2 Mayıs 2011 Pazartesi

Kucak Tepsisi

Geçenlerde sevgili Şehnaz kucak tepsisi yapmıştı, çok sevmiştim.


Bugün ise bir reklam mailinde karşıma çıktılar, dizüstü bilgisar için olanları da var, ama teknik aynı, fiyatlar uçuk,

bizim becerikli hanımlarımız neredeyse sıfır maliyetle, hem de çok daha şekerini yapıyorlar işte, altı yastık, üstü tepsi, biz de yapsak mı birer tane :))

Bu siteyi biraz daha dolaşırken karşıma Dreamer Felt-Keçe tasarım örtüler çıktı, indirim öncesi fiyatlara baktım da, ben işlediğim Şile Bezi Örtüleri bedavaya satıyorum galiba :(




13 yorum :

  1. Şilebezlerini yakinen gören dokunan biri olarak aynen öyle düşünüyorum şans işte bu da başka ne denir? Tepsi işi güzelmiş de keyif yapmayı bilene:))

    YanıtlaSil
  2. Zaten sen neden örtülerini Etsy'de satmıyorsun diye merak ediyorum. Orada değerlerini bulurlar. Sen bana bakma, benimkiler ıvır zıvır satılmıyor, ama seninkiler öyle değil, kesin satılır. Dene bence. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. bence de ablam nedret hanıma katılıyorum kesin büyük yerlere koymalısın emeklerini ellerine sağlık emek işini bilen bilir ne kadar yapacağını, tutacağını değilmi?

    YanıtlaSil
  4. Banucum , sevgili Nedretle aynı fikirdeyim bu emeklerde güzel ama dikişle tek tek göznurunu karıştırmamak gerek .senin göznuru emeklerini kıyaslamam bile . değerini bilecek kapılar açılsın dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlara aynen katılıyorum. Elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  6. Banucam, senin işlerini çok beğeniyorum, arkadaşlara katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. indirimsiz fiyatlara baktım da uçmuşlar resmen. Elişi gibisi yok bu kesin ama hepsinin değeri var. etsy işini ciddi ciddi ele al. Türkiye'de her kadın ya da bir yakını elişi yapıyor. O yüzden değeri verilmiyor. Yurtdışında daha iyi iş yaparsın

    YanıtlaSil
  8. Um imenso prazer te conhecer, e qualquer coisa estou as ordens, já que gostou da minha arte em reciclagem, e que bom!
    Abraços

    YanıtlaSil
  9. banucum canım benim..bende bu kucak yada leptop tepsilerinin fiyatlarını bildiğim için nasıl yapılır,neyle yapılır diye düşünürken birden ortaya çıkıverdi..canım benim inşallah uygun bir zamanımda sada yaparım..seni ve bloğunu çok seviyorum

    YanıtlaSil
  10. bence senin el emeği göz nuru örtülerinin yanından geçemez bunlar canım
    ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  11. fiyatlar konusunda ben de size yürekten katılıyorum banu hanım...çok zaman ve emek gerektiriyor sizin şile bezi çalışmalarınız.... elelrinize sağlık....

    YanıtlaSil
  12. Güzel yorumlarınız beni mutlu etti, şile bezlerim maddi açıdan değerlerini bulmuyorsa da beğenilmeleri beni manevi olarak doyuruyor, hem de başka evleri süslemeleri hoşuma gidiyor, varsın ucuz gitsin :)

    YanıtlaSil
  13. Geyikli tepsi kesinlikle favorim!!!
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)