6 Mayıs 2011 Cuma

Yeni Ürünlerim :)

Sevgili Nalan'ın ilettiği önemli bir uyarı ile başlıyorum.....

20 ıla 28 mayıs tarıhleri arasında yağmur yağarsa altında kalmayınız, normal yağmur olarak yağacaktır ama ıçındekı asıt oranı yuksek olduğundan ilerde cılt kanserı yapma olasılıgı %90’dır. Nasa nın açıklamasıdır.
 Saygılarımla,
Kartal ÖZÇAKIR
İşletme Genel Müdür Yardımcısı TGS Yer Hizmetleri A.Ş.

 Kenarları oyalanıp ütülenmeyi bekleyen Şile bezi örtülerimi nihayet tamamladım ve dükkanıma koydum, sizlerin de beğenilerinize sunuyorum :)






23 yorum :

  1. vay vay vay diyorum. Başka da bir şey diyemiyorum. Süperler

    YanıtlaSil
  2. pırıl olmuş hepsi,hiç bir şey yapasım yok diyordun yaa işte o şaşırtıyordu zaten beni, yapasın yoksa bunlar ne kardeş:) sen boş durduğunu sanırken ellerin mi işledi bunları:))Ellerine emeklerine sağlık, satışların bol olsun...

    YanıtlaSil
  3. süper,harika,şahane daha ne diyeyim bilemedim.eline,gözüne,emeğine sağlık.kıymet bilenlere nasip olsun,hayırlı kazançlar.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sözün bittiği yer, ne emek ne sabır..Ellerine sağlık Banu...

    YanıtlaSil
  5. YAZACAK BİR ŞEY BIRAKMAMIŞLAR BANA.YUKARIDA YAZAN ARKADAŞLARIN YAZDIKLARININ ALTINA İMZAMI ATIYORUM

    YanıtlaSil
  6. Zühal Alpoğlu7 Mayıs 2011 00:22

    Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık hele o morlu bordolu uçları üçgen olana bittim dogrusu:))

    YanıtlaSil
  7. muteşem diyoruuummm.ellerinize sağlık....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  8. süperler bayıldım..el atmadığım birkaç işten biri bu..sabır gerek..ellerinize sağlık elleriniz dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  9. ellerinden öpüyorum ablam harikasın....

    YanıtlaSil
  10. tutuldum kaldım muhteşem bir göz ziyafeti bu ellerine sağlık canım Rabbim bu yeteneğini uzun yıllar sürdürmeni nasip etsin.
    öpülesi ellere teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. tam bir el emeği göz nuru..ellerine sağlık banucum..bol kazançlar olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  12. Banucam, duyuru için teşekkürler, ben de bloğumda duyuracağım, işlerin her zaman ki gibi çok güzel ama senin şu blog üstündeki resmin yok mu gelip oturasım geliyor, bir kahve içmek orada ne güzel olurdu:)

    YanıtlaSil
  13. Hepsi birbirinden güzel birer sanat eseri, sizi çok takdir ediyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. ne günlere geldik ya.gökten kanser yağıyor
    elemekleriniz pek güzel,elinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. bunlar bir harika ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Banuca,Her biri bir birinden çok şık ve zarif o güzel ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle sağlıkla mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  17. Çok güzeller bayıldım Banucum, emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  18. Oooo... Bu yorumlarla ben daha çoook işlerim :))) Hepinize çoook teşekkürler :)
    Bu arada Fadişcim, blog resmindeki koltuk ve sehpanın mandallardan yapıldığının farkındasın değil mi, yani sığarmısın bilmem :))

    YanıtlaSil
  19. hepsi birbirinden güzel emeğine sağlık ablacım

    YanıtlaSil
  20. Tek kelime ile Süpeeeeer; sizi tebrik ediyorum. ellerinize emeğinize sağlık.

    Sevgiler;

    YanıtlaSil
  21. Çok güzeller... Nasıl bir el emeğidir bu...

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Anne mahsustan, teşekkür ederim, böylesine beğenilmesi beni de çok mutlu ediyor, bunlar da satıldı, Allah bereket versin, işlemesini seviyorum bunları, başka başka evlerde olması da ayrı bir mutluluk benim için :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)