25 Eylül 2013 Çarşamba

Minicik Minicik Çerçevelerim ...

Minik çerçeveler...
Ne zamandır bir kenarda boş boş duruyorlardı...
İki tanesi magnet olanlardan...
İçlerine çiçekler işleyeyim dedim...
 İşlediklerimin arkasına tela yapıştırıp çerçevenin iç ölçüsünde kestim...
Ve sonuç :)
Bir de eski bir yaka iğnesi varmış, içindeki ne olmuş bilmem.. Ona da oğluşlarımla birlikte olan resmini koydum :)
Bir tane de arkası ayaklı minicik birşey, ona da biryerlerden kopup gelmiş minicik seramik gül yapıştırdım :)






44 yorum :

  1. Çok güzel olmuş ablacığım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Tosbağaların tatlı annesiii :)

      Sil
  2. Ne kadar güzelleer çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldımmmmm. Ellerinize emeğinize sağlık....:))

    YanıtlaSil
  4. bayıldım çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel değerlendirmişsiniz,çok yaratıcı. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. oyy çok tatlı olmuşlar.ellerine sağlık Banu abla.

    YanıtlaSil
  7. Peki peki yerleri neresi? Onu da göstermeyecek misin? Evini gezmeyeli epey oldu, bir dolaşalım, yeni neler yaptın nerelere?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yerleri kesinleşmedi Elifcim, bir orada bir burada, çok minikler ya :) Yaz başında gezdirdim ya evi, artık gel kendin gez ama yaaa :)))

      Sil
  8. Harikasın ablacım... blogumdaki çekilişimde senide görmekten mutlu olurum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Öznurcuuum, çekilişine katıldım, kazanırsam haber ver :))))

      Sil
  9. çok güzel görünüyor... bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Yağmur dünyası :)

      Sil
  10. harika olmuşlar ellerin dert görmesin sevgler

    YanıtlaSil
  11. Yine yine yine çok güzel

    YanıtlaSil
  12. Ablacığım bayılıyorum sana ve fikirlerine. Nasılsa bana yakınsın. Bundan sonra neyi nasıl yaparım yok. Direkt sana gelip düşünüp taşınıp fikir almak var :)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gülaycım, e hadi yok mu soracağın birşey gel artııık :)

      Sil
  13. O magnet çerçevelerine ben de lale işlemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkileri görmüşmüydüm Tüliiin, bulamadım blogunda :(

      Sil
  14. Her birini gayetttt aktif değerlendirmişsin, duvarlarda boş yerler vardı ki hiç hoş durmuyordu:)))
    Başka yer kaldı mı??? He heee ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammacım minicik ya bunlar, baksana avucumda kayboluyor, magnetler buzdolabında zaten, diğer iki minikte sığıştılar biryerlere:))

      Sil
  15. harika olmuşşşş ellerinize sağlık banu hanım

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık kanaviçeler süper

    YanıtlaSil
  17. Ben de çok seviyorum bu magnet çerçeveleri, harika olmuşlar ablacım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. çok ciciş olmuşlaaaarrrr,işleme çiçekler harika e bu durumda tabiiiikiiii ellerine sağlık ablacımmmm,öptüüüüüümmmm (malesef uzaktaaan uzaktaaan yine)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Miniğiiim... eh buna da şükür, şimdilik idare eder :)))))

      Sil
  19. Hepsi de ayrı ayrı çok zarif olmuş Banu Abla, çok beğendim bütün çerçevelerini ve içlerine koyduklarını, ellerine, fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. çok hoş olmuş hepsi çok ne kadar işlevsael ve yaratıcısınız.emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol fundacııım, uydur kaydır işler bunlar, maksat boş durmamak, malzemeleri harcamak :)))

      Sil
  21. heyy ben bunnları çalarım:) yani taklit ederim demek istedim.istanbuldan bir kaç tane aldım bende.işleme yapmak istiyordum ahamda örnek:)yaşasın.harika olmuşlar banucam.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap Alanayım yap, bence işleme değil de senin o güzelim seramiklerinden yap bence :)

      Sil
  22. Enfess olmuslar cok begendim elinize saglik

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)