13 Haziran 2012 Çarşamba

Eskimiş Çaydanlıklar Naaapılır :))

Eskimiş çaydanlıklar süslenir püslenir bir kenara konur tabii :)
Yazık değil mi, onca zaman hizmet etmişler, mis gibi çaylar demlemişler, sonra "Sen eskidin artık, haydi çöpe", olmaaaz :))
 Ayyy, eveeet, yat verniği sürdüm üstüne sararması iyi de, aktııı :(( Boşverin emiii :))

Gene seri imalat çalışıyorum, önce bizim çöplükten birkaç şey beyaza boyanıyor böyle...
Görüldüğü gibi sırada eski teneke tepsiler var :)
Tepsilerle biraz biraz uğraşırken, o arada bir de baş yastıklarımın yünlerini vurdum.... vurdum..... vurdum....

aaa parmağıma kan oturmuuuş :((
Amaaan olsuuun, yastıklarım pufuduk pufuduk oldu, bu gece gömülür bi güzel uyurum :))

Şimdi dooooğru duşa, her yanım kıl tüy oldu :))




33 yorum :

  1. Çok güzel olmuş da içine kaktüs de ekilir diye hatırlatmak istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Asortik krepcim, sağol hatırlatman içiiin :)

      Sil
  2. Bunları gördükçe artık hiç birşeyi atamaz hale geldim çok güzel olmuş tepsileride merak ediyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım, satış amaçlı olmadıktan sonra dekopaj işleri eskileri yeniden hayata döndürmek ideal :) Ben seviyorum geridönüşüm-yenileme işlerini, zaten yeni gıcır gıcır şeyleri pek sevmem, ruhum eskici benim :))

      Sil
  3. Bu çaydanlık boyamalarını çok seviyorum da elimde henüz delinmiş bir çaydanlık yok malesef. Nasıl bir malzemeyse babamın üniversitede okurken aldığı çaydanlık hala sapasağlam kullanımımda:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcim, eskiden herşey daha sağlamdı aslında, şimdilerde ne alsan çabuk dağılıyor, eee sürümden kazanacaklar ya :))

      Sil
  4. Kolay gelsin güzel şeyler çıkmış ortaya ellerine sağlık hayırlı günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Böğürtlen taneleri, bodrumdan tek tek günyüzüne çıkıyorlar :)

      Sil
  5. Yine çok çalışkansın. O yastıkları dövmek bile başlı başına bir işken araya boyamaları da katmışsın... Helal olsun :) İyi uykular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Cebimdeki renklerim, onları döverken neler düşündüm neler, ooh bütün stresimi attım, aslında yok stresim ama :))

      Sil
  6. Çaydanlık süper olmuş, ellerine sağlık. Kolay gelsin, bakalım tepsiler nasıl karşımıza çıkacak, merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be Atölye kediiim, süper olmadı, ama olsun süslendi ya,gün yüzüne çıktı ya, o yeter bana :)) Tepsiler çıkıyooor :)

      Sil
  7. Ayyyyy üzüldüm bak şimdi parmağına:( parmak deme de ne dersen de bana
    , çok acır bilirim:(geçmiş olsun can. bir daha kullanma o verniği yada tinerle incelt ve daha yumuşak bir fırça ile sür. onlara çiçek ekip şöyle yan yana koysana:)) Yine iş çıkarıyorum değil mi başına:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaaan Fiammacım ya, üzülecek şey mi arıyorsun sen, geçiyor bile :)
      Verniğe tiner katmalı haklısın, ne zamandır kullanmamıştım, ama sağlam olsun diye de öyle sürdüm, üzerine yağmur gelebilir ya:) Amaan bahçeleri sulamak yetmiyor bi de onları mı sulatacaksın bana, al sana vereyim, sen dik :)

      Sil
  8. ellerine sağlık ablacım bence çaydanlık emekliliğinin tadını çıkaracak artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa Güftecim, bu evde ben başta olmak üzere herşey emekli zaten, keyif sürsünler artık değil miii :))

      Sil
  9. Ben de de tava duruyor Banu.Bir yerde görmüştüm içine çiftlik kurulmuştu neredeyse.O nasıl şey,deme bilmem.Sen bulursun zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülinim, sanki gözüme biryerlerde çarpmıştı, ama benim tava ile ilgili daha değişik bir fikrim var, çiftlik filan kuramam, onu sana bırakıyorum :)

      Sil
  10. ellerine sağlık yeniden doğmuşlar.

    pofuduk yastıklarda renkli rüyalar olsunnn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Örgü çantam, rüyalarım hep renkli dir beniiim, hem de film gibidir ayynen :)

      Sil
  11. Muhteşem kadın!... bayılıyorum sana :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay...Neralim...çarpıldım birden "muhteşem kadın" deyince... Hangi kadın çarpılmazki bu lafaaaa :)))Öppptümmmm :)

      Sil
  12. eline sağlık, gayet güzel geri dönmüş çaydanlıklar:)) ben de ablamdan aldım emaye bir çaydanlık. boyayıp çiçek ekeceğim. ama ne zaman bilemiyorum tabiki:)) sen bugün tepsileri bitirip yayınlarsın diye umuyorum:)) kolaygelsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asortikcim, umduğunu bugün buluyorsun :))
      Hadi sen de hazırla şu çaydanlıkları da gözümüz gönlümüz açılsın :))

      Sil
  13. çaydanlık çok şirin olmuş banu ablacım ellerine sağlık, tepsilerinizide merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevilcim, tepsinin tekini yetiştirdim, diğeri de yarına :)

      Sil
  14. Banucum çaydanlığın verniği akmasa iyi olurmuş ama olsun bahçede gene de güzel durur içine birşeyler de ekersen de tam olur... ay o yünleri görünce çocukluğum aklıma geldi, hallaçlar vardı ya, şimdi hiç görmüyorum, ne güzel günlerdi... ya bu arada Banu benim blogdaki yanıtla'lar silinmiş ben her bir yorumun altına yazmak istiyordum bi el atsana:) ne yapacağım bu durumu düzeltmek için bacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacraftcım, vernik aksa da akmasa da hiiiç derdim değil, içine birşey ekmeyeceğim, öyle dursun :)
      Yorumların düzeldi mi,istediğin gibi oldu mu :)

      Sil
    2. Fundacraftcım, unutmuşum, hallaçları ben de andım, ama onlar pamukları attırırlardı, yünler yıkanıp böyle vurulur, sonra tel fırçalarda didilirdi, ben o kadar uğraşamadım :))

      Sil
  15. :) çok güzel olmuş gerçekden

    YanıtlaSil
  16. Kızım valla helal olsun. Benim aklım yastığın yünlerimde kaldı. Ne yürekli kadınsın ya Maşallah. Her yere yetişiyorsun. Ben yün yastıkları verdim birilerine gitti. Bu arada çaydanlıklar muhteşem birer saksı olur gibi geliyor bana. İçinde cıvıl cıvıl çiçekler. Bayıldım. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsüüüm, verilir mi yünler pamuklar hiç, benim elimde olsa eski yün yataklarımı geri alacağım :)) Yorganlarım pamuk hala, o elyafları filan hiç sevmiyorum.... Çaydanlıkları saksı olarak kullanmak güzel oluyor ama ben de yeteri kadar sulanacak toprak,saksı,bahçe var ya , almiiiim :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)