23 Ocak 2010 Cumartesi

İşte kış şimdi geldi...



Bugün kar devam etti.






45-50 cm. di akşamüstü bu resimleri çektiğimde, uydu anteni kar dolunca göstermiyor, onun için çıktım bahçeye, yol açmadan yürümek biraz zor oldu, bıdık hoplaya zıplaya benden önce kapıya gitti kolayca...






Böyle ince ince yağmaya devam ediyor, sabaha kadar bakalım ne kadar olacak. 1.40 cm. i gördüm 2005-2006 kışında. Güzel oluyor ama, bahçede bir yol açıyorum, etrafı beyaz duvar:))











Masanın üstü kar dolunca, gittikçe kabaran bir kek gibi oldu, ne kadar da düzgün ama, benim fırın böyle düzgün kek kabartamıyor:))

Postam gelmiyor ama, okullar da tatil ya, ancak aşağıya inip buradan geçecek olanlar belki getiriler, ne yapalım, bekleriz biz de:))


7 yorum :

  1. Ayy ne güzel o kabaran kek gibi fosur fosur üflediğinde uçuşan karlardan yağmış:) Ne şans. Bende bekliyorum buralarada gelsin yağsın diye. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben bizim çocukları atabilir miyim, bu kardan yatağa? Bugün, İstanbul'da da kar yağmaya başladı. Daha bir cm olmuştu ki bizimkiler attılar kendilerini dışarı. Bir de yere yatıp kelebek figürü çıkarmaya öalışmazlar mı :) Senin bahçeni, hele de o masa kekini görseler, çıldırırlardı.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
  3. Ayyy ne güzel yahu karı da okadar çok özledim ki, Ankara'ya da dört gözle bekliyorum ama yok yok yokkk. Senin oraya uçup gidesim geldi ablacım valla...

    YanıtlaSil
  4. Kek bugün bir 10 cm daha kabardı, resimlerim akşamüstü.
    Çocuklar değil büyükler için de çok eğlenceli burada kar, hele güneş açınca, hava ılık ta oluyor, gelin valla hepiniz, beklerim:))

    YanıtlaSil
  5. Canım yaa öyle özledim ki kara basmayı, dokunmayı... Şimdi orada olmak vardı.

    YanıtlaSil
  6. bu resimlere çok özenmişim sanırım İStanbula da geldi kar..hem de aralıksız yağdı bugün..hatta final bile iptal etti o derece yani :)) çok mutluyummm!! :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel yağmış.Ah bir de Ankara'ya gelse artık. Burada güneşli ama kuru soğuk var o kadar:)) Fotograflar çok güzel.....

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)