3 Haziran 2012 Pazar

İki Kalp Birarada...

Bugün İki kalp kestim strafordan...
Biri menekşelendi, Solmaz sultan kalbi oldu,
biri güllendi, Banu kalbi oldu...
 Biraraya geldiler,
asıldılar yanyana...

Dilek tuttum sonra, daha nice seneler, olsunlar hep birarada :))
Strafor kıl testere ile kesildi / Peçete dekopaj yapıldı / Büyük kurdeleler fiyonk yapılıp dikildi / İnce kurdeleler fiyonklara dikilip, strafora arkadan raptiyelendi / Asma aparatı olarak ataş kullanıldı, fiyonkların arka ortasından geçirildi......


57 yorum :

  1. daha nice yıllara diyelim:))))

    YanıtlaSil
  2. Banucum Allah nice uzun yıllar sağlıkla huzurla kalplerinizi ayırmasın sevgiler

    YanıtlaSil
  3. allah ayırmasın birlikte nice sağlıklı yıllar nasip etsin

    YanıtlaSil
  4. Daha çok uzun yıllar sağlıkla huzurla kalpleriniz bir olsun sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Çok anlamlı. Çok şık. Etkileyici ve kolay. Teşekkürler tatlım.

    YanıtlaSil
  6. çok harika olmuş banu ablacığım.rabbim solmaz teyzeye ve sana daha nice sağlıklı huzurlu ve mutlu ömürler versin.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Allah birbirinizden ayırmasın. Kalpler çok güzel olmuş. Solmaz sultana ve size sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. çok güzell ve basit teşekkürler ablacım::)

    YanıtlaSil
  9. Gostei muito de conhecer seu blog. Um abraço.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muito obrigado pela sua visita Flavia e Cristiana :)

      Sil
  10. Çok çok güzeller. Uzun seneler sevgiyle, sağlıkla, huzurla ve mutlulukla bir arada olun inşallah.
    Ben straforu elleyemiyorum bile, sesi beni çok fena yapıyor:)
    Bıdık'ı öptüm kocaman:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş kurdelaları da çok orjinal olmuş ellerine sağlık canımm

    YanıtlaSil
  12. Banuuu yakında evin duvarları gözükmeyecek.. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Ana kız ne güzel olmuş,kalp kalbe karşı Allah ayırmasın nice uzun seneler.

    YanıtlaSil
  14. Harika olmuşlar, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Sağlık ve mutlulukla hep birlikte olun inşallah. :)

    Kalpler çok şirin olmuş. :)

    YanıtlaSil
  16. ALLAH KALPLERİNİZİ BİRBİRİNİZDEN AYIRMASIN,SAĞLIKLA UZUN ÖMÜRLER VERSİN İNŞALLAH, HAYATTA ANNE GİBİ HİÇ KİMSE DOST OLAMIYO,KARŞILIKSIZ SEVMİYO KIYMETİNİ İYİ BİLMEK LAZIM ,ANNENİZE HÜRMETLER.

    YanıtlaSil
  17. Allah ayırmasın sizleri. çok güzeller. kalpleriniz hep birarada olsun inşallah.....

    YanıtlaSil
  18. Banu hanım öncelikle yeğeniniz Taylan için allahtan acil şifa diliyorum. Benim kanımda hepatit B virüsü olduğu için maalesef kan veremiyorum, fakat kızım donör oldu, inşallah bir insanın işine yarar, tekrar çok geçmiş olsun diyorum.
    Sizin sitenizi çok çok güzel buldum, herşey harika, ellerinize sağlık, çok yönlü bir insansınız, çalışmalarınızın hepsi de titizlikle hazırlanmış, tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melikecim, hoşgeldin...
      Taylan benim yeğenim değil, Ezgi'nin kuzeni, ben duyuruda belirtmemişim, şimdi düzelttim... Umarım duyurunun bir faydası olur...İlgine çok teşekkürler...
      Görüşmek üzere, sevgiler :)

      Sil
  19. Hep karşılıklı atmaya devam etsin bu güzel iki kalp.
    (canım straforun yan kenarlarına renk yada kurdela çeksen nasıl durur acaba denedinmi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Örgü çantam :)
      Bırak yanları dağınık kalsın :)

      Sil
  20. sultan teyze ve sen yanyana nasıl güzelseniz, o kalplerde o kadar güzel. bu iki güzellik hiç ayrılmasın:) eline sağlık banu'cum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel kalpler..Ellerine sağlık Banu abla:)

    YanıtlaSil
  22. Süpersin ablacım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  23. çok güzel olmus. ellerınıze saglık..

    YanıtlaSil
  24. Duygulandım Banu...çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldencim, bu demektir ki hergün ayrı bir duygu yaşatıyorum :)
      Birgün güldürüp birgün duygulandırıyorum :))

      Sil
    2. Dopdolusun da ondan canımın içi :)

      Sil
  25. Can can, emeklerine sağlık, ellerine sağlık, yüreğine sağlık... Yanyana nice senelre inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin Fiammacım, bir kalpte senin için yapayım mııı :)

      Sil
  26. hayranım böyle çalışkan üretken hanımlara ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Yasemincim, bir de ben kendimi öyle hissedebilsem :(

      Sil

İçinizden geleni yazın :)