...






Dışarıda diz boyu kar var ama ben size güzel bir plaj çantası örmeyi tavsiye edeceğim. Yaz hayallerine dalmak güzel olmaz mı...


















Kabartmalı motifler daha bir sıcak görünüyor bana, özellikle kalınca yün örgülerde. Bu motif de hoşuma gitti, tarifini linkte bulabilirsiniz...
















Kartpostallarımızı artık kendimiz yapıyoruz, peki zarfları da kendimiz yapsak nasıl olur. Sadece desenli kağıtlardan değil, magazin sayfalarında da yapabiliriz. Ne dersiniz, güzel olmaz mı?








Yapılış tekniği basit görünüyor...
Üstüne de beyaz bir etikete adresimi yazarsınız olur biter:))










Bir tavuk bu kadar mı şirin yapılır yaaa, şu kıyafete bir bakın... Veranın ellerine sağlık.
















6 yorum :

  1. Zarflar çok iyi fikir ama bizim posta sistemimize oda dayanmaz. Gelen zarfların halini görseniz. Tabi buralara gelene kadar kaç noktadan geçiyor onuda düşünmek lazım. Zarf bulabilmek için birçok kırtasiye dolaştım. Sonunda buldum. Renkli baskılı kağıtlar satılıyor mu buralarda bir tek elişi kağıdı var.

    YanıtlaSil
  2. Banucuğum zarf çok güzelmiş ancak DenDenAk iyi bir noktaya işaret etmiş bu posta sistemi içinde helak olurlar bence de. Kabartma motifler de çok şık :) Teşekkürler paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  3. Çanta çok hoş. Yalnızca plaj için değil alışveriş çantası olarak da ideal. Artık naylon poşetlere karşı iyice antipati duymaya başladım. Çünkü çevre kirliliği gitgide artıyor.

    YanıtlaSil
  4. dendenak, desenli kitap defter kaplama kağıtları bulunur herhalde...

    yeşim, bizde çift zarf kullanalım, içte desenli dışta aaadisi:))

    begonvilliev, çoook haklısın...

    YanıtlaSil
  5. anlaşıldı banucugum sen daha doymamışsın kartpostal göndermeye eee bir de zarflı yap gönder bari

    YanıtlaSil
  6. Valla, ben de bu delilik varken onuda yaparım, hatta pullarını bile yaparım:)))))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)