1 Haziran 2012 Cuma

Çengelli İğneler ???? :))

Dünkü şişelerden büyük olanı vardı ya, hani yıkarken yaldızları soyulmuştu da, tamamen yıkamıştım da, peçete dekopaj yapacaktım...
Bugün onu yaptım ama iyice kurumadan dokunmayacağım, bozulur mozulur :)

Onun için başka bir proje yetiştireyim dedim... 15-20 dakikalık bir proje bu...İnternetten bulup arşivime attıklarımdan, tabii benimki değişik oldu :)
Bu defa sonuçtan başlayacağım... Bir mumluk yaptım, çalışma masama koydum :)
Dikkatli baktınız mı.... Çengelli iğnelerden yapıldı :)
Ne zamandır yapacaktım da, çengelli iğnem yoktu yeteri kadar... Bugün bizim buradaki pazara gittim de, aldım :)
Önce 18 adet çengelli iğneye boncuklar geçirdim, sonra onları alt taraflarından, aralarına boncuk geçirerek tele dizdim, dizerken çengelli iğnelerin boncuklu taraflarının bir yöne bakmasına dikkat ettim...
Sonra teli gerdirip sıkıca bağladım...
Sonra iğnelerin kancalı tarafından, aralarına daha büyük boncuklar geçirerek tele dizdim...
Teli gene iyice gerdirip sıkıca bağladım....
Bu kadaaar :)
Çengelli iğnelerin ve boncukların büyüklüğü ve iğnelerin sayısına göre, elde edeceğiniz mumlukta boy değiştiriyor...
Tabi mumluk dışında başka amaçlarla da kullanılabilir, içine bardak oturtulabilir, minik saksı konabilir.....

Bugünlük bu kadaaar :)


47 yorum :

  1. çengelli igneden mumluk ha çoooooooooooooooooooooooooooookkkk güzellllllllllllll

    YanıtlaSil
  2. aaa ne güzel olmuş,biraz daha geniş yapıp,saksılara süs altlık yapılabilir.

    YanıtlaSil
  3. ilginç bir fikir tahta boncuklar da çok yakışmış ellerine sağlık ablacığım
    sevgiler :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Turkuaz fatoşcum, elimde bu boncuklar vardı da :))

      Sil
  4. harika walla çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şekerlikte olur Renkli Kalemler cim :)

      Sil
  5. Yine mi ya.. Ama kıskanıyorum. Çok güzel olmuş yine. Renkler de çok uyumlu. Ellerine sağlık Banucuğum. İlhamın bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yine mi Gülsümüm, kıskanmaaa :) Bak bunlardan takıda yapılıyor, bilezik filan :)

      Sil
  6. çok hoş bir fikir fikrinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fikir projeleri, fikir internetten ama, benden değiiil :)

      Sil
  7. Ne denir ki Banucum, tek kelimeyle harika!
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yaşamın Kıyısında Nurcum:)

      Sil
  8. muhteşem bir fikir harika ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir internetten Matrak makaram, uygulama benden :)

      Sil
  9. tekniği de mumluğu da çok sevdim, aralarda ki boncukların büyüklüğüne göre değişik şekillerde yapılabilir, ellerine sağlık Banucam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessem, bu teknikle çok şey yapılır, baktıkça insanın aklına geliyor, lastikle gerip bilezik te olur :)

      Sil
  10. Banucum şahane olmuş,bende yapıcam....bende yapıcam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap Güldencim yap, soyadın Yapar değil mi zaten :)) E beğenenler yapsın diye anlattık ya :)))

      Sil
  11. Çok beğendim. Emeğinize sağlık.
    Çok seviyorum sizin çalışmalarınızı.
    Bıdık'ı öptüm:)
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni ve paylaşımlarını seviyorum Okuyanımmmm :)

      Sil
  12. çok güzel bir fikir. harika olmuş. fikrinize ve emeğinize sağlık.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bilgecim, fikir internetten ama, emek benden :)

      Sil
  13. OOO çok süper olmuş,böyle bir çalışma kolay kolay kimsenin aklına gemez,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birilerinin aklına gelmiş işte Feridecocum, teşekkürler :)

      Sil
  14. Çok iyi bir fikir,sende çok güzel yapmışsın Banu abla ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Bu sistemle yapılmış takılar da vardı değil mi Banu?Bu da çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek çengelli iğne de broş hatırlıyorum Tülinim, yapılır tabii, ben takı sevmem ya :))

      Sil
  16. Sen çok yaşa emi Banu ablacım ellerin dert görmesin ne kadar güzel birşey bu böyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizi iyi yaşayalım Meralcim, sağoool :)

      Sil
  17. Ne diyeyim ablacım harika...

    YanıtlaSil
  18. Muhteşem olmuş ellerine sağlık.Gördüğünü yapabilen insanlara hayranım sende onlardan birisin seni tanımayı çok isterdim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtapcım, sanalda tanıştık, gerçeğe döndürmek senin elinde, ben buradayım, beklerim :)

      Sil
  19. çok güzel fikir çok güzel olmuş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  20. ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel olmuş. İçinde saksı fikri de çok hoşuma gitti. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizcim, herşey olabilir, fikir benden değişik uygulamalar sizdeeen :)

      Sil
  22. bayılırım incikli boncuklu şeylere..:)çok güzel bir mumluk olmuş..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilcim, ben de takı sevmem de boncukları böyle dekoratif kullanmayı seviyorum :)

      Sil
  23. Fikrine sağlık banu abla süper olmuş yine..

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)