11 Mayıs 2011 Çarşamba

Tembellikten Doğan Bir Fikir :))




37 yorum :

  1. banu abla cok güzel bi fikir..ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. aklınla bin yaşa:)

    YanıtlaSil
  3. banuşum süpersin, zeka küpü hemen de çözüm bulursun.

    YanıtlaSil
  4. bu fikir muhteşem :))

    YanıtlaSil
  5. Nazar olucan,nazar.tü tü tü...Maşallah sana,aklına.

    YanıtlaSil
  6. Akıllısın vesselâm:))

    YanıtlaSil
  7. yok artık daha neler dedim:))) aklınıza sağlık, elinize sağlık. güle güle kullanın, çok iyi düşünülmüş.

    YanıtlaSil
  8. aklıma Süleyman Demirel'in meşhur sözü geldi valla.
    söyleyecek söz bulamıyorum....))

    YanıtlaSil
  9. Herzamanki gibi harikasın arkadaşım

    YanıtlaSil
  10. banucum pes diyorum başaka bir şey demiyorum .süpersin yaaa. MAŞALLAH

    YanıtlaSil
  11. banucum harika.fikir küçük ama işlevi büyük..herşey ayrıntıda gizliymiş..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. tembellik olduğunu sanmıyorum canım.Düzenle alakalı bu.Ben de dolabımı daha kullanışlı hale getirmeye çalışıyorum ya bakalım nasıl olacak.

    YanıtlaSil
  13. Sen yokmusun sen, bayılıyorum sana:)

    YanıtlaSil
  14. senin bu yaratıcılığına bayılıyorum banu abla.harikasın:)

    YanıtlaSil
  15. bu kadar pratik yapılabilirdi, harikasın:))

    YanıtlaSil
  16. tecrübe, beceri ve hamaratlık gibi hünerler bir arada olursa sonuçuda bu olur işte, ellerine sağlık Banu hanım :))))

    YanıtlaSil
  17. dikkat et ikea çalabilir fikrini:))

    YanıtlaSil
  18. Bu fikirlerine bayılıyorum hem ekonomik hem pratik.Tam benlik..

    YanıtlaSil
  19. tembelliğini severim senin, süper olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. pes yani banu:)) bu fikirlere şapka çıkartılmaz da neye çıkarılır:)) saygılar:))

    YanıtlaSil
  21. tek kelimeyle HARİKASIN Banu abla yaaa...ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. süpersin,çok yeteneklisinn ablacımm

    YanıtlaSil
  23. ayyyy otursam kırk yıl düşünse aklıma gelmez ... Aklına fikrine eline sağlık süper olmuş banu ablacım :) Bu arada ismim zeynep kısa olsun üç kadın üç moda yamayım dersen :D

    YanıtlaSil
  24. çok iyi fikir.benim dolabın da tahtası yamulmuş,kırılavak diye korkuyordum.niye benim aklıma gelmez böyle pratik fikirler...

    YanıtlaSil
  25. fikir şahane..uygulama şahane..
    ben de bi düşüneyim bunu..valla bacak kadar boyum var, ben de yetişemiyorum :(
    helal sana, aklına sağlık cann...

    YanıtlaSil
  26. Hayyyret, burada yapılan yorumların heeepsi kaybolmuş, 28 yorum vardı :(

    Tembellikten pratiklik doğuyor, her işi en kolay nasıl yaparım diye düşünüyorum, kolaylıkları buluyorum :))

    YanıtlaSil
  27. İhtiyaç en iyi öğretmendir demişler.Ben fikri bulur söylerim yapımını mahodan isterim.Tam hayalimdeki olmuyor çünkü o da özgün olsun diye kendine göre düzeltiyor değiştiriyor.Mesela ben kapaktan yuva yapmana bayıldım.Bende de böyle pratik uygulamalar çoktur. Ama koca İkmal Yapı Markete gidip almayı tercih eder.

    YanıtlaSil
  28. Nalancım, bazı şeylere para vermektense yerine birşeyler uydurmayı seviyorum ben :)) Eh bir de en yakın nalbursan 7km. uzak olunca ve o anda yapmayı da kafaya koyunca, uydurmak zorunlu hale geliyor zaten:))

    YanıtlaSil
  29. ablam yine harika fikir çıkmış ortaya,süpersin süpeeerrrr :)

    YanıtlaSil
  30. süper bi fikir.
    sevgilerimle eli

    YanıtlaSil
  31. tek kelimeyle harikasınız.bayıldım fikrinize:)

    YanıtlaSil
  32. Okuyanım, uydurmak benim işim :))))))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)