13 Ocak 2014 Pazartesi

Artık Üretimleri Hayalimde Yapıyorum :))

Niye böyle oldum bilmem...
Bir üşengeçlik... ya da yorgunluk... ya da tembellik....
Ya da nekahat dönemi rehaveti...
Bahanesi bol işte :))
Sabahtan ev işleri... Öğlen yemek...
Hemen sonrası yatağa uzanıp kitap okuma...
Bir müddet sonra hayalimden üretim yapmaya başlıyorum, mesela aldığım maskeler boyanıp süsleniyor, bodrumda başladığım iki proje var, hastalık çıkınca yarım kalmıştı, şimdi de bodrumda çalışmam yasak, onları bitiriyorum kafamda :))
Aslında kitap okumayı da özlüyordum ya... İyi oluyor böyle...
Bir kitap daha bitti böylece ...
Okurken birara oldukça dağıldı gibi herşey, ama sonunda pek bi güzel toparlandı gene...
Maeve Binchy'nin romanlarını seviyorum... Yaşam dolu, yaşam dersleri dolu... Keşke böyle yazarlar ölümsüz olsa değil mi....

Şimdi tv karşısı örgü zamanı :)


14 yorum :

  1. insan arada bir oluyor öyle ablam üzülme,yeter ki benimki gibi uzun sürmesin :(

    okuduğun kitaplara da bayılıyorum,benim ruhuma hitap ediyor,hatta geçenlerde bir tanesini de aldım bile,ama daha başlayamadım

    öptümmmmmm

    YanıtlaSil
  2. Banu sanıyorum hepimizde var bu garip dönemsel garabetlik:)) Ben de nelere niyet ediyorum ama bir bakıyorum, bir eşofman, bir mont sokak sokak dolaşıyorum. O kadar mutfağına tapan kadın, düdüklü tencere falan kullanıyorum:)) Son dakika çözeyim yemek işini diye:) İşin garibi kitapta okuyamıyorum:)) Hadi bakalım hakkımızda hayırlısı...

    YanıtlaSil
  3. Bende bir ara sıralamıştım Binch'nin tüm kitaplarını. Yormayan, göze sokmadan o kadar yalın, bizden ve hayattan ki sevmemek mümkün değil. Sanırım vücutlarımız mola verse de şu beynimiz inatçı :) bir dursa, bir dinlense bizi de dinlendirse :) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Bir şeyler yapmanın hayali bile heyecanlandırır insanı.. Mesela beni :) Zaten işin yarısı bitiyor gibi oluyor bence!

    YanıtlaSil
  5. Ablacım ara verince böyle oluyor ve tabi ki senin hala kendini koruman gerekli. Ama yine de hayallerin de boş durmuyorsun. Bazen benim hayallerde tatile çıkıyor :)
    Maeve Binchy benimde çok sevdiğim bir yazar okumadığım çok az kitabı kaldı :)
    Keyifli okumalar....
    Sevgiler ablacım...

    YanıtlaSil
  6. Zaman zaman hepimize oluyor canım bu ruh hali.
    Kitabı okumuştum ve sevmiştim.
    Sevgiler Banu'cuğum...

    YanıtlaSil
  7. bazen el işleri hayelleri de kurmak güzel geliyor insana.yalnız el işlerine aşık olmayanlar garipseyebilirler.ne olursa olsun sık sık kitap okumanız harika çoğumuz zaman bile ayırmıyoruz.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. O tembellik halleri etrafımda bir sürü insanda var Banu. Bendeki ise tavan yapmış durumda... Herşey aklımda; yapılacaklar, bitirilecekler, yapılan listeler ama sonuç: tısssssss! Ocak ayı bende hep böyle olur... o sebeple acelem yok.... Şubat iyi gelecek... Bak gör!

    iyi ol. Çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Çok verimli günler de gelecek. Dinlenmeye devam lütfen...

    YanıtlaSil
  10. Banu Ablacim Ben de ayni durumdayim. Sanirim havalardan, gunesi gorunce kendimize geliriz :-) sevgiler Elif

    YanıtlaSil
  11. E ne güzel işte, kafa nereye sen oraya :))) Boşver hayalden hayalden yaptıkların zamanı gelince gerçeğe dönecek nasılsa, hem de nasıl kolaycacık :) Kitap okuma konusunda kıskanıyorum çok seni, öperim :)

    YanıtlaSil
  12. Bu kadar destekten sonra ben tembelliğime devam ederim kiiiii :))))

    YanıtlaSil
  13. kitabı okurken başlardı dağılmıştı ama sonradan acaip düzeltti ve elimden düşmez olmuştu iyikide bırakmayıp devam etmişim kitaba

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)