29 Mayıs 2011 Pazar

Çiçeklere kardeş :)

Ben bu çiçekleri daha önce yayınlamıştım, bugün gene rastlayınca kontrol ettim, baktım bağlantıların olduğu linkler kapanmış, o nedenle  şimdi karşıma çıkanı paylaşmak istedim :)


Tahmin edeceğiniz gibi pet şişelerden  faydalanılarak yapılmışlar, şişeden kesilen yaprakların bir yüzüne kumaş yapıştırılmış, belki kağıt veya peçete de yapıştırılabilir, ortasına konan parça da kaplanmış, onun yerine de düğme, kapak gibi birşeyler kullanılabilir, ama sonuç çok şirin görünmüyor mu :)
Yapım aşamaları yukarıdaki linkte video ile anlatılmış, aynı zamanda fotoğraflarla da anlatım var yapmak isteyenler için...


5 yorum :

  1. çok güzeller ablacım çokta kolay gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Düğme olayı hoş olur da kumaş daha sağlam durur pet şişede peçete biraz ıslanınca erir hele güzeşe koyarsan solar gibi geldi bana can.

    YanıtlaSil
  3. Bence de kumaş daha iyi olur ama çok hoş olmuş bu çiçekler.Bu arada bütün yorumlarım adsız olarak çıkıyor.Bakalım bu ne olacak?

    YanıtlaSil
  4. çok hoş görünüyorlar:))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)