11 Haziran 2012 Pazartesi

Anahtarı Paslanmış Ama....

Evet... Anahtarı paslandı ama kalbim pırıl pırıl :)
Gümüş sim boya ile boyanmış strafordur gene kendileri :))
Ben daha çoook boş yer bulurum dememiş miydim :))

Kiraz toplayıp geldim az önce :) Tepedekilere yetişemedim, ilk gelen misafirindir onlar, hadi bakalım :))
Kuşlar bitirmezse tabiii :))

Şimdi kalkıp çayı koyayım, yatak takımları değişecek, o işi halledeyim, akşama çamaşır yıkanacak, yani, bu demektir ki, yarın ve öbürgün ütü şenliği var :))


26 yorum :

  1. paslı olması bence daha iyi hem antika sayılır bu anahtarlar artık kıymetli yani
    misafirin olmak isterdim belki ilerde kim bilir
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkuazcım, anahtara ellemdim zaten, bir zamanlar yolda bulmuş getirmişti sabık eşim :)) Misafirim ol gerçekten, çoook mutlu edersin beni:)

      Sil
  2. Benmi misafir gelsem acabaaaaa ne güzel görünüyor o kirazlar öyle. Böyle güzel doğada ev işleri bile keyifle yapılır sanırım, kolay gelsin. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel Begonvilcim gel :) Doğa keyifli zaten, stresten uzak ya :)

      Sil
  3. kalbinin pırıl pırıllığına hiç şüphem yok:) kim o kirazlara yetişecek şanslı merak ettim:))
    kolaygelsin banucum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Asortikcim, kalbim temizdir :)) Henüz kirazlara uzanacak kişi/kişiler gelmedi :((

      Sil
  4. ay nu enerjidir ya.. senin kalbine girmek için anahtara ihtiyaç yok ki herkese açık.. ne güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayak izleri Sevgicim, haklısın bak, kalbim de herkese yer var :)

      Sil
  5. Kirazlar.. Hmmm. Kuşlar bitiremez ki onları. Maşallah salkım salkım. Sıcacık kalpli arkadaşım benim. Ellerine sağlık. Hadi bakalım . Yarın senin ütü zamanın, benim temizlik zamanım. Malum torun gelecek ilk kez. Tertemiz olmalı her yer. :) İkimize de kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümüm, temizlik işlerin bitti mi, torun ne zaman geliyordu?
      Benim ütüler yarın yapılacak, ikinci postayı da yıkadım, bugece üçüncü posta vari yahu iki kişi ne çok çamaşır çıkartıyoruz yaaa :))

      Sil
  6. banu ablacım kirazlar ağzımı sulandırdı ben misafir olarak gelebilirmiyim:))ayyy yarın bendede ütü var .. 4-5 gundur gun kosturmaktan fırsat bulup yapamadım ..bu sıcaklardada ütü hiç çekilmiyo..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslan Sevilcim, kirazlara yetiş bence :)
      Ütü yarın yapılacak, veranda serin ya, orada yapacağım :) Sana da kolay gelsin :)

      Sil
  7. Akşam akşam içimi açtın Banucuğum, ben de neredeyse 15 gündür bloğuma birşey koyamıyordum, biraz önce sonunda yazdım, bir iki de resim koydum, iki haftadır kimseyi doğru dürüst ziyaret edemedim, hadi bakalım diyip seninle başladım, valla evde de kiraz yok ne biçim canım çekti ağaçta görünce:) Afiyetle ye sevdiklerinle beraber canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondacraftcım, içini açtıysam ne mutlu banaaaa :) Kirazları gidip gelip yiyiyoruz soğuk soğuk, ama ağaç tepesindekiler toplayacak kişiyi bekliyorlar :)

      Sil
  8. Çamaşırlarını bahçeye ip gerip oraya mı asıyorsun? İnşallah öyle yapıyorsundur. Ne güzel mis gibi kururlar temiz havada:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Nedretim, tabi bahçeye ip gerdim oraya asıyorum, oooh yıllarca özlemini çekmiştim böyle sermenin :) Burada kural mural yok ne güzel :)

      Sil
  9. Afiyet olsun canım ve de kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  10. Banucum artık bahçenin tadı gelmiştir.Meyvelerde olmaya başladı.Ağız tadıyla misafirlerle birlikte tüketin canım.Afiyet olsun.Daha boş yerler olduğuna eminim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Beycan Canancım, boş yer vaaar, dün bir boş köşeye kuş evi kondu, sen görmedin daha sanırım :)

      Sil
  11. Senin için fotoğraflarım var demiştim ya...İşte onlar post oldu.O güzelim işlemelere HADİ Bİ KOŞU BAK DA GEL.Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülinim, çoook teşekkürler resimler için :)

      Sil
  12. oo süper ütüyü çok severim hele ki düz parçaları ütülemeye bayılırım :) en önce onlardan başlarım zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgünüm, neyseki artık erkek gömleği ve pantolonu yok, onları ütülemeyi hiiiç sevmezdim :)

      Sil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an o bahçedeolmak vardı çok şanslısınız. Kahve keyfi, hamak keyfi, yeşillikler arasında piknik.....
      strafor kalbinizde izninizle yapılmak üzere kaydedildi.
      Elinize sağlık.

      Sil
    2. Sevgili Gül kokuları, bak blogumun başında ne yazıyor, izin istemene gerek yok şekerim, herşey sizlerle paylaşmak için ya :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)