14 Haziran 2012 Perşembe

Bir zamanlar Tepsiydi, ya şimdi :)

Zamanın paslanmış teneke tepsisi önce beyaza büründükten sonra, elde kalmış olan gümüş soba boyası ile boyanarak çakma gümüş tepsi halini aldı, sonra ortasına çakma kağıt dantel kodu ve böylece romantikleşti :)
Sevgili Natali ve Tuna'nın hediye ettikleri harika dergilerden seçilen dekopaj resimleri seçilip, güzelce kesildikten sonra, malum strafor tabaklara dekopaj tutkalı ile yapıştırıldı...
Resimde bulanıklaştırılarak gizlenmiş olanlar yarın ki tepsinin parçalarıdır :))
Strafor tabaklardan oyularak çıkartılan objeler -artık resim olmaktan çıktılar ya- :)) tepsi üzerine dizayn edilerek gene dekopaj tutkalı ile yapıştırıldılar ve kurumaya terkedildiler...
Bütün bunlar dün olmuştu :)
Bugün çalışma masamın üzerindeki duvarda yerini aldı :)
Bu flaşsız resmi ...
Bu da flaşlı resmi....
Hangisi daha iyi karar veremedim de :))
Ben bu boyutlu dekopaj işini çok sevdim :)
Kolayını da buldum ya straforla, sanki gerçek objelermiş gibi duruyor, bilmem fotoğraflar o hissi veriyor mu...


71 yorum :

  1. Harika bir tasarım olmuş bütün gün merakla ne yapacağını bekledim muhteşem başka söyleyecek bir şey bulamıyorum ellerine sağlık çok beğendim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtapcııım, dekopaj resimleri güzel olunca... :)

      Sil
  2. banu ablacım çok güzel olmuşlar ellerine sağlık:)kıskanıyorum valla seni yaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyi mi kıskanıyorsun Agresif prensesim, uydurup duruyorum birşeyler :)

      Sil
    2. seni,yaptıklarını,bıdığı bile kıskanıyorum valla:)))

      Sil
    3. :)))) Alemsiiin Agresif prensesiiim :))))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ben mi yoksa tepsi mi Begonvilli Ev ciğim :))))

      Sil
  4. gerçekmiş hissi vermişler abla harikasın. hamur kabartamaya gerek kalmasdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Huzur moda, resimler güzel ya :)

      Sil
  5. ellerine sağlık, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. ablacım çok beğendim çok.. bayıldım.. ellerine, aklına, zevkine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Evet veriyor ama flaşsız olanı daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Cebimdeki renklerim, flaşsız daha iyi :)

      Sil
  8. ellerine sağlık şeker. Veriyor veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vermiş vermiş Dileğim, çok sevindiiim :))

      Sil
  9. Bu tepsi eskisinden çok daha fazla yakışıklı olmuş! Sayenizde, sahiden de bit pazarına nur yağıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nurdancım, tepsi çok şımardı bu kadar iltifattan, yerinde duramıyor :))

      Sil
  10. Ellerinize sağlık, Banu hanımcım çok beğendim. benim de elimde Alman gümüşü biraz kararmış bir tepsi var nasıl değerlendireyim diye düşünüp duruyorum. bana da engin bilgilerinden fikir verirsen çok sevinirim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be Ayşecim, ne diyeyim şimdi sana, benim yaptıklarım hep uydurma şeyler, bu işin tekniğini iyi bilenlere danışsan derim ben... Blogunda sor, cevap verenler olur mutlaka :)

      Sil
  11. ellerine sağlık ablacım harikalar gene

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş. maşallah ne beceriklisin. kıskanmamak mümkün değil. flaşsız daha güzel görünüyor. içten sevgiler.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgecim, dekopaj resimleri güzel olunca herşey güzel oluyor :)Sağol canımcıım :)

      Sil
  13. Banuşum nereye astın bunları,harika olmuşlar,ellerine sağlık,bendeki plastik plaj çantalarında da yaparsın sen bak bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiii, yazdım ya nereye astığımı, bak yazılarımı okumuyorsun kızacam haaa :)))))
      Hayatım plaja gittiğim yok ki plaj çantası yapayım,yoksa gördüm senin paylaştıklarını,ben de naylon duş perdelerinden piknik çantası paylaşmıştım bir zamanlar, hoş pikniğe de gittiğim yok ya :))

      Sil
  14. banu ablacım ellerine kollarına sağlık her iki görüntü de hoş farlı otantik olmuş sağlıkla kullan

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Küçük Mutluluklarııım :)

      Sil
  16. Tepsiye bayıldım da aklına daha da bayıldım :) Harikasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklını seveyim diyorsun yani Güldencim :)) Herşeyin kolaysını bulmakta üstüme yoktur, üşengeçlikteeen :))

      Sil
  17. Olağaüstü, süper olmuş, inanılmazsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Noblessem, resimler güzel ya ondan :))

      Sil
  18. Vaay,gerçek gibi olmuş Banuuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sabişimmmm, boyutlu olunca öyle görünüyor değil mi, ben de sevdim :)

      Sil
  19. Bu çok değişik ve güzel bir fikirmiş, sanki gerçek gibiler...Şaşırtıcı buldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Baykuş Gözüyle, ben teşekkür ediyorum tekrar tekrar bu güzel resimlerin olduğu dergiler için ikinize de, öyle zevkli ki onlara bakmak :)

      Sil
  20. Çok güzel olmuş Banuşum, gözlükte mi kabartı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeepsi kabartılar Fiammacım, dantel örtüsü hariç heeepsi :))

      Sil
  21. Güzel bir çalışma güzel bir fikir daha ne olsun... ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mayrıcım, evcilik oynar gibi oynamaya başladım böyle :)

      Sil
  22. Anahtar ve makası gerçek zannetim :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He hee Tülinim, öyle görünüyorlar demiii, ben sevdim bu işiii :))

      Sil
  23. Ablacım harikasın gerçek gibiler çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Meralhobiart cııım, bu bana özgü bi teknik mi oldu dersin :))

      Sil
  24. Tek kelimeyle bayıldımmm..
    Ellerine sağlık canım,harika olmuşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aisha cim, bunlar da benim oyuncaklarım :))

      Sil
  25. hamurdan strafora geçişin muhteşem olmuş banu. sen bu hızla nele neler yaparsın:))
    ellerine, fikrine sağlık:)
    iyi günlerde kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Asortikciiim, hamur işine üşenince böylesini keşfettim, ama sevdiiiim :))

      Sil
  26. çok gerçekçi ..bütün bunlardan nasıl zaman bulup elişiyapabiliyorsun ??sizin yüzünüzden heveslendim decopaj işine merak sardım ...bana tam olarak yapım aşamalarını anlatan bir site-blog adresi verebilirmisin ??hangi boya ?hangifırça?sprey mi ??tutkal ne marka?...şimdiden teşekkür ederim ..*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebekanacım, el sanatları dinlenme zamanında yapılıyor, eh insanı dinlendiriyor :)
      Gerçek teknikleri
      http://meralsanatevi.blogspot.com/
      http://favoritehometovisit.blogspot.com/ adresilerinde bulabilirsin, bunlar ilk aklıma gelenler, benimkiler uydurma zaten :))
      Ben kurallara aykırı bir hatun olduğumdan, kendimce teknikler uyguluyorum, yani ben de olmaz olmaz yok :))

      Sil
  27. Her gün biraz daha hayranlığım artıyor sana Banu abla, belkide bize göre çöp olan malzemelerle harika işler çıkarıyorsun maaşAllah sana...fikrine sağlık..öptüm ellerinden hayırlı cumalar diliyorum miraç kandilini de şimdiden kutlarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Marifetanem, anacım benim işler hep kendimce uydurmalar ya...:)
      Çöpleri değerlendirmeyi, eskileri hayata döndürmeyi seviyorum ama, yani çoook az maliyetle, eldekilerle ortaya birşeyler çıkartmak :)

      Sil
  28. Yine döktürmüşsünüz. Bende kabartma hamur bulmakla uğraşmayacağım sağol fikrin için. Bakır tabağıma bende mi yapsam ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap tabii sevgili Gül kokuları, değişiklik güzeldir, "ben yaptım" demek güzeldir :)

      Sil
  29. hım....
    anahtarı gerçek sanmıştım ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Cep aynaaam, öyle görünüyor ama :))

      Sil
  30. Evet ya, atlamışım bu yayını. Sen aşmışsın mı deseeem, uçmuşsun mu deseeem bilemedim. Coşmuşsun coşmuş :)) Maşallah sana.
    Bana öyle geliyor ki, yakında sizin eve, yandan çıkma bir oda gerekecek, show room niyetine :))

    YanıtlaSil
  31. Aman yaa... Kuzu ben bunu atlamışım. Ne desen haklısın da .. sen de az yavaş gel be kızım. Hızına yetişemiyorum. Tam da Gülbilge buradayken yayınlamışsın. Gülbilge deyince dünya bir yana torun bir yana ya.. O gün blogları gezmemiştim. Sen de yeni postları arka arkaya yayınlamasan da kaçırmasak ya.. Alla alla... Üstelik tam da benim tarzım. Tam da kıskanılacak bir proje. Bayıldım bayıldım...

    YanıtlaSil
  32. Yaaa Gülsümcüm, demedim mi seversin diye :) Bak geldiğinde unutturma sana buna benzer dekoajlar vereceğim :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)