4 Mayıs 2011 Çarşamba

Bahar Gelmiyooor :(

Gelir gibi yapıyor, sevindiriyor, ama gene kaçıp gidiyor :(
Bugün soğuk, kapalı, yağışlı bir güne uyandım, yağmur durdu, sis bastı, içim daraldı :(
Sonra sis kalktı, yağmur başladı, tüm gün böyleydi işte, gene tıkıldık eve :(

Yağmur damlalarıyla ıslanmış camın ardından baktım yeşilliklere....


Bir köşede annem gelininin yaptığı motifmatikten motifleri birleştiriyor, bir yanda ben yeni başladığım şile bezi örtümü dürtüklüyorum.
 
Bu arada bitirdiğim örtülerin fotoğraflarını çekip dükkana koyamadım bile, hep karanlık hep karanlık :(
Bıdık bile sıkıldı artık, dışarı çıkmak istiyor, çıkmasıyla tekrar girmesi bir oluyor, bize de bi kalk bi otur yaptırıyor :))



Güneşli günler dileğiyle :))





23 yorum :

  1. sorma banu abla burda da çok fenaydı bugün hava...fırtına vardı resmen...hava güneşli olunca insan daha çok şey yapmak istiyor..ama kapalı olunca bi karanlık bi kasvet..umarım yakındadır güneşli günler..:)öpücükler:)

    YanıtlaSil
  2. burada da öyleydi hava ablacımmm,ama ben odamda yalnız oturup özlediğim şeyi yaptım,mutlu mutlu çocukluğumdan kalma duygularla penceremin önüne geçip yağmuru dinledim,ruhumu dinlendirdim,öptüm kocaman,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Bu da geçerrr canım, yanlız sizin orada her daim sis olur zaten değil mi?

    YanıtlaSil
  4. Buraya da uğramadı daha,son olarak Avrupa'da görmüşler :)Senin pencereden görünen dağlar böyle de çok güzel !

    YanıtlaSil
  5. ANNECİĞİNİN GÜZELLİĞİNİ GÖRÜNCE İÇİM ISINDI.ALLAH SAĞLIKLI ÖMÜRLER VERSİN BOŞ VER BAHARI GELECEK NASILSA SARIL ANACIĞINA YAZ GELSİN GÖNLÜNE.ŞİMDİ DAHA ÇOK ARIYOR ÖZLÜYORUM ANACIĞIMI.BENİM BAHARIM OLSUN O ÇALIŞKAN ELLERİNDEN ÖPERİM

    YanıtlaSil
  6. İstanbul'da da şu anda yağmur var...
    Ama pencereden manzaranız çok güzelmiş,tadını çıkarın derim:)

    YanıtlaSil
  7. Aynen İzmirde bile hava böyleydi hatta bir ara gök yere inecek gibi yağdı ardından güneş tekrar bulut kararsız bir şekilde akşamı etti:)

    Anneciğin ellerinden BIDIK ın gıdıkından öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
  8. bencede gelsin artık güneşli günler.. sizde bahçedeki sandalyelerinizde elişileriniz yapın.. mis mis çaylarınızı yudumlayın...

    keyfiniz çok olsun!!

    YanıtlaSil
  9. Oh ne güzel ana-kız oturmuş hamaratlık yapıyorsunuz. Hava konusunda haklısın. Bu yıl doğa isyan ediyor sanki.

    YanıtlaSil
  10. Evet yağmur kış bahar derken istenilen gibi bir hava olmuyor ama sizin camdan dışarı bakınca insan huzur bulur bu manzarayı kaçırmayın. İllaki yaz gelir sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  11. Malesef yağmurlar hala bitmedi, Adana'da hava güzel ama güneş bir açıp bir kapıyor, özletti kendini iyice :)

    YanıtlaSil
  12. bu sene böyle mi geçecek,yoksa baharın azizliği mi dersin ?

    YanıtlaSil
  13. Ne şeker bir ikilisiniz siz böyle?Bıdık da cabası.Keşke yanınızda olsam.O pencere önünde çay içerdik birlikte :(

    YanıtlaSil
  14. Evet yaa bir türlü gelmiyor bahar:((
    Burada da kapalı ..akşam üzeri kaçamak hıdırellez ateşinden atladık
    ip atladık..hava soğuk ve kapalı hemen içeri girdik..
    Annenize selam,ellerinden öperim:)

    YanıtlaSil
  15. Bayılıyorum annenizin şu pozlarına.Armut dibine düşermiş.Kime çektğiniz belli.Allah beraberce nice yıllar geçirmenizi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  16. SevgiliPermarencim, Örgü çantam, Ada-Deniz,Fundacım, Noyumberrycim, hepimiz aynı durumdayız sanırım, güneşi gördük mü hareketleniyoruz ama çok sürmeden havanın kapamasıyla biz de sönüyoruz,Ya da Miniğim gibi pencere önünde oturup yağmurla gelen anılara dalıyoruz Baykuş Gözüyle... İnşallah Coletteciğimin dediği gibi Avrupa tatilini bitirip buralara da uğrar Bahar Nevalcim:)) Dağlarım yeşerdi ama ben yeşillikleri koklamak istiyorum,Nilgünüm,Marifet23, bahçemde oturmayı özledim :)
    Fiammacım, yok burada her daim sis olmuyor, ama bu sene sıcak-soğuk farkları çok olduğu için sis te çok oldu...
    Örgücü Neşem, anacım güzel değil mi, Allah sağlıklı günler göstersin, anacığını kaybedenlere sabırlar diliyorum :(Elmalı kurabiye, biz anamla ikiz gibi olduk artık Tülinim, gel de gör halimizi, Bıdık ayrı bir alem :)

    YanıtlaSil
  17. önce anneciğini sevgiyle püyorum..
    sonra bıdığı da öpüyorum..
    ya Banucum ne kadar şahane bir evin var..bir evin her köşesi mi bu kadar zevkli olur ya..Allah daha da mutlulukla yaşamayı nasip etsin inşallah..
    dayan canısı bahar gelecek..hem geldi mi de bıktırana kadar kalacak..ben şahsen en çok kışı, sonbaharı, yağmuru çamuru seviyorum..bu havalar benim bayramım şu anda :))
    kızma ya, gerçekten öyle :)
    sen çok cansın çook :)

    YanıtlaSil
  18. Biliyor musun Banu,sen sıkılmışsın ama inan ben imrenerek bakmadım desem Yalan.Ana kız ne güzel zaman geçiriyorsunuz..Allah ayırmasın.Bu fotoğraf öyle güzel anlatıyor ki mutluluğu...
    Dilerim hep daim olsun mutluluğunuz..
    Ana kız birlikte vakit geçirmek kadar güzel birşey yok.Karışan yok...
    Sevgiler,öpüyorum sizleri.

    YanıtlaSil
  19. al muğla'dan da o kadar dışarıda resmen fırtına var, kaloriferler yanmıyor, donuyoruz:(((

    YanıtlaSil
  20. Canım Figenim,biz de seni öpüyoruuuuz :) Evimi gözünde büyütme, çıfıt çarşısı bir kulübe işte, ama huzurlu çok şükür, Allah sağlık ve huzurumuzu bozmasın yeter...Bahar gelsin, yaz gelsin, kış modundan çıktım ortada kaldım, kışı da seviyorum, çünkü o zaman dışarıda işim olmuyor, tembellik yapıyorum :)
    Neşecim, amin şekerim amin.... Anam benim arkadaşım, can yoldaşım, ikiz gibi olduk artık, yıllardır beraberiz ya :)Karışan yok deme, Bıdık var, bizim elişlerimizden sıkılıyor, onları çekiyor, beni sevin diyor :))Sevgiyle kaaaal....
    Sevgili İnci çiçeğim, noooluyor böyle, Muğla da donuyorsa...

    YanıtlaSil
  21. Thank you so much for voting for my chandelier dessert tray! I am a new follower now!

    YanıtlaSil
  22. baharı görmeden yaz geldi geçti diyeceğiz bu sene :))))

    YanıtlaSil
  23. bu güzelliklşere her mevsim çok yakışıyor... Saadet

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)