2 Eylül 2013 Pazartesi

Boncuklar...

Renk renk, boy boy boncuklar...
 
Cam boncuk, tahta boncuk, plastik boncuk...
Küçük boncuklar...
Büyük boncuklar...
Her boydan, cinsten karışık boncuklar...
Ay ben bayılıyorum bunlarla oynamaya :))))
Hiçbir şey yapmasam da , aynı olanları çengelli iğnelere, tellere takıyorum... oynuyorum işteeee :)))
Takı malzemelerim de var...
Takı yapıyor muyum ? .... Yoooo... Takmayı sevmediğimden herhalde, anlamam takı yapmaktan :))
E o zaman bu kadar boncukla ne yapıyorum...
Anahtarlıklar yapmıştım, dekor aksesuarlarında kullanıyorum falan filan...

Peki bu kutuları niye çıkarttım ortaya ?
Çatlayın meraktan yarına kadar :))))


10 yorum :

  1. Konu boncuk olunca heyecanlanıyorum.Doğrusu merak içindeyim.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. Banu hanım çok fenasınız!! :))) çıkarttınız o kadar malzemeyi gelde meraktan çatlama şimdi!! :)))

    YanıtlaSil
  3. Ay ay bekliyoruz ne ki acaba? Kapı süsü mü, bahçe süsü mü, şal kenarı mı? Neyse, bekleyeceğiz, elimiz mahkum..

    YanıtlaSil
  4. Hmmmm, dur bi düşüniiim :))
    Şimdi yaz bitti sayılır, onun için rüzgar çanı, askılı saksı süsü gibi dış mekan işi değildir.
    Cama asmak için bir şeyler????

    YanıtlaSil
  5. Benim merak ettiğim,bunca üretimine nasıl zaman bulurken bir de oynuyorum demişsin ya ana nasıl zaman bulduğuna şaştım:)
    Şu karMAKARIŞIK ATÖLYE ODAMI DÜZENLEYİP İŞ YAPMAYA ZAMAN BULAMADIĞIMDAN (pardon yanlış basış)şaştım:(

    YanıtlaSil
  6. Çatladım ,yarını göremeyeceğim ne yapacağız şimdi:)

    YanıtlaSil
  7. :)))))))))))))))) alemsin seviyorum seni:)))

    YanıtlaSil
  8. Şaşıtmaca yapıp takı mı yapıcan acep?

    YanıtlaSil
  9. benden hafif ses geldi "çat" diye,yattık kalktık yarın olduuu,hala boncuklardan ses seda yooookkk :) merakla bekliyos amaaaa

    YanıtlaSil
  10. rengarenk... çok güzel görünüyorlar...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)