2 Haziran 2012 Cumartesi

Lingo Lingo Şişeleeer :))

Önceki gün yapmaya çalıştığım şişeleri bugün tamamladım ve elimin altından kaldırdım :)

Bu saraydan kalma yapmak istediğim ama beceremediğim şişe :)
Bu da transferleri kazaya uğrayıp yıkanan ve dekopaj yapılan şişe :)
Kapaklarına dikkat ettiniz mi ? Şekil itibariyle fena değil değil mi ? Neden yapmış olabilirim dersiniz :)))))
He heeee.... :)) İşteeee....
Hani şu direk prize sokulan lamba duyları var ya, fişlerini söküp hamurdan yuvarlak ekledim :))))
Naapim, şişelere kapak ararken bunlar gözüme çarptı :))
Bir tanesinin kenarlarına havya ile delik açıp boncuk sallandırdım :))
Hani, aklınızda olsun, elinizde varsa, bozulursa, atmayın diye :))
Sayemde çöp evler çoğalacak :))


40 yorum :

  1. Harika olmus yine herzamanki gibi. Ellerine saglik Banu.

    Siseler deyince aklima geldi. Bu resmi gördügümde ilk aklima gelen sen oldun. Banu görse hosuna gider, hatta yapmistir bile buna benzer birsey diye:)

    Paylasmak istiyorum senle, buyur bir göz at istersen. Hos fikir olmus bu da bence:

    http://www.inciminci.com/wp-content/uploads/2011/03/kus11.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili EQ, teşekkürler :)
      O resmi internette görmüştüm, yabancı bir sitede, yaptım onlardan :) Burada o kadar çok kuş var ki :) Beni düşündüğün için de ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  2. Banucuğum elıne sağlık harıka olmuş

    YanıtlaSil
  3. :)))şu kapak olayına çok ğüldüm, Banu hanım nereden aklınıza ğeldi.süpersinizzzzz.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim, değişik bir kapak düşünüyordum, bodrumda etrafıma bakınırken çarptı gözüme :))

      Sil
  4. şişe değerlendirmelerine bayılırım,her ikisi de çok hoş olmuş, hele kapak fikri:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Noblessem, bodrumda daha çoook şişe var, yavaş yavaş gelirler :))

      Sil
  5. Aa dekopajlısı da çok güzel olmuş. Kapaklarını anlamak için önce çok uğraştım ama kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Çok iyi değerlendirilmişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizcim, peçete dekopajı çok seviyorum, hem kolayıma geliyor, hem de baskı gibi oluyor :) Kapaklar.... kafanda bir biçim oluşunca, benim bodrumda etrafa bakmak yeterli oluyor :)

      Sil
  6. ben kinder süpriz die satılan çikolataların içindeki plastik şeye benzettim :))ama bilemedim:)) duyu asla aklıma gelmezdi benim:))bayıldımmmm çok güzel çok şirin olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslan Sevilcim, bak sürpriz yumurtalarda iyi fikir kapak için, ben onlara nakış iğnelerimi koyuyorum, inceler, kalınlar ayrı ayrı :)
      Duylar artık kapak oldu :))

      Sil
  7. Alemsin yaaa, çok güzel olmuş aklıma gelmezdi o kapaklar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alemim demiii Fiammammm :)) Normalde tabi aklına gelmez, ama şekil kafanda olunca etrafta gözüne çarpan birşey çıkıyor o şekle göre işte :))

      Sil
  8. Artık karpuz kabuğundan gemi yapsan, sorgulamayacak kıvama getirdin bizi:)
    Karpuz kabuğundan gemi mi?
    Banu mu yapmış?
    Haaaaa.... O yaptıysa olmuştur....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Nurteen, karpuz kabuğundan güzel yelkenli olur :)))))
      Ama kuruyunca buruşuyor yaaa :)))))

      Sil
  9. Valla benim eşim bana artık çöpçü diyo zaten Banu abla,aslında daha hiç bir şey yapmadım ama herşeyi atmıyorum artık bundan bir şey olur diye.Hergün sana uğruyorum zaten Banu abla bugün ne yapmış diye.Pet şişe ,soda şişesi,kapaklar birikti baya,bakalım ne zaman el atarım artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deniz kokusu, kötü huylar bulaştırıyorum :))
      Biriktirmenin sonu gelmiyor bak ona göre, biryandan da kullanmaya başla bence :)

      Sil
  10. Duyuu harika bir fikir,Tebrik ediyorum ellerinize sağlık,ama duyu yu duyunca çok şaşırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemcim, herşeyin bir kullanım alanı çıkıyor işte, duylar da duy olalı kapak olacakları akıllarına gelmemiştir herhalde :))

      Sil
  11. Yaratıcılığınıza ve hızınıza hayranım. Emeğinize ve fikrinize sağlık.
    Bıdık'ı öptüm:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, kısa zamanda olabilecek projeler seçiyorum genelde, hızlı görünmemin nedeni o :)

      Sil
  12. Banucum yazıyı okurken tavandaki duya bakmadan kendimi alamadım :)) süper..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, sen biraz daha bak o duya, başka şekillerde de kullanabiliriz belki :)

      Sil
  13. Banudur bu ne yapsa yeridir,elinden kaçmaz,harikasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgicim, delidir ne yapsa yeridir diyosun yaaaani, haklısın valla :))

      Sil
  14. Kelebekli şişeye bayıldım herzamanki gibi.Süperr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nurgülcüm, peçete güzel olunca, yapıştığı nesne de güzel oluyor :)

      Sil
  15. şişelere bayıldım, ama kapaklara ne demeli... müthişsin:)
    ellerine, fikrine sağlık.
    benim hobi odamın da senin bodrumun küçüğü:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Asortikcim, görelim şu hobi odanı, bak ben bodrumumu da gösterdim, paylaşıma bile açtım, ama gelmen lazım :)

      Sil
  16. Evim zaten çöp evdi,sayende tescillenmiş oldu..Bu sene sıkıldım çok şey attım..Amaa bu demek değil ki bir daha hiç bir şey birikmeyecek,seni takip ederim yine birikir:))
    Şişeler çok güzel ve dekoratif olmuş,beceremediğin buysa :D Eline sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Noyumberrym, şu anda denizin keyfini çıkartıyorsundur :)
      Ben çöplerimi atamıyorum, bodrumu biraz boşaltayım dedim, elime aldığım herşey kaldı, sadece yer değiştirdi :))

      Sil
  17. Ben geldim.Süper bi blog şişelerede bayıldım çok güzel bi fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, teşekkürler Böğürtlen taneleriiii :) Çokta severim böğürtlen :)

      Sil
  18. Nereden geliyor aklına bunlar Banu abla yahu... Süper olmuş o şapkalı şişe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha aklıma neler geliyor bilsen Cebimdeki Renklerim :))))

      Sil
  19. çok güzel olmuş..ellerine sağlık..yalnız birşey sorcaktım.. peçeteleri şişelere nasıl yapıyorsunuz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız.... Önce objeyi beyaza boyuyoruz, peçeteyi dikkatlice katlarına ayırıyoruz, tek kat peçeteyi peçete tutkalını üzerine sürerek yapıştırıyoruz :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)