31 Mayıs 2011 Salı

Biraz Ondan, Biraz Bundan :)




13 yorum :

  1. Kolay gelsin,yünlerle neler yapıyorsunuz?Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık güzellikler başlanmış.bir haftadır yoktum geldim bir dolaştım harka paylaşımlar var yine eline yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Maşallah,ikisi bir arada. Kolaygelsin:))

    YanıtlaSil
  4. Banucuğum şile bezlerini nerelerden alıyorsun ve fiyatı nedir yardımcı olur musun..
    Yalnız ben erkek gömleği dikmek istiyorum da..Renk çeşitleri var mı?
    Bulunduğum yerden sordum metresini 5 TL. dediler.Ama kalitesine güvenemedim..
    Sevgiler canım.Önerilerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. banucum bende resim gözükmüyor

    YanıtlaSil
  6. Sizde benim gibi örnekleri kağıda döküp öyle işliyorsunuz ne güzel...şile bezi işleme harika duruyor,kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel işler bunlar, kolaylıklar diliyorum Banu ablacığım

    YanıtlaSil
  8. Banu abla , hala şemaları kitap haline getirmeye başlamadınız mı ?
    :)))

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım benim, ne hamaratsın maşallah sen:)

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık hamarat ablam benim iyi günlerde kullanmak nasip olur inşallah,lifin modelide pek güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Yelpazesu, bu yünler yumuşacık, banyo lifi ile başladım, bakalım neler çıkacak :)
    Örgü Çantam canımcım,güzellikler paylaşılmalı değil mi :))
    Nedretim, bu havaların tutarsızlığından nereye ve neye saldıracağımı şaşırmış vaziyetteyim :)
    Neşecim, blogunda mail adresini göremedim, bana mail at, bilgi vereyim :)
    Şehnazım, bazen yoğunluktan görülmüyor herhalde birdaha dene istersen :)
    Sevgili Tatesal, ya hazır olanı kağıda çıkartırım, ya örneğe bakıp kendim kağıda şema çıkartırım, her iş böyle daha kolay geliyor değil mi :)
    Tatlı Bilgenin tatlı annesi, güzel gözler her işi güzel görürmüş :)
    Sevgili Ada-Deniz, bu aralar hiçbirşey kolay gelmiyor banaaa :(
    Muhteremcim, o proje uzun proje, hukuken de araştırmak gerek gibi geliyor, ne yapsak ki :))
    Acemi olmayan hobicim, bu aralar hiiiiç hamarat değilim :(
    Waterlilym, yumuşacık yünlere dayanamadım :) Bir çeşidi de annemin elinde, bana hırka örüyor yumuşacık, sıcacık, tekrar teşekkürler canımmm:)

    YanıtlaSil
  12. beğenmene sevindim ablam iyi günlerde kullnmak nasip olsun inşallah

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)