28 Haziran 2012 Perşembe

Dansözler Sahnede..... :))

 Sahneye çıkmadan önce sıraya girdiler, fotoğraf çektirecekler ya :))
Önce şal gibi birşey oldular...
Sonra başa sarıldılar...
Sonra örtü oldular sehpalara, masalara...
Sonra arkadaşlarıyla birlikte Banucanın Dükkanı sahnesinde yerlerini aldılar :)
Bu da benim salonumdaki :))
Önceden bıçak kızdırıp kesiyordum, çok daha önceden havya ile denemem hüsran olmuştu, sonra sevgili Nedret havya ile kestim deyince, ben de bu defa havya kullandım, olduuuu... :) Tabii daha kolay oldu, sağol Nedretim :))




42 yorum :

  1. banucuğum dansözlerini çok beğendim.süper olmuşlar.ben pembeliyi istesem bana gönderirmisin.ücretini nasıl göndereceğim bana yazarmısın.canım ellerine sağlık çok öptümmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksungurum canım, sana mail atıyoruuuum :)

      Sil
  2. banucam harika olmuş emeğine sağlık bol satışlar bol kazançlar ablacığımm

    YanıtlaSil
  3. Cıvıl cıvıl olmuşlar. Gerçekten dansöz gibi süzülüyorlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ohh yandan yandan:)) harika olmuş her biri ne ara yaptın bunları şekerim, ellerine emeğine ve yüreğine sağlık satışların bol olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Fiammacııım, boş durmuyoruz kiiii :))

      Sil
  5. iyiymiş bunlar, şekilden şekile girebiliyorlar:)
    bol bol satışların olsun banu'cum:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Asortikciiim, çok amaçlı bunlar :))

      Sil
  6. Banucum Harika olmuş dansözlerin ellerine sağlık hayırlı satışlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Serapcım, yaaa nerelerdesin seeen :)

      Sil
  7. çok eğlenceli bir oya bu model. İyi satışlar:)))

    YanıtlaSil
  8. hepsi birbirinden güzel olmuş. sehpa masa üzerinde de çok güzel kullanılır. çok beğendim. dansözlerine iyi oynamalar canım.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Bilgecim, benimkiler hep örtü olarak kullanılıyorlar, takı özürlüyüm de ben :)))

      Sil
  9. çok güzeller banu abla, ellerine sağlık.Havya ile yakma iyi fikir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nisa hobi cim, havya büyük kolaylık :)

      Sil
  10. Hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık hayırlı bol kazançlar dilerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Helal olsun.. Çok güzeller. Ben epeyce fransızım bu konu da . Neyi kestiğini (Hem de havya ile) anlayamadım ki. Yekpare örüp sonra örülen dantelleri mi kesiyorsun. Süper ya.. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gülsümüm, anlamışsın işte, ayyyynen dediğin gibi :)

      Sil
  12. sen benim yaptıklarıma yorum yapmasan da beğenmesen de takip etmesen de ben seninkileri hiç kaçırmıyorum banum :( ellerine sağlık çok güzel olmuşlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy Işılım, bu ne siteeeem :((( Bak bakalım yorumlarına....

      Sil
    2. :)))) çoooook seviyorum seni de o yüzden :)))) sürekli görmek istiyorum, elin üzerimde olsun istiyorum :)))) öptüm canım üçünüzü de :)))

      Sil
  13. Bu işine hayranım Banu'cuğum kesmeye cesaret edebildiğim gün örmeye başlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Güldenim, aman kes kes gitsin işte :))

      Sil
  14. ÇOKK GÜZELLER BU DANSÖZLERRR ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM:)

    YanıtlaSil
  15. Banucum ellerine sağlık canım.Bu dansözler çok güzeller.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Canancım, dansözlerimiz seçmedir :))

      Sil
  16. Canım inşallah bir çırpıda hepsini satarsın:) Ellerine sağlık, kaşla göz arasında bize hissettirmeden ne ara yaptın hala anlayamadım ama:) öpüldün canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacım sağol, dualarınız, dilekleriniz tutuyor :)
      Ara ara yapıyordum bunları, toplu olarak kestim, çıkardım, şimdi gene başlayacağım :)

      Sil
  17. Banu abla,hiç boş durmuyorsun maşallah diyeyim ama ben sana bugün 1,5 daki randevunda kolaylıklar dilemek için yazıyorum:)))Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miniğim, özledim ben seni yaaa :)
      Bugünkü randevumu iptal ettim, daha apse geçmedi, ayın 5 inde 12.30 a ertelendi :)Sağol güzelim beni düşündüğün için :)

      Sil
  18. Of yaa... Bittim ben bunlara. Gözüm yese de yapsam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim, yaptın ya sen bu oyadan, yaparsın gene en güzellerinden :)

      Sil
  19. banu ablacım renk cümbüşü yapmışsın çok güzeller ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Serpilcim, rengarenk güzel oluyor dimi :)

      Sil
  20. masa ve fiskosda şahane duruyorlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Örgü çantam, benimkiler zaten hep masa sehpa üstünde :))

      Sil
  21. çok güzel oynuyorlar danszlerin bunu düşünmek, icraata geçirmek bi dolu emek emeğine yüreğine sağlık.
    güzel insanlardan güzel ürünler çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mutlu Anne cim, beni şımartan böyle yorumlara bayılıyoruuuum :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)