3 Ocak 2014 Cuma

Kendime İş Çıkartmadan Duramıyor muyum Ne... :))

Kendi halim malum... Azıcık fazla hareket etsem ağrılar sızılar bastırıyor...
Anam da üç haftadır bel incinmesinden dolayı doğru dürüst hareket edemiyor...
Ama biz ne yaptık...
Birbirimizi ayartıp gene eşyaların yerini değiştirdik :))
Yok yook... Eşyaları Bilal oğlana taşıttık, o kadar da değil yani :))
Ama onunla kalmıyor ki, temizliği, örtüsü, dekoru derken.... iş bitmiyor işte...
Kaşındım kaşındım :))))

Neler yaptığımızı anlatmayayım, odadan odaya eşyalar yer değiştirdi sadece, gelince görürsünüz :)

Bu arada da acil birşey dikmem gerekiyor, kumaşı ve danteli çıkardım da... önce yıkadığım çamaşırları ütüleyip kaldırmam gerekiyor ki dikişe yer açılsın :))
Biraz hareket, ardından epeyce dinlenme bahanesiyle kitap okumaya daha çok zaman ayırabiliyorum :)

Yılbaşı gecesi bitirdiğim "Senatörün Karısı"...
Nasıl anlatsam ki... Bir evliliğin iç yüzü... Sadakat, ihanet; sevgi, nefret; ... gibi gibi duyguların çeliştiği bir hayatın anlatımı. Ben sevdim :)

Şimdi elimde kalııın bir macera-gerilim-polisiye var :)

Mutlu, huzurlu haftasonu diliyoruuum...


14 yorum :

  1. Dur artık dur! Bahar temizliğinde yapardın gülüm, zorun ne. Yorma kendini canımın içi, üzülüyoruz bak!

    YanıtlaSil
  2. Eminim çok güzel olmuştur ama yinede çok yormayın kendinizi. Mutlu Günler Diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. kendinize dikkat edin. Banu hanımmm:))))bu kadar yormayın kendinizi...

    YanıtlaSil
  4. kumaştan ne çıkacak meraktayım banu abla.. kendine dikkat et sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Banucuğum, o güzel pötikare kumaş ve nostaljik dantel ile ne şekillenecek?:)) Allah bize bu dünyada "çalış" demiş.:)) Ben de bir türlü oturamam şu malum popomun üstüne.:) İllaki aklıma birşey gelir... Onu yaparken bir başkası...:)) Bizim modeller böyle sanıyorum 56 modellerin defosu bu:)) Sevgiler kocaman.

    YanıtlaSil
  6. Senin içine kurt mu kaçmış Banucuğum?
    Bi dur ya bi dur!
    Bel ağrısı deme bana zaten :(((
    Güzel güzel dinlenmeli ,keyifli okumalı bir hafta sonu dilerim sana...

    YanıtlaSil
  7. Banu Hanım, yormayın kendinizi lütfen! Gerçi insan aklına koydu mu duramaz ki. İlla "onu oraya, bunu buraya koyarsam nasıl olur?" sorusuna bir cevap arar ve eninde sonunda eşyaların yerini değiştirriz biz de. Çok severim evin o yeni halini, temiz ve güzel kokar bir de. Yenilik de getirir aslında, başka bir pencere açar sanki insana hayata bakmak için. Belki içinizden bunu istiyorsunuzdur, biraz yenilik! Benim de psikologluğum mu tuttu ne, haddimi aşmak istemem. Kendinize iyi bakın. Kırmızı beyaz pötikareliye ve dantele bayıldım bu arada. Bitince nasıl olacak merak ediyorum...

    YanıtlaSil
  8. Banuşumm sen bize lazımsın,üzülüyoruz ama öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  9. ne çıkıcak o güzel kırmızı karelerden bakalım merakla bekliyoruz Banu ablacım sevgiler....:)

    YanıtlaSil
  10. çağırsaydın yardıma :)

    YanıtlaSil
  11. Banu ablacım neden uğraşıyorsun kendi başına, sana yarenlik edecek bir yardımcı şart, böyle olmaz ki…hiç mi acımazsın tatlı canına. Kendine dikkat et lütfen. O kırmızı beyaz kareli kumaş ve dantelden neler çıkacak merakla bekliyorum, ev işini bırak, el işine devam et…çok kolay gelsin, öpüyorum,elif

    YanıtlaSil
  12. Sen orda öyle uğraştıkça ben üzülüyorum, yoruluyorsun dikkat et lütfen kendine

    YanıtlaSil
  13. Matkap sesleri arasında kaybolmuşken kendimi Net te gezerken buldum Banucum yine hamarat (Nazar deymesin) az kaldı yakında ses vereceğim:)

    YanıtlaSil
  14. Amanın! Anne Sultana çooook geçmiş olsun Banucum... Anlaşılıyor ki birbirinizi koruyup kollayacak da sizsiniz... Oda oda eşya değiştirecek değil!!!

    Kendine dikkat edesin.... Ayaklandın diye hemen coşmayasın olur mu?

    Sağlıklı günler sizin olsun ki!

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)