5 Eylül 2013 Perşembe

Nesli'yi Kıskanınca Bakın Neler Oldu :)

Nesli geçen gün boş makaralardan çok zarif bir kapı süsü yapmıştı ve ben doğal olarak kıskanmıştım tabii :)

Boş makaralarım bodrumda beklerken benim aklıma nasıl gelmedi onlardan kapı süsü yapmak :))

Eh... Bu durumda aklıma geleni uygulamak kaldı geriye veee böyle birşey çıktı ortaya :)
 
Şöööyle kenarlardan detaylar da göstereyim...
Önce malzemeleri biraraya getirdim,
Kısacıkta olsa atmadığım yün parçalarını makaralara sarıp uçlarını uhuyla yapıştırdım, düğmeleri renk renk boyadım ve çelenge silikonla yapıştırdım...
Şimdi şöyle biraz yandan bakın bakalım...
Şu ortadaki resme bakın...
Tamam cici bir resim de... az daha yandan bakıııın :)
Kabartma yaptım gördünüz müüü :))
Aslında çok üşenirim ya kabartma yapmaya, ama güzel olsun istedim...
Evde hazır hamur yok, kırk yılda bir yaptığımdan almıyorum, nişasta-tutkal hamuru yapsam dedim... üşendiiim :))
Peki naaptım... Aldım elime bir koli... Resimden de üç kopya çıkardım, transfer tutkalıyla bir güzel yapıştırdım...
Sonra kretuarla oyup peligonla üst üste yapıştırdım,kenarlarını da fırçayla siyaha boyadım :)
Banuca kabartma böyle olur işte :)))))


68 yorum :

  1. Olmuş valla hemde çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım, sevgiler dostçakal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Neslicim :) Nesli ler çok olunca hangi Nesliyi kıskandığım hemen belli olmamış değil mi :) Ben hepinizi kıskanıyorum zaten, yoksa bu kadar üretim yapamam kiii :))

      Sil
    2. O kendini bilir ama sen bitanesin ;) sevgiler öpüyorum

      Sil
    3. :)) Şımardııım :))

      Sil
  2. Anacım, kıskansam da girmem,zor iş.Eline sağlık,kabartma şahane olmuş...Neslinin yaptığı gerçekten orjinal fikirmiş.Ellerinize sağlık olsun.Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E ben de senin iğne oyalarını kıskanıyorum ama girişemiyorum Sibeliiim :)
      Öptüüüüm :)

      Sil
  3. İyiki kıskanmışsın Banı Ablacığım :)) ellerine sağlık çok tatlı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kıskançlıklar iyi oluyor değil mi Fericim :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş Banucum eline sağlık..
    Bende mi kıskansam napsam ki;))
    Sevgiyle kal öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskan Noyumberry cim kıskan, varsa elinde makaralar, yapıver sen de :)))

      Sil
  5. Çok şeker bir kapı süsü olmuş bu, harika vallahi, bayıldım her bir ayrıntısına, ortadaki resme ayrı :)
    Ellerine sağlık,süpersin Banu Abla, süpperrrrrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Esenciiim, banuca bişey oldu işteeee :))

      Sil
  6. evin hobi odasında ne hoş durur, süper olmuş

    YanıtlaSil
  7. Harikasın çok güzel olmuş ellerine sağlık:))) şimdi kıskanır bitanede ben yaparsammmm:))))))tam bizlik olmuş ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya Öznurcum, tam bizlere göre, hemen çıkar makaraları ortaya sen de canımcım :))

      Sil
  8. çok güzel olmuş.. Bu şekilde yapılabileceğini hiç düşünemezdim.. Aklınıza ve emeğenize sağlık.. Bayıldım:) Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirimizden böyle fikir alıyoruz işte Işıkcım :) Teşekkürleeeer :)

      Sil
  9. Ama bu çok güzel ve zevkli bir şey olmuş Banu abla.Ben de kıskanmaya başladım:)
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskan Feyzacım, topla makaraları hemen, çabuk çabuk.... :)))))

      Sil
  10. Banu'cuğum, her daim süpersin ! Maşallah !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nowacraftcım, uydurup duruyorum birşeyler işteeee :))

      Sil
  11. kıskandıkça güzellikler yapıyorsun.benim de aklım bunda kaldı.yapcam yapcam banane.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E bak sen de kıskandın Aksungurum, sarmaşık dallarını da aldın, hadi bakalım, sonucu görelim :))))

      Sil
  12. Akıllı hatun !
    Kırkyamayı kasnakta yorganlayan hatunlardan hangisi benim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hatunlar bütün blog dostlarımı simgeliyor Nilgünüm, yeter ki gönülleri benimle bir olsun :))

      Sil
  13. He he, güzel olmuş valla. Bayıldım:)

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar güzel olmuş,her zamanki gibi pratik zekana hayran oldum.Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi Mehtapcııım, sağoool:) Öptüüük ve bekliyoruuuuz :)

      Sil
  15. Çok beğendim
    Benimde yeni evimde siparişlerimi diktiğim odama böyle bir güzellik lazım
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen becerirsin sevgili Güllerle Dikiş, hemen topla makaraları :)

      Sil
  16. Çok güzel olmuş yine yahu. Cıvıl cıvıl çok neşeli tam senlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Ülkeeer... şöyle sade birşey yapamıyorum, hep renkli çıkıyor elimdeeen :))

      Sil
  17. enerjine hayranım Banu abla. bu kapı süsü de çok şeker, çok güzel olmuş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerji yok be Pembemavi cim, heves çok enerji az, onun için kısa yoldan gidiyorum ya, sağolasın :)

      Sil
  18. HARİKA ELLERİNE SAĞLIK. sEN HEP KISKAN EMİ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kıskandıklarım daha güzel Hamarat Kontesciiim :))

      Sil
  19. çok sevimli olmuş... size çok imreniyorum.. keşke ben de aklımdakileri uygulamada sizin kadar enerjik olabilsem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Eminecim... Enerji değil de heves benim ki, hani kıskançlık diyorum ya, o işte :))

      Sil
  20. A aaaa... Kim demiş kıskançlık kötü bir şey diye. Bak ne güzel sonuçları var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Cafemolacım, bütün kıskançlıklar böyle olsun :)))

      Sil
  21. Merhabalar Banu hanım.Ben yeni blog açtım. Ancakkk sizi uzun zamandır takip ediyorum.Harikasınız.Doğayla iç içe yaşıyorsunuz.Harika olmalı.Belki zorlukları da vardır ama siz mutlusunuz belli.Bu kapı süsü de çok güzel olmuş.Ama sizin blogunuzu her açtığımda hep içimden geçen Derya Baykal.Ürettikleriniz birbirinizi çağrıştırıyor.Ben sizin kadar becerikli değilim çömez bi bloger olarak sizi de bloguma bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hoşgeldin yerine, iyi ki ses verdin diyeyim İhlinaz cım :))
      Evet ben mutlu olacağım yaşamı kurdum, Allah herkesin gönlündekini versin...
      Bloguna baktımda... hiç te çömez bir halin yok yani :)

      Sil
  22. Yaratıcılığın böylesi valla bravo size.....Kabartma işini bu şekilde yapmak asla aklıma gelmezdi....Ellerinize sağlık çok güzel olmuş....Bloğunuzu zevkle takip ediyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nergiscim, benim işler uydurma işte böyle, kısa yoldan sonuca ulaşm çabası :)) Sağolasın :)

      Sil
  23. Çok tatlı olmuş elinize sağlık ablacım. Yalnız ben kabartmayı ayrı bir sevdim, harika bir yaratıcılık örneği:) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah Elişi Defterim, sen bu kabartmayı sevdiysen ben ne diyeyim sana :)) Benim yaratıcılığımın temeli tembellik :)) Öptüm seni... :)

      Sil
  24. sen yeter ki kabartma iste engel yok yani diyorsun Banu abla :)
    Ellerine sağlık çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hiii... ben engel tanımam Nurhancım, uydururum :)))) Sağolasııın :)

      Sil
  25. aaaa iymiş hem makara makas lazım oldukça hemen alıverir insan şaka şaka ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  26. harikasın.kabartma olayına bayıldım....sen bu yüzden benim üstad dediğim tatlı ablamsın.solmaz anneyi ve seni kocaman öptüm.bu arada bende seni kıskandım ne olacak şimdi...sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amman Mihrimahcııım, öyle üstad filan :))) Biz de seni çoook öptüm, kıskançlığın sonucunu görelim sonucunuuuu :)))))

      Sil
  27. banu teyzesiii
    ali bebis geldi dun sabahh
    hepimiz cok yorgunuz..ama bi o kadarda mutlu
    opuyorum seni ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanııım, kutluyoruz hepinizi, mail attım sana, sevgileeeer :)

      Sil
  28. banuca olunca her şey süper oluyor.ah birde hamur yoğurmaya üşenmiş!ayol bu yöntem çok mu kolay.valla helal san.çok ama çok beğendim.önce makaralarda ip var sandım banuca yapmaz böyle bişey derken sonra yazdığını okudum:)süpersin sen ne diyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Alanayııım, senin yaptıklarına ben hasetten çatlayarak bakarken sen böyle diyorsun yaaa, ne diyeyim ki şimdi sanaaaa, öpiiim bariii :))))

      Sil
  29. Biraz geç gördüm ama ikinizinki de çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  30. canımmmm çok güzel olmuşşşş ellerine sağlık diğerinide görmüştüm hatta oraya yorumda yazmıştım bende makaralardan birşeyler yaparım diye saklıyordum bir ilkokul talebesi var arada gelir birşeyler yapıyorum şu varmı sizde diye sorar bizde yardımcı oluruz işte makara arıyormuş bende hepsini ona verdim öyle sevindiki:)) ama gece o süsü görünce benim suratı görecektin aaaaaaaaa tühhh pozisyonunda:)) neyse yine birikir ufaklığın makara bulma sevincide görülmeye değerdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukların sevinci kadar insanı mutlu eden daha ne olabilir ki Haticeeem... Sen gene biriktirirsin... sağolasıın :)

      Sil
  31. BAAA YIL DIMMMM...Ellerinize emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  32. Olmus bence gayet de guzel kabarmis daha ne olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabarmış değil miii, sağol uzmanamatörcüm :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)