8 Eylül 2013 Pazar

Harika Bir Haftasonu...

Bu hatunlar nereye bakıyor dersiniz böyle dikkatli dikkatli ?

Eğer bu hatunlar birer hobi manyağı ise nereye baktıkları malum...
Serpilin getirdiği hobi mecmualarına...
Bakmakla da kalmadık Şuleyle ikimiz, onun elinde telefon, ben de fotoğraf makinası, bunu da yaparız, onu da yaparız diye resimler çekip durduk :))

Eveeet...
Bu hafta sonu Serpil ve Şule misafirimdi, cumadan pazara harika bir hafta sonu geçirdik :)
Bodrumu gezdiiik, palamut topladık, fasulye topladıııık, odunluk dallar toplandııı, Şule bodrumda bulduğumuz kesilmiş dalları toplayıp kuşevi yapmaya başladııı :)
Bi sohbet, bi sohbet :)
Çoğunuzun kulaklarını çınlattık demedi demeyin :))
Ertesi gün Değirmendere kırkyama festivaline gittik...

HobiZu- Zuhaliiiim....
Dinlenme ve diğer gelecek dostları bekleme molamız..
Meraller de geldi...
Derken... Kafiye, Filiz-Fidoş ikilisi de geldi, tekrar bir tur attık...
Edacığıma da uğramıştım ama resim çektirmemişiz o kargaşada :((

Dönüşte Gölcükte kırtasiyeye uğramam gerekiyordu peçete tutkalı almaya, Serpil ben arabada bekleyeyim dedi, Şule "Ben bişey almayacağım, sana eşlik edeyim"dedi, benden çok şey aldı :))))))

Ama bugün gittileeer :((




66 yorum :

  1. Bütün kızlar toplanmışsınız.Ne kadar güzelll!!Ah ben de gelebilecek miyim,bir gün aranıza...?! Hepinizi öpüyorum;hamarat kızlar:))Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleceksin tabii Bahçeperiiim, herşeyin bir zamanı var :)) Öptüm seniii :)

      Sil
  2. Bu sefer en çok kıskandım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskandıra kıskandıra sonunda getireceğim ben seni buraya Nedretiiim :))

      Sil
    2. Olmadı ekipce biz gideceğiz galiba Banu:))

      Sil
    3. Ah bi gidebilseeem, Nedretimi görmeyi çok istiyoruum ...

      Sil
  3. Kızzzz öldürdün beniiiiii, annemlere sesli okuyordum yazdıklarını tam sonunda şule benden çok fazla şey aldı deyince hele ki sakın bavulu doldurup getirme diye tembihleyince ikisi de üzerime çullandı eve gizli soktuklarımı ele verdin, ne aldın niye gizledin diye bir de üstüne azar işittirdin alacağın olsun senin. Çokk güzel keyifli iki gün geçirdik sana ve anacığına çok teşekkürler tabii Bıdığa'da:)) Seneye erken rezervasyon yaptırdık unutma sakın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaaaaaa... yaşasın kötülüüüük :))))
      Akıllım önceden bi göz gezdirseneeeee :))
      Ay siz gittiniz, ev bi boş geldiii, keyfimiz gittii, Bıdık bile keyifsiiiz :((

      Sil
    2. Ha haaa haaa yaşasın kötülük:))) Ay Bıdık' a kıyamam yaaa , sahi insan gibi gideceğimizi anlayınca nasılda hüzünlendi:(( Sabah bensiz bol bol uyursun fena mı bak sevinecek bişi buluverdim sana hemen:)))

      Sil
    3. bende gelicem benide alın

      Sil
    4. Gel Zucum geeel, ne güzel oluuur :)

      Sil
  4. Kolay gelsin merakla bekliyoruz valla bol fikirler bol üretimler diliyorum selamlar sevgiler Anne sultana özellikle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah sevgili Güllercegüzellikler, fikir çok anacım, hangi birini yapabileceğim bakalım :) Bizden de sevgileeeer :)

      Sil
  5. Ne kadar keyifli bir ziyarrt bulusma ve yayin bayildimmmm yuzunuz hep gulsun,masaAllah dostugunuzu pekistirsin Allah,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Yağlıboyacım amiiin... Blog dostluğu bambaşka, darısı başınaaaa :)

      Sil
  6. banucum,,,bir beni unutmusunuz:))))))))
    saka saka
    degirmendereyi burnumda tutturdunnn
    sahilde cay ictinisse,,,sahilde gazinolarda
    benim evimde icmis kadar olmusunuzdur
    opuyorum hepinizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan Hanım sizi unutmadığımız gibi kulaklarınızı kıpkırmızı yapmışızdır bile Banu Amerika gezinizi anlata anlata bitiremedi, şimdi heman gidip bloğunuza derin dalışa geçiyorum. Tabii sadece Amerika geziniz değildi size ayırdığımız bölüm:)) aynı zamanda eviniz, yaptıklarınız, paylaştıklarınız, yani neredeyse konumuz sizdiniz:))

      Sil
    2. bu ne guzel yorum boyle
      banucum aradan cikmis gibi:))
      cok mutlu oldum konugunuz olduguma..
      memleketim degirmendere... okadar ozlemisimki
      kiyidan gozukurmu diye,,,ayrica kimler gelmis diye uzun uzun baktim
      hepinizi opuyorum,,,cani gonulden

      Sil
  7. banuşum herşey için çok tşk.ler çok güzel bir hafta sonu geçirdik çok eğlendik sayenizde anne sultanın yemeklerini ablama anlata anlata bitiremedim.hasipse yie buluşuruz hepinizi öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ediyoruz Aksungurum, herşey çok güzeldi... gidişiniz hariiiç :((

      Sil
  8. Şekerler siziiii,acıştırdınız yine bizi.
    Daha çok resim bekliyoruz efeeem hem de kırkyamalardan da tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Nalanım yaaa, biz çatlağız ya, birbirimizle sarılışmaktan kırkyama filan çekmemişiz kiii :))))

      Sil
  9. Ne kadar hoş olmuş, imrendim valla... Siz şenlikten daha şenlikli olmuşsunuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen valla Cafemolacım, kırk yıllık hasret giderenler gibiydim çığlık çığlığa sarılışmalar filan :)))

      Sil
  10. Çookkkkkkkk güzelsiniz:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraraya gelince hep güzeliz ya Saadetcim, darısı başımızaaaa :)

      Sil
  11. Banu'şummmm
    Filiz çok sevmiş seni ama evi göremedi ya aklı kaldı valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Fidoşum ben deee :)
      Daha kışa çoook var, çocuklar iyleşsin, kaptırıp geliverirsiniz, hiç değilse günübirlik :)

      Sil
  12. Sefanız daim olsun,darısı başıma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Mehtabım, dört gözle pardon altı gözle bekliyoruuuz :))

      Sil
  13. ayyyy ne güzelsiniz hepiniz.çok tatlı çıkmışsınız fotoğraflarda kim bilir yakından ne kadar tatlısınız.hemen gelesim var zaten.ama benim eşimi nasıl ikna etmeli.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık eşini bir şekilde ikna edeceksin Mihrimahcım, o zaman tatlımıyım değilmiyim anlarsın :))

      Sil
  14. gülüşünüz eksik olmasın harika vakit geçirmişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslihaaaan... önceki yazımı gördün müüüü :))))

      Sil
  15. Ooooo, süpermiş sahiden de hafta sonunuz :) Ne güzel yahu, bayıldım resimlere, güzel yüzlere...
    Sevgiler, selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de aramızda görmek isteriz Esencim :)

      Sil
  16. tekrarı nasip olsun.. öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Nilgüncüm... Bize gelemiyorsun ya, belki biryerlerde buluşuruz :)

      Sil
  17. Ne güzel zaman geçirmişsiniz çok imrendim çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de Fadişim, hobicilerin biraraya gelmesi çok güzel oluyor :)

      Sil
  18. çokgüzel görünüyorsunuzzz.
    Serpilimmm özledim canım yaaa uç gel buralara da:))

    tekrarları olsun Banucum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Haticem... ama beni özlemiyormusuuun :((

      Sil
  19. Ne iyi yapmışsınız, Zuhal ve Nurcanın fotoğraflarında da sizi görünce çok mutlu oldum. Destek vermeniz orada olmanız çok güzel olmuş. Bursa'dan Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Tekrarı olsun, benimle olsun. Hepinizi öptüm buradan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah seninle biraraya bi gelemedik be Tüliniiim :((

      Sil
  21. Harika görünüyorsunuz.İnşallah ben de bir gün sizlerle tanışırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Nazancım, ne büyük mutululk oluyor biraraya gelmek, ilk defa karşılaşsak bile 40 yıllık dost gibi hissetmek... :)

      Sil
  22. Sefanız olsun..... Ne güzel zaman geçirmişsiniz. Hep böyle sağlıklı ve neşeli olun sevgili arkadaşla.r :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Ufukcum, seninle de biraraya gelmektir dileğim :)

      Sil
  23. ayy dibim düştü valla ortama yaaa.ne güzel.ne iyi etmişsiniz.gıpta etsemde valla senin adına çok sevindim banucam.keyfiniz hep daim olsunnn!çok güzelsiniz çook!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleydin ya sen de Alanayım, ne iyi olurduuu... Neyse sen özel olarak bana geleceksin de miii :))))

      Sil
    2. valla gelecem.sadece zamanı ve ortamı kolluyorum:)

      Sil
  24. ayyyy Banu ablacığım nasıl üzüldüm =( nasılll anlatamam =( neyse seneye İnşallah ... Ama geldin ya =) Ona da nasıl sevindim anlatamam =) Seni çok öpüyorum en kısa sürede görüşmek üzere =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse Edacım, biz de sen gelince gene çeker çeker koyarız fotoğrafları, maksat çatlatmak değil mi :))))

      Sil
  25. Merhaba arkadaşım, benim blog blogunuzun link koymak, ben sarılarak, sizi takip ediyorum
    http://www.titacarre.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni uzun zamandır takip ediyorum sevgili Roberta :)

      Sil
  26. sefanız olsun....
    mutlu eden kareler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sefa hepimizin olsun Ruşencim, birgün buluşmak umuduyla.... :)

      Sil
  27. Tam bir dostluk ve kardeşlik elçisisin Banu ablacım.Harika kareler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sağol Pamuk Şekeriiiim, keşke dediğin gibi olabilsem :)

      Sil
  28. ya inanamıyorum sizinle tanışmayı çook isterdim son fotograftaki arkadaki çift ben ve eşim. Nasıl farketmedim sizi ah ahhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa... üzüldüm Nadirecim, en iyisi seneye ben de bir masa açayım :))
      Ama evime beklerim, kalkın gelin birgün, olmaz mı :)

      Sil
  29. hiç mütavazi olamıycam çoook güzel çıkmışız yaa,seneye bende sana geliyorum süper bayanlara takılıp .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman istersen Zu cuuum, çoook mutlu olurum biliyorsun :)
      E biz zaten güzeliz yaaaaa :))))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)