1 Mayıs 2011 Pazar

İş İşi Açtı :))

Hani "laf lafı açar" derler ya, bugün "iş işi açtı"  :))

Sabahın 6 sında cep telefonum çaldı, fırladım... Zamansız çalan telefonlar insanı ürkütür ya, neyse, ben telefona uzanana kadar kapandı, "bilinmeyen numara". Tekrar uyumayı denedim, olmadı, 6,5 ta kalktım :(

Dün su deposunun alt musluğunu açmıştım boşalsın diye, depoyu çevirmem gerekiyor da...
Camın önünde çayımı içerken bir baktım ki, o sert plastik depo yamulmuş, pijamalarla fırladım çıktım nooldu diye. Dalgın kafam, alt vanayı açmışım ama üst kapağı açmamışım, tabii boşalırken içteki havayı emmiş emmiş, yamulmuş, kapağını açamadım, ufak tapasını çıkartabildim ancak, hava almaya başladı :)

Anamla sabah kahvemizi de içtik, üstümü değiştirdim, çıktım.
Deponun üst kapağını açmayı başardım....
Deponun hemen yanında veranda var, orada masanın tam ortada olmadığını farkedince yerine çekeyim dedim,

onu çekerken baktım sarmaşık gülün iki dalı uzamış, tutturmak gerekiyor. Ocakbaşında çiçek bağları vardır diye oraya gittim,

çiçek bağını ararken yerde su kabağı çekirdeklerini gördüm, onları diktim,

onları dikerken, hemen üst tarafta asma var, boşta kalmış sallanıyor, bağlamak lazım, arabada kalın ip vardı, onu aldım ama kesmeye birşey yok, bodruma inmem lazım,

bodruma indim, öyle karışmış ki, bütün kış indirdiğimizi koymuşuz tezgah üstüne, oraya buraya,
bodrumu toparlamaya başladım, bodrumu toparlayıp makası alıp ocakbaşına giderken mor açan bir çiçeğin dalları yerlerde, yazık çiğnenecek,

ona dallardan saracak birşey yaptım, toparladım,

tam asmaya gideceğim, sabah sefası tohumlarını gördüm, gecikti diye onları diktim,

onları dikerken aslanağızlarının da otlarını yoldum,

aslanağızlarını yolarken devam edip üst bahçenin tüm etrafının otlarını yolup topraklarını kabarttım,

e öğlen oldu, yoruldum, paydos ettim.

Sahi ben asmayı bağlayacaktım değil mi, çok yoruldum, yarına kaldı :))



25 yorum :

  1. Kocca gün ,bir asmayı bağlayamamışsın ya :))

    YanıtlaSil
  2. çimenlerin üzerinde keyif yapmayı sonuna kadar hak edecek kadar çok iş yapmışsın ablacım ...
    yaptığın işleri diyemiycem ama anneciğinle papatyalarla arkadaşlık ettiğiniz resme nasıl imrendim anlatamam.keyfiniz bol olsun.....

    YanıtlaSil
  3. ayy banu ablacım okurken ben yoruldum :)) ama final süperdi:))
    anne kız harikasınız...

    YanıtlaSil
  4. ben okurken yoruldum:)))
    bahar gelmiş oralara...
    iyi geceler...

    YanıtlaSil
  5. Ben de okurken yorulanlardanım içim şişti vallahi, yazlığa gidince aynen bana da öyle olur iş üstüne iş çıkınca da geriliyorum, hele ki yapamayacağım bir şey olursa deliriyorum bu yıl bu yüzden açmaktan bile vazgeçtim:( Anam babam daha 2 gün önce diz boyu kar vardı oralarda ne çabuk toprağa yayıldın sen öyle... Ben de o iki resme imrendim, boşver asma da yarına kalsın keyif yapın anacığınla ve bıdıkla:)) bu kadar beklemiş bir gün daha geç olursa bir şey olmaz:))

    YanıtlaSil
  6. bravo vallahi ben bunların anca bir ikisini yapabilirdim herhalde enerjinize hayranım maşalllah

    YanıtlaSil
  7. ve bunları öğlene kadar mı yaptın?:)maşallah enerjinize ne diyeyim:)

    YanıtlaSil
  8. kızımın anasınıfında bi tekerlemesi vardı... "komşu komşu hu hu" diye başlayan... ilahi banucum ona benzemiş bu post... :)))
    asmaya niyet onlarca işe kısmet olmuş... iyi de olmuş... yarın unutma ama.. :)

    YanıtlaSil
  9. okadar işten sonra fotoğraflarda çok mutlu görünüyorsunuz:)

    Anneniz ve köpeğinizle olan fotoğraf çok harika bir kare...
    hayran kaldım valla..

    YanıtlaSil
  10. okurken yeni bir eve taşındım, oradan oraya koşturuyorum hissine kapıldım:)) kolay gelsin sana:))

    YanıtlaSil
  11. Koşturmacadan sonra mutlu son, fotolar harika kıskanmamak elde değil :)

    YanıtlaSil
  12. Bahçi olunca mümkün değil işlerin sonu gelmiyor. Sent tam bitirdim diyorsun yeniden başa dönmüşsün. Hele ki bir de doğa uyandı, işler çoktur senin. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  13. Banucum kolay gelsin ne kadar odaklansan illaki başka birşeyler giriyor araya. fotoğraflar süper.

    YanıtlaSil
  14. Muthis enerjinize hayran kaldim,resimlerde cok hos..Onca yorgunluga degmis.

    YanıtlaSil
  15. Banu sen yapmış bitirmişsin neredeyse,ben -meli -malılardayım daha :D Keyfini çıkart arkadaşım.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. Aynı benim iş yapma şeklim.gün boyu yerime oturamam,aynı zamanda birçok işi yapmaya çalışıp yorulurum.kolay gelsin.ama olsun işleyen demir ışıldar.

    YanıtlaSil
  17. Allah kolaylık versin, toprak işi zor iş çok zor....

    YanıtlaSil
  18. Yorulsanda keyif aldığın belli.

    YanıtlaSil
  19. Çalışan demir ışıldar,sözü senin için söylenmiş.Yaşam gücün hiç eksilmesin

    YanıtlaSil
  20. banu abla sana hayranım inan :) yapamayacağın iş yok diye düşünüyorum Allah sağlıklı mutlu uzun bi ömür versin size ve annenize..

    YanıtlaSil
  21. Ay çok hoşsunuz, ne de güzel anlatmışsınız, Allah size kolaylık versin, çok işiniz var.

    YanıtlaSil
  22. kolay gelsin
    annenizle fotoğrafa bayıldım
    ne hoş
    Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin

    YanıtlaSil
  23. Amanın okurken ben yoruldum valla:)) Böyle doğayla başbaşa denince bizim aklımıza temiz hava, bol gıda, kuş sesi, çimen kokusu, rüzgar esintisi, yağmur çisentisi falan geliyor. İşin bu taraflarını hiiiç düşünmüyoruz:)) Allah güç kuvvet versin diyeyim, ne diyeyim?

    YanıtlaSil
  24. Sayende bizimde gönlümüz açılıyor.....teşekkürler.

    YanıtlaSil
  25. Canım dostlarım, güzel yorumlarınızı okurken bütün yorgunluğum yokoluyor, parmaklarınıza sağlık, bakmayın şimdi cevap yazdığıma, tüm gün ara ara maillerime bakıp görüyorum yorumlarınızı, sağolun, hep olun :)
    Bugün asmayı bağladım :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)