28 Ocak 2014 Salı

Evişi....Kitap.... Örgü...Kitap...

Günlerin programı bu işte :)
Sabah evişleri, öğlen yemek sonrası kitap, akşam örgü, sonra yatıp gene kitap...

Diğer üretim işlerini soba kalkana kadar  sadece fikirde ve listemde biriktiriyorum. İnadım inat :))

Dünkü yazımdaki kitabı aslında cuma günü bitirmiştim. Değişik bir romandı, sevdim...
Hemen sonra Lisa Gardner'in bir kitabına başladım. Bilenler bilir aşk-gerilim biraradadır, sürükler götürür sonuna kadar, son sayfaya kadar hep değişik sonuçlara varırsınız, son sayfada epeyce şaşırırsınız :)

Cumartesi Pet CT çekiminde ilaç verildiğinde 1,5 saat kadar bekleniyor ya, o zaman bayağı okudum, biraz da servisi beklerken okudum, bugün öğlen bitirdim :)
Zaten son sayfalara geldikçe bırakamıyor ki insan :))

Gene öyle oldu :)

Lisa Gardner'in yakın zamanda daha önce okuduğum kitapları :
-Saklambaç
-Tek Başına
-Kusursuz Tuzak

Okunacak kitaplarım arasındakiler :
-Kızım İçin Son Kez
-Mükemmel Koca


15 yorum :

  1. çok geçmiş olsun.
    PET CT okuyunca, önemli birşey yoktur umarım.
    Kitap okumak, spor yapmak gibi, mutluluk veriyor değil mi?
    ben yatarken okumayı çok seviyorum. Günün en sevdiğim saatleri.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun Banu hanım önemli bir sorun yoktur umarım. Kitap okumak kadar sıkıntıları, dertleri unutturan bir şey bilmiyoum desem doğrudur. Uçurur gider beni satır aralarında kaybolurum.
    Keyifli okumalarınız olsun...

    YanıtlaSil
  3. Emelcim, Juliette cim... yaklaşık 3 ay önce akciğer ameliyatı oldum ya, hani tümör temizlendi... işte o nedenle ilk kontrol taraması yapıldı, sonucu hafta sonu alacağım :)
    Kitap okumak bambaşka bir dünya, hele kaptırdım mı... karakterleri gözümde canlanır, film gibi olur, hatta sonradan okudum mu seyretim mi karıştırırım :)
    İçerdeysem yatağımda, dışarıdaysam hamakta... yani uzun oturarak okumak... en güzeli :))

    YanıtlaSil
  4. Ben bu aralar yakın tarihimize hafiften dokunan kitaplar okuyorum. Ama senin yazdıklarını not almam lazım.
    Keyfili okumalar arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar herkes ayrı telden konuşup yazdığı için ben okumaktan vazgeçtim o tarz kitapları Tülinim :(
      Dediğin gibi keyifli okumalar bana :)

      Sil
  5. Kitap okumanın keyfi başka, değil mi?
    İnsanı alıp götürüyor...

    Kendine iyi bak banucam, öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okumaya artık daha çok zaman ayırıyorum ya Natalicim, mutluyum yani :)

      Sil
  6. Ablacım inşallah sonuçlar güzel çıkar.
    Ah kitaplar inan gözüm doymuyor.
    Bayanlar çarşıya gidince mağaza vitrinlerine bakar benim gözüm kitapçı arar :)
    Hele İzmitte o kadar çok ki :)
    Elimi sallasam kitapçıya çarpıyor elim :)
    Çok sevgiler ablacım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapçıların kokusu bambaşkadır Gülaycım değil mi :) Ama böyle indirimli ve taksitle alma imkanı olmuyor işte :(
      Sonuçlarım temiz, merak etme :)

      Sil
  7. Bu havalarda en güzeli kitap okumak zaten. Hobiler bahara kadar bekleyebilir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten beklemek zorundalar Saadetcim, inat ettim :)

      Sil
  8. Banucum harikasın, gün ne güzel bölünmüş. Kitaplar ve sessizlik. Benim için de oku:) Ben bu kuzu ile okuyamıyorum. Akşam elime aldığımda da yorgunluktan uykum geliyor. Sevgiler cancağızım. Güzel haberleri unutma olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin işin zor tabi Nilgüncüm, ama tatlı zorluklar bunlar değil mi :)
      Haberler güzel güzel Nilgüncüm, çok şükür, herşey temiz :)

      Sil
  9. Merhaba,

    Blogunuzu beğendim sizin takibe aldım.

    Sevgiler,

    Bende bloguma beklerim :) http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim Ebrucum, geldim bloguna ve izlemeye aldııım :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)