23 Eylül 2013 Pazartesi

Bitenler ve Başlayanlar....

Ayyy... İnternetsiz kalınca günlük yaşantımın bir bölümü öylesine boş kaldı ki... ve o boşluğu nasıl dolduracağımı şaşırdım ya... Nihayet kavuştum... ohhhhh rahatladııım :)

Gülsüm'lü günlerin sonunda kalmıştım...
Bu arada Gülsüm'ün hakkımdaki yazısını okudunuz muuuu, okumadınızsa bence okuyun, hakkımdaki fikirleriniz değişebilir, hatta gelme isteğiniz kaçabilir :))))

İnternetimin yokluğunda boşluğu kitap okumakla doldurdum...
Tess Gerritsen'in bir kitabını daha bitirdim...
Her kitabı gibi sürükleyici, aşk-gerilim birarada... Daha okuyacağım kitapları var, ama araya biraz daha hafif kitaplar sokuyorum herzaman...
Onun için Gülsümle pazar maceramızdan anı olan kitabıma başladım :)
O da bitmek üzere, sevdim bu kitabı da, bitince yorumumu yaparım :)

Akşamları tv karşısı işim olan şile bezi işlemelerimden birini daha bitirdim...
Gene bir antika örtü resminden şablon tasarlayıp işledim... Az sonra dükkanımdaki yerini alacak...
Şile bezi işlemeye biraz ara vereyim dedim ve simli kalın etamin üzerine birşeyler işlemeye başladım...
Yılbaşı hazırlığı :)

Ve...
Cuma günü pazara indiğimde bu şapkacıkları aldım, aslında tokaymış bunlar ama çok sevdim, minicik ve detayları çok cici, nerede kullanacağım hakkında en ufak bir fikrim yok henüz :)
Fiammanın kocakarılarına yakışır, ilk aklıma onlar geldi :))

Bugünlük bu kadar olsun...
Bu gece işim çoook, sizlerin kaçırdığım bir sürü yayını var, cevaplayacağım yorumlar var.... çok işim var çoook.... :))




27 yorum :

  1. Banu Hanım merhaba,

    Yokluğunuzun nedeni şimdi anlaşıldı... O kadar alışmıştım ki hergün sizin bloğunuza bakmaya inanın bizde de bir boşluk oluştu. Her şeyin yolunda olmasına sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bendeki boşluğu bilsen Azizecim internet olmayıncaaa :)))

      Sil
  2. Oh be.. Seni gormek iyi geldi bana. Ankaradayim. Malum PC bozuk. Mobille ancak bu kadar yazabiliyorum Idare ediver. Optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıkmadın mı beni görmekten hala Gülsümüüüüm :))))

      Sil
  3. Hah haaa:)) çok hoşş. Gülsüm hanımın yazdıklarını okudum gülümsedim. Ama belli enerjik biri olduğunuz, ben sizi zaten böyle tahmin etmiştim.
    Simli etamini ilk kez gördüm. Burada hiç rastlamadım. Eminim elinizden çok güzel bir işlemeyle çıkar o etamin de.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani Emelcim, cadı olduğum tescillendi :))))
      Simli etamin bir arkadaşımdan hediye geldi, yerli değil, bakalım nasıl birşey çıkacak ortaya bitince :)

      Sil
  4. ben de merak ettim seni ablaaaaaa :( o şapkalardan bende de vaaarrrr :)))) ama çok şirinler gerçekten
    yokluğunda da boş durmadığını tahmin etmiştim,yaptıklarına hiiiç şaşırmadım :))
    sevgilerimle byeeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak edilmek te güzelmiş yaaa, arasıra kaybolsam mı kiii :))))
      Sen ne yaptın o şapkalardan ??

      Sil
  5. Banu ablacığım işlemenin bitmiş halini çok merak ediyorum :)
    Maşallah vallahi sana.
    Her şeyi 1 güne sığdırıyorsun vallahi...
    Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgün bana sığmıyor ya Gülaycım, ben herşeyi ona sığdırmaya çalışıyorum :)))
      İşleme uzun sürecek gibi, ben de merak ediyorum sonucu :)

      Sil
  6. biten işleme müthiş.helal sana banucam.bu arada her iki kitabıda okudum.tessi çok severim zaten ama senden önce ben bende iz bırakan kitaplardan oldu.çok güzeldi.
    şapkalara bayıldım ve kesinlikle fiammanın kocakarılarına acaip gider.hatta şimdi bu şapkalara bakıp yeni karakterlerde çıkarır derim:)
    gülsüm ablamın yazısını gülerek heyecanlanarak okudum.(öhöm hatta biraz evvel telde kulaklarını bol boll çınlattık duydun değil mi):)
    inşallah bir gün hep birlikte yeni maceralar yaşarız.çook öpüyorum.keyifli akşamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Alanayım, biliyorsun örtülerimde mütevazi olamıyorum :))))))
      Tess hatunu gerçekten çok güzel yazıyor, dediğin gibi diğer kitapta çok güzel ve eğitici...
      Fiamma daha görmedi sanırım şapkaları, hatırlatayım bari de baksın bi...
      Hmmm... Gülsümle beni çekiştirdiniz demeeeek :))))
      Birlikte olacağımız gün çabuk gelsiiiiiiin :)

      Sil
  7. ohooo kitaplar okunmuş,kanaviçeler işlenmiş,yeni kitaplara simli kanaviçelere başlanılmış,şapkalar alınmış....maşallah ..kocaman öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Mihrimahcım, neler neler yapmışım değil miiii :))))

      Sil
  8. Banucum şile bezlerine bayılıyorum ellerine sağlık. simli etamini ilk kez görüyorum kolay gelsin bu arada yeni yıl hazırlıkları başlamış sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şile bezlerime ben de bayılıyorum Haticem :)))) Tek güzel yaptığım iş onlar naapiiim :)))
      Simli etamin bir arkadaş hediyesi, ben de rastlamamıştım, yurtdışından...
      Ancak işlerim gibi geldi yılbaşına kadar :)

      Sil
  9. Banu abla misafirlere davranış şeklimiz aynıymış , bana gelen misafirlerde çok rahat ederler kendi evlerinde gibi hissetiririm onlara :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli de böylesi geliyor bana Muhteremcim, başka türlüsü de elimden gelmez zaten, öyle yapmacık yapmacık :)))

      Sil
  10. Etamin simli sanırım, daha önce görmemiştim. Hoş durmuş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simli etamin Saadetcim, tam yılbaşılık :)

      Sil
  11. İşlediğini Şile Bezi harika olmuş, tablo gibi, bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Keyifolsun, sayfana şöyle bir baktım da.... o ne güzellikler öyle, bayağı bir dolaşmam lazım :)

      Sil
  12. Güzel elişleriniz harika olmuşlar emeklerinize sağlık.Hakkınızda ki harika güzel yazıyıda okudum çok sevdim.Duygular ancak bu kadar güzel içten dile getirilir,sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Macideciiim :)
      Ne cadı olduğumu öğrendin değil miii :))

      Sil
  13. Ben de aldım o şapkalardan:)) Hem de ben de kocakarımda kullanmak üzere hem de tanıdığın birinin kocakarısında ama daha elim ermedi teknik nedenlerden dolayı:( aynı frekansta düşünmüşüz:))) Gülsüm'ün yazısını okuyan altta benim yorumumu da okur inşallah:))) dur bakim bize laf yetiştiremiyordun sen ne yazmışsın göreyim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin etmiştim aslında ya Fiammacım, kaçar mı senden hiç :) Kafalar aynı çalışıyor ne de olsa :)))
      Ya kimin kocakarısı ki şimdi buuu, çatlarım baaak kulağıma söyleee :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)