5 Mayıs 2011 Perşembe

Yapmalıyıııım :)

Bu avizeyi yapmalıyım ama nereye asacağım o meçhul :)




17 yorum :

  1. Verandaya bile olur yaa, yap sen yap belki bende sendne görüp yaparım...

    YanıtlaSil
  2. Ingiltere'de kullanilan cok eski bir teknik..Yatak odasinda hos durabilir..

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş banu abla..yatak odasına antirelere her yere yapılabilir..

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle yapmalısın. nereye asacağım diye sormuşsun ya illa asmak zorunda değilsin bence. bunu abajur olarak da kullanabilirsin. benimde buna benzer bir işim vardı,jüt ipiyle yapmıştım. asacak yerim olmadığı için abajur olarak kullanmıştım.
    linki burada
    http://kapkaracamdankelebek.blogspot.com/2009/03/kirnap-ipinden-abajur.html

    YanıtlaSil
  5. buna bayıldım işte harikasın banucuğum evde bir sürü dantel var neden olması,şu elimdeki işler bitsin bunu da yaparız dimi

    YanıtlaSil
  6. ada deniz denedi balkonuna yapmıştı:)) seninde girişte güzel olur.

    YanıtlaSil
  7. Valla enim balonun sönmesi vakasından yamukluk olmuştu ama yine de gece verdiği ışık süper.

    YanıtlaSil
  8. bu avizeyi hep çok etkileyici bulmuşumdur..
    yina ağzım sulanarak baktım..
    kapı önüne dış kısma olmaz mı banu?
    iç dış çoook vernikledikten sonra kapının hemen dışına, tepeye, yağmur almayan kısma konulamaz mı?

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Banuca

    Dantel fikri süper yatak odasına olabilir.İhtiyacımda var aslında yapmalı :)

    Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bunlar:)) sen yap nasıl olsa kullanılacak bir yer bulursun:))

    YanıtlaSil
  11. Anammmm bayıldımmmm ..
    Benim Anneciğim çok güzel danteller yapar, hemen göstericem bayılacaktır kesin ...

    YanıtlaSil
  12. Fiammacım, İnci çiçeğim, bulacağım bir yer, bulunca yaparım, unutmazsam tabiii :))
    Sevgili Lady Ceres, HobiHuzur, teknik yeni değil, ama unutuyor insan, yatak odasına güzel olur tabii, romantiklik katar :)
    Sevgili Camdan Kelebek, abajur da güzel fikir, salonda hoş durur, bakacağız artık :)Seninkine bayıldımmmmmm :)
    Canım Aksungurum, sen şimdi bunu da biran önce yapar, gene beni çatlatırsıııın :(
    Sevgili Örgü çantam, benzerlerini bizim becerikli hanımlarımız yaptı, biliyorum, bu da değişik fikir versin dedim :)
    Sevgili Ada-Deniz, zaten senden kaçmazdı bu, romantik oluyor değil mi :))
    Figenim, canım ya, benim gibi herşeye ağzın sulanıyor değil mi:)) Unutmayıpta yaparsam birgün, mutlaka bir yerlere konacaktır ....
    Belgincim, senin ellerinden zarif bir avize çıkacaktır mutlaka, hadi yap, gözümüz gönlümüz açılsın :)
    Sevgili 3kadın3moda, anneciğinden bir güzellik bekliyoruz artık :)

    YanıtlaSil
  13. Ben çok beğenirim bu tarz çalışmaları. Ben de çocuklarımla bunun renkli kağıt kaplanmışını yapmıştım, çok da zevkli bir çalışma:)

    YanıtlaSil
  14. Semicim, dantelle olanını görmemiştim, çok hoş olmuş ama değil mi, deneyeceğim bunu, dantellerime yazık etmem umarım :))

    YanıtlaSil
  15. Pınarcım, ben yapmadım bunu, fikir olarak paylaşmak istedim :)

    YanıtlaSil
  16. Ben yaptım, çok şık ve orjinal oldu.. Hem de çok ekonomik...işte burada... http://sevimcolak.blogspot.com.tr/2013/12/eski-dantellerinizi-atmayin.html

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)