21 Haziran 2012 Perşembe

Kutuları güzelmiş, Bir de içi dolu olsaydı :))

Bizim peçete Billur gene kutular getirmiş bana, "kutu Banu" ya benim adım, hem de çikolata kutularıymış, içleri de dolu olsaydı ya :))
Taze taze gelmişken onları ele aldım dün....
Kabartma malzemem, hani bir çeşit ambalaj malzemesi vardır, süngerimsi naylonumsu, işte o, yumuşak ve ince, kullanımı kolay ve güzel :)
Bugün son rötuşlar yapıldı ve yerine asıldı... İşteeeee....
Biraz yakından....
Biraz daha yakından....
İşte böyleeee :)
Bakalım yarın ne çıkacak bodrumdan :))


64 yorum :

  1. off off banu abla sen beni öldürecen:))))))

    en sonunda bohçamı toplayıp sana kaçacam vallaaa:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç valla Agresif Prensesim, benim kızım yok, kızım olursun :))

      Sil
  2. bende baya merak konusu olmaya başladı şu bodrumdan çıkanlar :) resmen bekler oldum . Ellerinize sağlık . sevgi içinde , sevgi dolu vee mussmutlu kalın hep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekle Neslihancım, daha birkaç yaz sürer bu beklemeler:)) Boşalacak gibi değil, üstelik daha geliyor :))

      Sil
  3. harikasın canım çok beğendim, beğenmeken de öte, bayıldım :) Banu sana birşey sorucam...dur uzun şimdi burdan arıyım ben seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işılım canım, sağol, naaptın dolapları ?

      Sil
  4. Söyleee ooo peçete Billur'a bana da ayırsın bir tane, adresimi direk ona gönderirim, Kutu Banu ele geçirirse vermez bana diye:)) Bu Mado'nun dondurma kutusu bende 1 tane var:( ama gerisini bulamadım:( bulursam ben de yaparım hem gelince seninkileri almam:)) Çokk güzelll olmuş ellerine sağlık, 10 numera üzerine 3 yıldız, tamam mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammacım, başka var mı bilmem Billurda, Madonun değil ama bunlar, çikolata kutusu tenekeden... Bugün iyisin, notlar bol keseden bakıyorum :))

      Sil
  5. banu ablaa çok şirin olmuşlar..ellerine sağlık..yakın olsaydık çırak olarak başvururdum sana..:))senden öğrenilcek okadar çok sey varki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sevilcim, ama ben tekniklere, kurallara hiç uymuyorum, herşeyi uyduruyorum, ne öğretebilirim kiii :)

      Sil
  6. Bilgisayar başından ayrılmadan bir kez daha bakıyım bugün görülmüyor banu hn derken.. Ve daha erken miş gerçekten.
    Eski hali de güzel ama sizin elinizin değdiği daha güzel. Tam bir süt içme kampanyasına yaptığınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süt içme kampanyasına aday yazmıştım ama...çıkmamış mı ne

      Sil
    2. Sevgili Gül Kokuları, "süt içme kampanyası"güzel fikirmiş :), daha önce de güğüm yapmıştım gene inekli...http://banucabirseyler.blogspot.com/2011/10/ben-de-kabarttm-hatta-abarttm.html

      Sil
  7. çok güzel olmuşlar, çok çok zevklisin:)))

    YanıtlaSil
  8. süt damacanası gibi şekli. Çok şeker. Sen de hakkını vermişsin. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok cicilermiş değil mi Nedretim, sağol şekeeer :)

      Sil
  9. Yarın o bodrumdan ceset çıkmasın da!!!!!
    Hani şu uzun yıllardır aranan postacı????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaaa Özgrkdncım, buraya postacı çıkmıyor kiiii :))))
      Zaten bodrumda saklamaya gerek yok, heryer orman :))))

      Sil
  10. çok zevklisiniz ...ben bir an düşündüm bu kutulardan ne yapardım diye ...inanın bu tarz birşey aklıma gelmezdi çok güzeller ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kelebekanacım, kutular süt güğümlerine benzeyince, inek ya da koyun kaçınılmaz oldu :))

      Sil
  11. Ne de güzel görünüyorlar. Ellerinize sağlık...
    <:))

    YanıtlaSil
  12. Yorum yapmasam mı acaba. Çatlayacağım anacığım. Hem bunlar herşeyiyle çok güzel olmuş. Ellerin dert görmesin tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çatlama Gülsümüm ama yaaa, çatlanacak şey değiller kii, çöplerim bunlar benim, kokoşlaşıp kokoşlaşıp yerleşiyorlar etrafa :))

      Sil
  13. banucuğum ben bunları çok sevdim harika olmuşlar.ben de isterim bana neee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle isterim falan deme saklar falan gidince alırız nasılsa he he dee sen:)))
      Bak bizi bekliyor, minibüsü ayarlaması benden Istanbul çıkışlı blogcanları toplaması senden Eylül'e kadar bayağı bişiler üretir nasılsa hepimize yetecek kadar, basalım mı? :))Ankara, İzmir Kocaeli,İzmit, Bursa organize olmaya başlasın ufaktan, beğendikleriniz not alın olmadı çekiliş yaparız dönüşte bir yerde durup:))

      Sil
    2. Aksungurum, başka yok kiiii :)) Billur nerden buldu sormadım valla :)
      Hadi minibüs kalkıyoooor, Banuya 1-2 Banuya 1-2 :)))))

      Sil
    3. şu ziyaret gerçekleşirken banada haber verirseniz çok sevinirim tabii bende katılabilirsem. Çünkü hem banu hanımla tanışmayı çok istiyorum hemde yaşadığı yeri , bodrumunu merak ediyorum :)

      Sil
    4. Sevgili Neslihan bodrumu hepimiz merak ediyoruz:)) hatta çok endişe ediyoruz biz gidene kadar boşalır mı diye:)) Organize olalım vallahi öneri benden:) destek sizden:))

      Sil
  14. Çok güzel olmuşlar Banu Abla bayıldım!! Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. Süper olmuşlar Banu Abla Ellerine Sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. ablacım harika olmuş bunlarda çok süperlerrr ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. ne güzel kutularmış böyle....

    YanıtlaSil
  18. Süt güğümü gibi olmuşlar çok hoş eline sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Bodrum serisini heyecanla ve keyifle takip ediyorum:) Her yeni gün yeni yeni güzellikler sunuyorsunuz. Emeğinize sağlık.
    Bıdık'ı öptüm.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Okuyanım, "Banunun Bodrum maceraları"serisi :))))

      Sil
  20. bunlar çok güzel olmuş ama ellerinize sağlık... bayıldım...
    banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Neclacım, izlemeye aldım, şöyle bir baktım, keçe işleri... çok cici şeyler yapıyorsun, bereketli olsun :)

      Sil
  21. bunlar çok otantik olmuşşş...ellerinize saglık Bagnu hanım..

    YanıtlaSil
  22. Ellerine sağlık ablacım, süper olmuş :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Canım sabah sabah içimi açtın valla. Harika olmuşlar. O bahsettiğin malzemenin ismi ne, ben çok pahalı bir malzeme kullanıyorum. Uygun bir şeyse bunu kullanabilirim. Bir de nerede satılıyor onu yazarsan sevinirim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacraftcım, ben kabartmada hamur haricinde ne bulursam kullanıyorum, ahşap hocaları kesecek beni :))))
      Bu kullandıklarım kırılabilecek çizilebilecek objeleri sardıkları birşey, sanki iki naylon arası sünger gibi, sanırım beyaz eşyacılar kullanıyor, nerde satılır bilmem ki :)) Beyaz eşya satan dükkanlara bi bak istersen :)Varsa belki verirler :))

      Sil
  24. Banucum,yine döktürmüşsün.O süt güğümlerinin içindeki çikolataya bayılırım.En küçük bankacı kız kardeşim gelince muhakkak a lır,duramaz.Bu yzden bizim evde dolu.Ben de böyle süsleyim bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Nilgüncüüüm, sahi mi, çok mu güzel o çikolatalar, kız kardeşine bizim adresi versem bize de gelir miii, gelirken de getirir miii :)))))

      Sil
  25. Banucum süt güğümlerin harika olmuş canım.Yerine de pek yakışmışlar.Ne bodrummuş ama yap yap bitiremedin.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım, bitmez ki, habire eklemeler geliyor, bak bu güğümler de yanlarında 5 kutuyla birlikte yeni geldiler, bitmez o bodrumdakiler bitmeeez :))

      Sil
  26. Banu ablacım yine müthişsin:) Çok şeker olmuşlar. Senin bu farklı şekillerde kabartma yapma fikirlerine bayılıyorum. Ellerine sağlık.
    Bu güğüm şeklindeki çikolata kutusu arayanlara da müjde vereyim, Carrefour'da satılıyor:)
    Ben de gelmek istiyorum ama yaptıklarını yakından görmek ve seni tanımak için...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Marifetli perim, orada parayla satılıyor, benim işim bedavacılık :)) Seni de bekliyorum, hepinizi bekliyoruuuum :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)