6 Ocak 2014 Pazartesi

Dar Uzun Masa Örtüsünün Şişkosu :))

Dar Uzun Masa Örtüsü, yani nam-ı ingilizcesi Runner...
Benimkisi bunun şişkosu oldu :))
Şöyle ki...
Kenarları da böyle ki...
Ortasına da aynı kumaştan çiçekler koyacaktım, ama koyunca hoşumuza gitmedi iptal ettik :)

Mutfaktan çıkarıp salona koyduğum masa takımını tekrar mutfağa getirdik, kırmızılı perdeleri takınca masa örtüsüz kaldı, çünkü masanın kırmızı örtüsünü bahçe masasına koymuştum, minderleriyle beraber kaldırdım, çıkartmaya üşendim...
Ama dikmeye üşenmedin mi diyecekseniz.... demeyin... çünkü onu çıkartsam, yaza bahçe masasına ne koyacam :))))

Hem bu kolayından, pratik dikim, YouTube da buldum...
Hem dolaptan bir kumaş, kutudan fisto eksildi :))

Şimdi bu masanın üzerine şeffaf naylon masa örtüsü almam lazım ki örtüm kirlenmesin hemencecik... ama nereden bakalım...

Haaa... bu arada salondaki masa takımını getirince mutfaktaki masa takımını tekrar arka verandaya çıkardık... bak onu niye sormuyorsunuz :)))
Bulmaca gibi bizim ev, bir o yana bir bu yana :))))


45 yorum :

  1. Arka verandada ne vardı daha önce diye sormaya korkuyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer sorarsan Handancım... büyük bambu sehpa oturma odasına geldi, oturma odasındaki koltuklar salona gitti, küçük evden bir yatak oturma odasına geldi........ diye devam edecek :)))))

      Sil
  2. Banu ablacım şişko masa örtüsü çok hoş olmuş , bizim evde de eşyalar sık sık gezmeye çıkar , senin eşyalarında gezme zamanı gelmiş anlaşılan:)) gezmek iyidir hem bizim için hemde eşyalar için:)))Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Meraklıcım, hep aynı şeyleri görmek sıkınca başlıyoruz değişikliğe, sanki herşey yenilenmiş gibi oluyor değil mi yer değiştirince, eğişik örtüler aksesuarlar filan :))

      Sil
  3. Banu ablacığım,ellerine sağlık harika olmuş. sevgilerimle emel...

    YanıtlaSil
  4. banu ablacım çek güzel olmuş, her runner illa zayıf olacak değil ya :-) ellerine sağlık..elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Elifcim, yerine göre zayıf, yerine göre şişko olur, hatta uzun boylusu, kısa boylusu da olur, bazen püsküllü, bazen boncuklu olur..... olur da olur :))))))

      Sil
  5. Pek güzelmiş. Yapılışı da sahiden çok pratikmiş. Şu pratik zekana ve huyuna hayranım. Azıcık buraya da göndersene :) Ellerine sağlık şekercim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende de olan şeylerden niye istiyorsun ki Nihalim yaaa... yoksa bende kalmasın diye miii :)))) Sayfana gelmem lazım, fuar nasıl geçti meraklardayım, hatta bi telefon açayım birara sana :)

      Sil
  6. amanın başım döndü, ne nereye gitti karıştı ama neyse ki örtü gözümün önünde. ellerine sağlık ablacım, bereketi bol masalara da şişko örtü yakışır değil mi ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hiiiii... Cafemolacııım, anlatırken ben bile karıştıryoruuum :))) He valla, masada bolluk olsun diye şişko yaptım aslındaaaa :))))

      Sil
  7. hayranım sana kadın hayran! harika olmuş.hem şık hem kolay görünüyor.güle güle kullan canımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz zaten hepten birbirimize hayranız Alanayım :))))) Sağol canımcım :)

      Sil
  8. Evdeki eşyaların yerini bir kez daha değiştirirsem, büyük çıngar çıkacakmış. Bana öyle dediler!
    Ama kimse şişko runner dikern şunu yaparız demedi. Anlayacağın masa örtünü çok beğendim canım. Lakin rahat dur artık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm... O zaman işin zor Tülinim, elleme bari eşyalara :) Örtü dikimi çok kolay, video ya baktın mı ?

      Sil
    2. Baktım, baktım. Sağol canım.

      Sil
  9. Evet! Kırmızı pötikare kumaşın ve nostaljik dantellerin sırrı çözüldü:)) Harika olmuş Banucuğum. Bayılırım böyle dantelli güzelliklere bana hep eskiyi hatırlatırlar:) Ellerine sağlık.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nilgüncüm, kumaşla dantelin birlikteliğini ben de çok seviyorum :)

      Sil
  10. HİÇ DE BU MODELİ GÖRMEMİŞTİM NE KADAR İYİ OLDU BANA DA MODEL OLDU,TEŞEKKÜRLER ABLACIM AMA ÜZERİNDE BİR ŞEY EKSİK.SON POSTUMUN YORUM CEVABINA BAK.ADRESİ ISRARLA İSTİYORUM,SEVGİLER....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benim teklifimi bi düşün Serpilcim, sonra tekrar görüşürüz :))

      Sil
  11. ellerine sağlık şişkoların en güzeliiii:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Haticem... şişkoların en güzeli dedin ya, bu aralar şişmanlıyorum da, üzerime alındım :))

      Sil
  12. Masal gibi yaşantın çok güzel ya :) Yerim var demiştin zaten bir gün çıkıp gelecem o olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman istersen Mihricancım :) Masalın bazı yerleri maceraya dönüşüyor, haberin ola :))

      Sil
    2. Ben varım :)

      Sil
  13. Banucum ellerine sağlık pek hoş olmuş ,sevdim güzel günlerde kullan .Bu arada korkarım yakında bizi sınava çekmeyesin ne nerdeydi diye :))) ben ipin ucunu kaçırdııım :))))) sağlıklı günler ,sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tunacııım :) Yok sınav yapmam merak etme, çünkü ilk başta ben şaşırıyorum ne nerdeydi diye, dün gece ilaç dolabını eski yerinde aradım, bulamadım :))))

      Sil
  14. Çok güzel olmuş, benim mutfak masa örtüm de aynı pötikareden. Bayılıyorum kırmızıya...Ama naylon örtmesen mi....O kadar da kolay batmıyorlar böylesi daha güzel....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimiz uyuşuyor demek ki Saadetcim :) Benim dediğim naylonlar tamamen şeffaf olduğu için hiç belli olmuyor, hatta şu anda yarısını örten bir tane var, ben çabuk batırırım anacım, pasaklıyım pasaklııı :)))

      Sil
  15. tam masaya göre, süper olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Noblessem, masaya göre yaptım ya zaten, ondan şişko oldu :)

      Sil
  16. Ay başım döndü arka bahçedeki mutfağa ,mutfaktaki salona ,salondaki verandaya...
    Sankim bizim ev :)))
    Sahi bazı insanlar eşyalarını bir yerleştirirler sonra hiç dokunmazlarmış,biz niye öyle değiliz Banuuu?
    Kırmızı şişko runner pek güzelmiş ama,onu da söylemeden geçemeyeceğim .
    Öptüm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı insanların evle pek alakaları yok Colettem, ondandır herhalde, bizim için ise bir yuva evlerimiz, insan sevdiği ile uğraşır ya... :))

      Sil
  17. sizin evde yaşlanılmaz herhalde Banu ablacığım, o oraya bu buraya derken... küçük mutluluklarınız, o kocaman dağlara yayılsın dilerim. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşlanmaya fırsat olmaz sanırım Öce cim :)) Oyalanacak şeyimiz çok gördüğün gibi :))

      Sil
    2. Haaa... Bir de... Bana göre... Mutlu olmasını bilen insan zaten yaşlanmaz :))

      Sil
  18. Çok tatlısınız ne yaparsanız yada yazarsanız hepsini keyifle takip ediyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de öylesin Güldencim :) Sanırım benim keyfim sayfama yansıyor :)

      Sil
  19. Banu ablacım hem kırmızı hem pitikare.
    Bana yeterde artar :)
    Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülaycııım, sana da kırmızı pek yakışır şeker kızım benim :) Öptüm seniii :)

      Sil
  20. Amanııııııın! Tam diyecektim ki bulmaca gibi bir yer senin evin diye kiiiiiii sen dedin! Valla nereye koyarsan koy, çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Bu kareli örtülere bayılırım. Ama dikme işi pek bana göre değil gibi.

    Sen dik ben bakiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikersin Demet çok kolay bir yöntem bu... Bizim ev değişip duruyor, aslında anam biraz engelliyor, yoksa daha neleeeer yapardım :))))))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)