22 Haziran 2012 Cuma

Eski Tavalarım :((

Eski tavalarım... Atılmışlar bir köşeye, zavallılaaar :((
Yazık yaaa... Ben bunları boyayıp yepyeni yaparım :)
Yaptım bileeee :))
Yepyeni oldu işte... Hemen kullanıma alırım ben bunları...
Ooooh, sosisle yumurta ne güzel olur şimdi, yapayım bari :)
Aaaaa.... Yapıştı kaldı yumurtalar da sosisler de :((
Noolcak şimdi :((
Bari gidip duvara asayım ben bunları, Ocakbaşına yakışır :))
Hi hiiiiii :)))) Deliyim ben yaaaa :)))))

Bakın bu yeni dekopaj kabartma malzemem, kendileri bir nevi ambalaj malzemesidir, kırılmayı çizilmeyi önleyen cinsten, pek memnun kaldım, strafor esnemiyordu, bu esnek :))
Resimleri de normal desk jet yazıcımdan çıkartıyorum, biraz mat çıkıyor ama üzerine dekopaj tutkalı sürünce pırıl pırıl oluyor :))
Kurs hocaları beni kovalayacaklar, bütün teknikleri altüst ediyorum diye :))))

Bugünlük bu kadaaaar :)


67 yorum :

  1. ayy ben gerçekten sosis yapıonuz sandm ya :) dicektm zararlı olmasmı boya :D çok cici olmuş

    YanıtlaSil
  2. Biri Banuyuuuuuu durdursunnnnnnnnnnn :))
    ALLAH'ım sen aklımı bağışlaaaa :)
    Hayal gücüne sağlık canım,çok şirinlerrrr çok ;)

    YanıtlaSil
  3. Eski tavaları bende atmıyorum aynı nedenden ötürü seninki gibi bir bodrumum da yok.Kabartma için bulduğun malzemeye hayran kaldım eee tabii sonucuna da, harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noblessem, benim de bodrumum yokken gene atmıyordum, dolapların dip taraflarında saklıyordum :)) Malzeme konusunda alternatif bulmak benim işim :))

      Sil
  4. benim yumurta senin tavanın içine düşmüş:)))
    yine harikalar yaratmışsın banu'cum:))
    ramazan yaklaşıyor, bakamam diyorsan arkalarını da süsleseydin, çiçek, böcek vs.:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Asortiğim, senin yumurta ilham verdi herhalde bana :)
      Ramazanda bakmam bunlara, evin dışındalar ya zaten :)

      Sil
  5. ben de aynen 1Gül gibi şaşırdım ve içimden ayy ne yapmış yaaa eski tava boyanır mı hiç diye düşündüm :)

    harika olmuşlar .

    gerçi senin evin öyle güzel ki çuval assan yakışır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dedim bunlar yiyilmez zararlı olur kesin bi an dedim allahım ne yapmışlar böyle allahtan aşağı gidince anladım :)) ayy nası gerçk sandm yahu .d

      Sil
    2. Ha haaa, nasıl kandırdım amaaaa :))))
      Kibritçi kızııım, çuvallar da var zaten :) Patates soğan için dikip üzerlerine aplike patates-soğan yapmıştım :))))

      Sil
  6. Teknik güzel, uygulama güzel,ellerine sağlık. Diğer tavalarla çiçekli böcekli saatler yap, hepsini harcama ocak üstüne:))) Bu arada google dan reklam almışsın:)) çöp diye:))) Ay Allah sen biş yazmasan goole yapıyor yapacağını ben nasıl gülmeyeyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammacım, o an aklıma ne gelirse onu yapıyorum ya ben, siparişlere hiiiç gelemem :))
      Google bile anladı benim çöpçü olduğumu görüyormusun :)

      Sil
  7. harikasın yaaaa, ne diyim ben sana bilemiyorum :) benim de eski br tavam var ama sapı ortadan kırık, sen olsan ne yapardın cınım? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Işılııım, sapı ortadan kırıksa tamir edip tamamlamaya çalış, ne bilim kırık yere geçebilecek bir ilaç tüpüyle filan tamamlanabilir, hani vitamin tüpleri vardır ya uzun, olmadı toptan kır hepsini, yusyuvarlak sahan olsun :)

      Sil
  8. İyi akşamlar alemsin valla yukardan aşağı bakarken aa boyanmış tavada yemekmi yapılırmış derken ilahi çok güldüm ama güzel inandırıcı olmuş bi faliyet nazar değmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaaa, seni de kandırmışım Begoşum, çok fenayım beeeen :)))))

      Sil
  9. Ne desem az valla pes diyorum bu yaratıcılığa..Harika olmuş harika..

    YanıtlaSil
  10. Banucum kaç defa çöpe gitti bizim tavalar. Çok yaratıcısın çokkk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Başakcım atılır mı hiiiç, artık atmazsın herhalde :))

      Sil
  11. :)) .. Diycek bişi bulamıyorum valla. Ellerine sağlık. Tongaya bastım aslında. Gerçekten de boyalı tavada kızaartma yapıyorsun sandım. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi Gülsüüüüm, hi hiiiiii :)))))

      Sil
  12. muhteşem olmuşlar bayıldım:))

    YanıtlaSil
  13. Banucuğum, sen bir dahisin!Uzun zamandır yoktum, ne harika şeyler yapmışsın öyle, hangisine hayran kalayım şaşırdım.Sen aklınla bin yaşa, hepsi çok güzel olmuş.Ellerin dert görmesin,kısmetle dolsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükür kavuşturana Aheste bestem:)
      Sağolasın canımmmmm :)

      Sil
  14. önce bende eyvah dedim ama diyecek birşey bulamıyorum. hayal gücünüze ve zekanıza hayranım. fakat hobi dünyası şok geçiriyor sanırım. çünkü teknikler ve teoriler alt üst oldu. içten sevgilerimi gönderiyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa, Bilgecim, seni de kandırmışım bak :))
      Alternatif malzeme bulmak güzel oluyor :)

      Sil
  15. Banu abla süpersin sen valla,çok güzel olmuş tavalar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. bu malzemeden daha 1 hafta önce yığınla attım ben yaa çok pişmanım:(( ellerine sağlık ablacım çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh tüh Güftecim, ama kolay bulunur bir malzeme, bulunca atmazsın artık :)

      Sil
  17. Harika bir tasarım,bravo size..Bu fikirlerinizi değerlendirmeli daha büyük kitlelere ulaşabilmelisiniz..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Birincisin, izleyenlerim kocaman bir kitle zaten, yeter bana :)

      Sil
  18. Sosisleri ben de gerçek zannettim. Çok sevdim bu tava süsleri.
    Bu aralar sessizim ama sanma ki diğer yaptıklarını görmedim. Her zamanki gibi döktürüyorsun.
    Yalnıııız şekil şemal bakımından pek güzel olan eski ayran, yeni zeytinyağı şişelerin konusunda bir ukalalık etsem. Plastik şişe içinde zeytinyağı tutmasan, pek zararlı. Şöyle cam şişeler olsa da onları bir güzel elden geçirsen diyesim geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa, böyle kandırırım işte Nihalim yaaaa :)))))
      Sessiz sessiz neler yapıyorsundur kimbilir :)
      O şişeleri ortadan kalksınlar diye peçeteledim aslında, zeytinli peçetem de çoktu, ben zaten cam şişe kullanıyorum da, onlarla uğraşmam, çok sık yıkıyorum çünkü :))

      Sil
  19. Ah Banu ah:)))Benden kolay kurtulamazsın,bugün az daha otobüsü durduruyordum yarı yolda..ağaçların arasında koca bi kablo makarası gördüm tedaşın;sırtlayıp getirmeyi düşünmedim desem yalan olur,inan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgrkdn cııım, senden kurtulmak isteyen kim kiiii :))
      Kablo makarası haaa, hadi yaaa, tüh tüüüüh :(
      Neyse günün birinde ayarlayacağım ama, şu elektrikçileri bir yakalayayım da :)

      Sil
  20. Güzel olmuş çok gerçekçi görünüyor, yeni malzemen de çok işe yarar doğrusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, bu malzeme bitince ne bulurum onu bilemiyorum, ama kolay kolay bitmez herhalde :) Samsun hikayelerini takipteyim :)

      Sil
  21. Banu canım 4 gündür böyle yükleyemiyorum

    YanıtlaSil
  22. banucam...
    valla şahane olmuş:)
    önemli olan yaparken ve kullanırken zevk alman değil mi?
    boşver hocaları:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep Aynam, ben kafama göre takılmayı seviyorum zaten, benim tekniğim iş görüyorsa tamamdır yani :)

      Sil
  23. Banu ablacım sen çok yaşa emi çok güzel olmuşlar kabartma malzemene de bayıldım ben de deniyeceğim.
    Öpüyorum seni kocaman :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Meralim, bana takılırsan bildiğin teknikleri unutabilirsin ona göre bak :))))

      Sil
  24. SEN SAKIN DURMA HEP BÖYLE ÜRET VE BİZE BU GÜZELLİKLERİ ÖĞRET ABLACIM ELİNE EMEĞİNE YÜREĞİNE SAĞLIK:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gamzeli annemmmm, yok öğretmek haddime değil ama fikir vermek olabilir :))

      Sil
  25. Banu ablacım tavayı yağlamadın sanırım yapışmış hepsi:))iyikide yapışmışlar harika duruyorlar ..:)ellerine emeğine sağlık banu ablacım.. tavalarım çizildimi kaldırıp atıyorum ..böyle güzel bişey yaratılcagı aklıma gelseydı saklardım..bundan sonra atmak yok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Sevilcim, teflona yağ koymaya koymaya alışmışım, yağsız kızartmaya kalktım :)))) Demek ki tavaları da atmayacakmışsııın :))))

      Sil
  26. "ayyy boyanan tavada sosis pişermiii" derken dekopaj yaptığını yazdın. uf ya ben hep şakaya geliyorum. Sen çok yaşa emi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaaa, bu yazımla çok bi kandırıkçı oldum Sevginin ruhu, herkesi kandırabilmişim ne güzeeeel :))))

      Sil
  27. HARİKALAR YARATIYORSUN.KAÇ GÜNDÜR BAKIP ÇIKIYORUM.BİR TÜRLÜ YAZAMADIM. KULLANDIĞIN MALZEME CAM ELYAFI OLARAK ANILIYOR.BENDE THERMO ÇANTA DİKERKEN İZOLASYON MALZEMESİ OLARAK KULLANMIŞTIM.BAKMAK İSTERSEN ADRESİ http://hobbyismyworld.blogspot.com/2012/01/thermo-canta-diktim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek adı cam elyafıymış sevgili Hobby dünyası, bedavadan kabartma malzemesi oldu bana, birara da mutfak dolaplarına sermiştim, sen de çantada kullanmışsın, ne çok işe yarıyor değilmi :)

      Sil
  28. Öncelikle tavaları çok beğendim yine tüm işleriniz gibi. Ençok da şu nakliyecilerin kullandığı örtüye şaşırdım. Nasıl aklınıza geliyor bunlar. Süpersiniz. güzel sağlıklı günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gül kokuları, etrafım malzeme dolu, malzeme lazım olduğunda etrafıma bakıyorum ne uygundur diye :)))

      Sil
  29. Ben hiç şaşışrmadım, sosis ve yumurta kızartıyorsun diye de sanmadım işte:) Neden mi? Bodrum postunda o yanlışlığa düşmüştüm, bir daha Banu'nun postunu okurken önce "Dur bari ilk cümleyi göreyim de öyle karar vereyim" diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaaa tecrübe konuşuyor yani Fundacraftcııım, seni kandıramadık yani :))))

      Sil
  30. bu tavaları görünce çöpe gidenlere üzüldüm:) çok güzel olmuşlar gerçek sandım kısa bir süre tabi:)harikalar ellerinize sağlık yaratıcılıkta sınır tanımıyorsunuz bakalım daha neler görücez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ruj cuuum, artık atmazsın tavalarını herhalde :)

      Sil
  31. Banucum senin yaratıcılığının, gerçekten sınırı yok diye düşünüyorum.Her eskiyen yenilenip farklı yaşamlarla kullanıma geçiyor.Doğaya atılan malzemelerde sayende azalıyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım, belediye ödüllendirir mi acaba beni :))) Bunları yapınca evcilik oynuyormuşum gibi geliyor, deli miyim neyim :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)