3 Eylül 2013 Salı

Iyyyyyyyyy... Bunlar da Neeeeee....

Üstelik bahçeden evin içine de girmişleeer...
 





Fikir internetten, ama hangi siteydi maalesef unuttuuum :((... Benim kafamdan çıkmadı yani, onu söyliiiim :))
Solmaz sultan dedi ki... "Gerçek örümcekler yetmedi, bir de bunlar çıktı şimdi, üstelik zehirlidir de bunlaaar... " :)))
Nasıl yaptığıma gelince...
Boncukları ortaya minik boncuk takarak iki kat yaptığınız tele böyle diziyorsunuz...
Ayaklar için uzun dört teli ortasından gövdeye sarıp minik boncukları diziyorsunuz, kolay yani...
İlk bunu yaptıktan sonra hızımı alamadım işte :))
Değdi mi merak ettiğinize :))))


68 yorum :

  1. Amaniiinnnn bunlar neee:))))

    YanıtlaSil
  2. ahahaaaa :)) Bi an gerçek sandım :)) Nasıl örümcekdir bu derken geç ayıldım :))
    Hala gülmekteyim kendime ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekleri çoook burada sevgili Oytunla hayat, ama böyle renkli değiller, şimdi kıskancaklar :))

      Sil
  3. Hiç bu kadar güzel örümcekler görmedim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki Afrika da vardır güzelleri sevgili Atölye Kedi, ama zehirlidir, bunlar zararsız :))

      Sil
  4. ıyyy gerçekten insan yapma bile olsa bakamıyooooor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama güzel dantel örüyorlar sevgili Şeker pempesi :))))

      Sil
  5. Te Allahım:) Sevmem ki ben örümcek. Tamam çok şık çok kokoş ama yine de bu sayfada hayatta yapmam dediğim tek şey Banu abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh... örümcekleri seven yoktur zaten Ülkercim, ama yapması şeker oluyoooo :)))

      Sil
  6. Örümceklerinizi çok sevdim :) Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  7. İlahi Banu ablacım, çok yaşa emi. Ben bayıldım ama benden çok kızım bayıldı. Bunlardan saç tokası yapsak başında örümcek var diye arkadaşlarına gösterirmiş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman toka moka yapmayın Cafe molacım, kafasında örümcek var diye vururlar sonraaaa :))))

      Sil
  8. cidden gerçek gibi ama sevimli olmuşlar,banu ablaaaa sana bir fikir vereyim miii,bunlardan kolye de olabilir :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapması kolay Miniğim, yap kendine bi kolye :))

      Sil
  9. a aaaa şaşıttın beni hem fikrine hem görüntüyle bravoo bravooo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırtmak benim işim Mericiiiim :)))))

      Sil
  10. Gerçek bir süpriz oldu. Bunlardan yaka iğnesi yapılabilir.Tebrikler.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. süper süper süperrrrrrrrrrr.
    altlarına birerde broş iğnesi harikasın canım Maşallah.

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. :)))) Hi hiiii... Sevdin mi Ufukcuuum :))))

      Sil
  13. kokoş örümcek bunlar :)) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modaya uydular,kokoşlaştılar Yıldızcım :)))

      Sil
  14. yavv bu enerjiyı nerden buluyorsun ..Bana da gaz geliyor yaaaaaa

    aklıma düştü ..boncuk tel bulup yapmalı bundan...

    Banu abla hızına yetişemiyoz yavv..yavaşla biraz ..harap olcaz burda:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Havvacım, kolay projeler bunlar, zaman almıyor yani, yapması da zevkli, hadi yap yap :))

      Sil
  15. Solmaz Sultan'a katılıyorum.......

    YanıtlaSil
  16. Banu ablamın böcükleri bile enterasan :) Neden bizim evede gelmez bu böceklerden:))
    Ellerine sağlık ablacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmmm... Sizin ev çok temizdir, bahçe yoktur... örümcekte yoktur Hobistanyacım :)))

      Sil
  17. Çok hoş olmuş Banu hanım broş olarak bencede güzel olur sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Broş olarak takan olur mu ki acaba Semacım, seveni yok kiiii :))

      Sil
  18. abbla çok hoşssun :)) başta çok korktum sonradan anladım ki , günün süprizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne var korkacak Siyah Beyaz Mutfak cım, minicik şeyler :)))

      Sil
  19. Hayvanlar alemine daldın ya, gerisi gelir diyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Tülinim, aynı konular beni bozar malum :))))

      Sil
  20. Süper Banu ablacığım ...
    Bunlardan çok güzel broş yada taç süsü olur...
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülaycım onları da sen yap, benden fikir vermesiii :)))

      Sil
  21. Allah iyiliğini versin e mi? :)) İlk resimdeki kırmızıyı görünce gerçek sandım. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Nihalim :))))) Nası kandırdım amaaaaa :))))))

      Sil
  22. Canın mı sıkılıyor senin yahuuu, ben gelene kadar kaldır onları ortadan, gelip gittikten sonra yine koyarsın istediğin yere... İnsanların neden bu tür hayvan broş taktıklarını anlamazdım şimdi bir de sen çıktın başıma... Fobim var benim ama:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa Fiammam ben senin için yapmıştım kiiii :)))))

      Sil
  23. banu abla harikasın ya. resmen huzur kokusu ekrandan buraya geliyo. uyumak okumak gezmek yemek harikadr orda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh öyle derler Adsızcım, şu adını yaz, hangi adsız bu diye şaşırıyoruuum :))

      Sil
  24. banucum,,,yorgunluktan gulucek halim yoktu,,,ama guldurdun
    ilk karede acabami dedim:))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni güldürebildimse ne mutlu bana Cihanım, yorma kendini fazla, yoksa gene hobi mağazası mı dolaştııın :))

      Sil
  25. gercektende iyyy ben bunlari yapmada olsa asla ve asla evime koymam zaten örümcek gördügümde uyuyan esimi bile kaldirirm onu oradan alsin diye ama sen becermisin ellerine saglik sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh tüüüh... Gügücüm, o zaman sen bizim buraya gelemezsiiin, gerçek örümcek çok buradaaa :((

      Sil
  26. banu hanımcım o hasır sepetin içindeki yuvarlak şeyler ne sanki kendir sarılmışgibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nooolur isim yazııın :((
      Adsızcım, yılbaşı toplarına kınnap sardım :)

      Sil
  27. Hah haa .. Ben bunları yakama takıp gezerim . Şahaneler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddimi Tunacım, korkanlar çoğunlukta da :)))

      Sil
  28. Yanıtlar
    1. Aman Nilgüüüün, Bıdıktan kork, örümcekten kork, gelemeyecen yaniii :(((

      Sil
  29. Çok beğendim galibe bende yapaçağım. Boncuklarımı kontrol edeyim en kısa zamanda denerim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapması çok zevkli Acemi bloggercım, yap bence de :)

      Sil
  30. amaninininiiiiin ne güzel görümcekler bunlaaaaar

    YanıtlaSil
  31. ya ben sana ne yazayım:)valla bravo! ama bak bu işlere el atmam böcük fobim var zati.iş çıktıkça ben kendimden geçerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooohhh... nihayet yapamayacağın bişey bulmuşum Alanayııım :))))))

      Sil
  32. amanın çok beğendim. 2 haftalık tatilimde acaba neler paylaştınız diye aklıma geldi. neyse ki şimdi hepsini görme şansım var. örümcekleri severim. bir de yusufçuk yapar mısınız rica etsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni mi kıracağım Narçelencim, yapmaya çalışırım bu hafta unutmazsam :)

      Sil
  33. ellerinize sağlık güzel olmuşlar renkli renkli ama yinede insanın içi bi hoş oluyor..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapması da seyri de eğlenceli Gültencim, sağol :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)