17 Haziran 2012 Pazar

Bu Sepet Başka Sepet :))

Ön veranda da bir değişiklik yaptım, daha doğrusu yapmak zorunda kaldım...
Farkedebilen var mıııı :))
Pekiii.... Hani nisan ayında boncuklarla mumluk yapmıştım bu verandaya...
 İşte bunlar.... Ama bunlar yağmurlarda paslandıııı :( Boncuk çivileri mi paslandı yoksa teller mi incelemedim ama çok çirkin olmuştu, söktüm... Boncukları aynen sakladım yerine birşey yaparım diye...
Dün bodruma indim, bakındım o boncuklara ne bağlayabilirim diye...
Veeeee.....
 Bu kadaaar... Süzgeçten sepet olurmuş değil mi :))
İçine birşey koymadım, henüz tabiii..... :))

Haaa... Bu arada bodrumda su tesisatı yoktu, eh habire fırça yıkamaya filan yukarı çık in, bana göre değil...
Ben de kendime su tesisatı yaptım :))
İşte böyle eskileri atmazsan, gün gelir işe yarar :)
Eski kuzine, banyodan çıkma minik lavabo, içi kurumuş boya kovası, plastik musluklu bidon :)
Amaan temizliğine ne bakıyorsunuz, lavabonun içini temizledim, gerisi zor iş :))





54 yorum :

  1. Eski hali de pek güzeldi ama yeni geri dönüşüm de süper olmuş:) Ne diyeyim siz de süpersiniz, beni şaşırtmaya devam ediyorsunuz:)
    Su tesisatınız da yaratıcılığınız göstergesi.
    Fikrinize ve emeğinize sağlık.
    Bıdık'ı öperim:)
    Mutlu bir pazar günü geçirmeniz dileğimle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, işte böyle insan üşenince kolaylıklar buluyor :))
      Ah bodrumda daha ne çöplerim var bilsen, hepsini dönüştürmek istiyorum da nerelere sığdıracağım bilemiyorum, sonunda kapıda bir sergi açacağım gelen geçen için herhalde :))

      Sil
  2. Sepet çok iyi olmuş Banucuğum ,ellerine sağlık! Herhalde sizin oralarda deli rüzgarlar yok. Ben şöyle tavandan sarkıtılan çiçekli sepetlerden istiyorum ama bazen o kadar deli deli esiyor ki rüzgar birimizin kafasına geçer diye yapamıyorum. Açık havada yıldızları seyrede seyrede senin varendada oturmak çok keyifli olur Banu. Çok özendim şimdi. Sevgiler arkadaşım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Colettem bizim buraların da var deli rüzgarı, ne zaman çıkacağı hiiç belli değil, o nedenle ben de çok sevdiğim halde o askıda çiçeklerden takamıyorum :(( Bu veranda mor salkımla kaplı o nedenle gökyüzü pek görünemiyor, onun için balkona çıkmak gerek :)Eh senin bahçende o keyif rahatça yapılır sanıyorum, hem de hamakta sallanarak :))

      Sil
  3. Sepet geri dönüşümü de ,bodrumun su tesisatı da harika olmuş.İnsan zorda kalınca nelerde icat ediyor .İn çık derdi de sona ermiş.Hem hamarat hem de yaratıcısın Banucum.Maaşallah sana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorda kalınca değil de Canancım, üşenince :)) Sağolasın şekerciiim :)

      Sil
  4. Allah iyiliğini versin hatun. Artık sana ne diyeceğimi bilemiyorum. Çok yaşa e mi? :))) Yaparken kahkahalar attığına bahse girerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalim sen benim tepsileri görmedin değil mi? Bir de onları gör bence :))

      Sil
  5. Ablacım tek kelimeyle süpersin canım benim :D

    YanıtlaSil
  6. valla nediyeceğimi şaşırdım Banu hanım. nerden de aklınıza ğeliyor böyle tasarımlar..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma gelmiyor Halimecim, gözüme gözüme giriyor :)) Fikir aklıma geliyor da malzemeler gözüme giriyor yani :))

      Sil
  7. Harikasın, ne diyeyim; eline koluna sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika değilim ya Begonvilli Eviiim, deli doluyum, o kabulumdur :))

      Sil
  8. Banu..? Ya.. sen ne şeker şeysin. İnsan senin bloguna geldiğinde başka bir duyguya kapılıyor. Nasıl bir pozitif enerji yaydığının farkındasın değil mi? Yine çok güzel şeyler yapmışsın. Fırıldaklar, sepetin, su tesisatın.. Ama onlar değil bizi bu bloa çeken. Senden yansıyan sevgi öyle bağlayıcı ki. İyi ki varsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gülsümcüm, iyice şımarttın beni :))
      Sen önceki yayınlarımdaki tepsilere bak asıl, bir tanesi senin Althered Art'ına uygun, sanırım seveceksin :))

      Sil
  9. harika bir fikir ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Yine yaratıcılığını konuşturmuşsun Banu.Tebrikler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uydurmacılığımı de Tülinim, uydurmacılığımı konuşturuyorum :))

      Sil
  11. Maşallah diyorum, başkada bi şey demiyorum. Öptüm.

    YanıtlaSil
  12. bir blogda görmüştüm eski kuzine soba üzerine desenler çalışılmış link verecektim aradım bulamadım süperdi onu görsen senin soba kesin ortaya başka türlü çıkardı:)))

    heni lavobon çok hoş süpersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Örgü çantam, sanırım Okuyan'ın yayınladığı yazıyı söylüyorsun, komşusunun evinde çektiği fotoydu ve kaydetmiştim benim kuzineyi öyle yaparım birgün diye:) O "birgün" gelirse tabiii :))

      Sil
  13. Hastasıyım......Banu'nun hastasıyım . Hah ha ha hah ha..yaa bizim yakın oturmamız lazımmış, benim detaycılığım senin pratikliğinle birleşmeli.Öptüm seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Nefisecim, senin detaycılığınla benim sabırsızlığım geçinemez, kavga ederler :)))))
      Ah beee, keşke komşu olsaydııık, ne iyi olurdu gerçekten, birlikte çalışmak daha güzel :)

      Sil
  14. Ben resme ilk baktığımda banucan sepet boyamış derken süzgeci görünce süper dedim pratik makreme işte.
    süpersin hele öyle uzun uzun uğraşmadan pratikçe elde ne varsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Gül kokuları, uzun uzun uğraşmaya benim sabrım yetmiyor zaten :)

      Sil
  15. Herkes şımartmış seni bense seninle uğraşmadan duramam:)) Kevgir işi güzel olmuş ama mumlukları sprey boya ile boyayıp kurtarabilirdin ve nasılsa sen evde bu kevgire takacak boncuk bulurdun:))Sarkan bir çiçek hayal ettim içinde kaktüs türleri de var öyle sarkan:))
    Gelelim diğer konuya, bir kahkaha attırdın bana:)) Atık su nereye gidiyor oraya da mı tesisat yaptın? Alemsin sen:)) Ammmmmmaaa o bidonun etiketli kısmına çepeçevre yapışkanlı kağıtla kapla,elin boyaya değince lavabonun duvara gelen kısmını da bir boya ya da orayıda kağıtla kapla, gözümü yordu. Hıfzıssıhha Fiamma:))Bak bekliyorum tekrar yayınlamayı da unutma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız Fiammaaaaa:)))) Boncuklar plastik ya, hepsi pas olmuş yoksa demirlerini atmadım zaten, aynı şeyi tekrar yapmayı da sevmem malum, bu biiiir :))
      Onun içine sarkan hiçbirşey koyamam, sen buranın deli rüzgarlarını duymadın mı hiç, o sarkan sepet tavana vuruyor ani çıkan rüzgarla, bu ikiiiii :))
      Atık su toprağa akıyor, boruyla bağladım... O boya kağıt işlerini geldiğinde yaparsın bu da kapak olsuuuun :)))))))

      Sil
    2. Geldiğinde yaparsın geldiğinde yaparsın diye gözümü korkutuyorsun, ben geldiğimde hangi birini yapacağım Allahını seversen,alt tarafın yapışkanlı kağıt kaplayacaksın dediğim yere, tut şunların accık ucundan da dönerken ohhh deyip döneyim:)) Bu da sana kapak olsun:)))

      Sil
    3. Bana ne bana ne, aklı veren yapar Fiammacım, kalırsın artık bi ay, hepsini yaparsııın :))

      Sil
  16. Epeydir uğrayamıyordum çok şey kaçırmışım:)Tek tek baktım okudum,vallahi muhteşemsiniz,doğalsınız..Seviyorum blogunuzdaki havayı,ellerinize sağlık..Selam ve sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Birincisin, blogda deli dolu bir hava var sanırım :))

      Sil
  17. gunaydın Banu hanım elıne sağlık çok şık olmuşgüle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Belgüzarcııım, sağoool :)

      Sil
  18. Süzgeçten sepet:)))
    harikasınız, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Elişi Defterim, bana göre herşeyden herşey olabilir :))))

      Sil
  19. Banu tek birşey yazacağım, başka da birşey söylemiyorum. "Önünde saygıyla eğiliyorum:) kocaman kocaman kucaklandın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay rica ederim Fundacraftcım, eğilmeyiniiiiz :)) Uydurdum gene birşeyler ne varkiiii :))

      Sil
  20. bu ne zevk,bu ne yaraticilik.ohh kilerde buldularini degerlendirmek ne guzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka türlü bodrumdaki eskiler bitmezki sevgili Özgür tatlar, atmaya da kıyamayınca ..... :))

      Sil
  21. sutesisatı süper. Tam Devrim'lik bir çalışma. Aslında pek güzel anlaşırsınız siz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be Saadetim, Devrim gibi bi oğlum, senin gibi de bi gelinim olsaydı, bak daha neler neler olurduuu :))

      Sil
  22. ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
    ÇOKKK ÖZLEMİŞİM SENİ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlenmek ne güzeldiiir.... sevgili Bir kase lezzet, nerelerdeydiiin :)

      Sil
  23. Süzgeçten sepet harika olmuş, böyle fikirleri nereden buluyorsunuz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semicim, fikir sepet oluyor, sepet süzgeç oluyor :)) Ne bulursam onu kullanıyorum naaapiiim :))

      Sil
  24. plastik süzgeçten sepet yapsa yapsa çılgın Banu abla yapar
    ellerine sağlık ,çok güzel olmuş pas derdi de olmaz :))))))))
    sevgiler :)))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çılgınlık güzel şey ama değil mi Turkuazcım :))

      Sil
  25. enerjinize hayran kaldımmm:)

    YanıtlaSil
  26. ağzım açık bakıyorum şu an. harikasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim uydurmalarıma alışırsın zamanla Narçelencim :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)