7 Ocak 2014 Salı

Evde Olmanın Rahatlığı :)

Bu karta nerede rastladım unuttum... Sizlerle paylaşayım diye masaüstüne kaydetmişim...
Gerçek rahatlık için hiçbirşey evde olmaya benzemez.... -Jane Austen

Dün annemin işitme cihazını teslim almak için şehire indik te....
Gidişleri değil de, eve dönüşleri çok seviyorum, o nedenle paylaşmanın tam zamanıdır dedim :)
.................................................
Bir kitap daha bitirdim...
Kitabı elime aldığımda bitirebileceğimden şüpheliydim, yazarını tanımıyordum, üstelik kitap kapkalın 632 sayfa, polisiye de o kadar düşkün olduğum bir konu değildir aslında.
Amaaaaaa....
Bir cinayetle başladı herşey... ve her bölümde başka birini katil ilaneden ben son bölüme kadar yanıldığımı gördüm...sürpriiiiz :))
Aynı şeyi Ahmet Ümit'in Beyoğlu Rapsodisi için söylemiştim...
Şimdi yazarın diğer kitaplarına bakmak için internete dalacağım ...

Gerilim kitaplarının aralarına rahatlatıcı, hafif kitaplar koyuyorum ya... Maeve Binchley aldım elime bu defa, Hayatın Kendisi Lokantası, öğlen dinlenme faslında ancak bir bölüm okudum ve uyumuşum :))


15 yorum :

  1. Çayını kahveni de alırsın yanına, battaniyenin altında, elinde kitabin, oh, gel keyfim gel:-) Ev gibisi var mı:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Handan cım, en lüks otel bile bana evimi aratıyor çok kısa zamanda :)

      Sil
  2. Maeve Binchy beni kitaplara bağlayan kadın. Bütün kitaplarını okudum ezberledim. Ve vefatından sonra gerçekten çok üzülmüştüm. Hiçbir yazarla bu kadar ilgilenmedim. O özeldi. Her kitabıda benim için özel. Tamda dediğin gibi Banu abla eğer huzur ve sakinlik arıyorsan doğru kişi o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı yazarlar gerçekten yaşamımızda yer ediyor Pınarcım... :)

      Sil
  3. Kesinlikle en korunaklı en güzel sığınak EV. Allah herkese evinde huzur ve sağlık versin inşaallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Mihricancım, zaten huzur olan ev sıcak bir yuva olup özleniyor :)

      Sil
  4. Ev gibisi var mı... Yerine göre yuvan, yerine göre kalen.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Nowacraftcım, nereye gitsem bir süre sonra evimi arıyorum ben :)

      Sil
  5. haklısın banu ablammm,artık sadece evime geldiğim zaman mutlu olabiliyorum,artık evime girdiğimde cep telefonumu bile kapatıyorum,bu aralar böyle bir haldeyim,bu yüzden seni çookk iyi anlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep böyleydim, böyle olacağım Miniğim :) Nereye gitsem biran önce evime dönmek için acele ediyorum :)

      Sil
  6. Bu eve dönme telaşı demek ki çok insanda varmış:)) Ben özel değilim anladım.:) Tatile gidince bile, eve döneceğim günü hesaplıyorum. Ben eskiden bu kadar değildim ama son 5 senedir durum vahim:)) Yaşlanıyor muyuz acaba? :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm, yaşla alakası yok bence bunun, ortamın stresi, insanların soğukluğu, kısaca çevrenin etkisi gibi geliyor bana, evdeki huzur, özgürlük, sıcaklık bence eve çeken bizi :)

      Sil
  7. Bu kadar içten ve doğal paylaşımlar ve bloğumu ziyaretleriniz Beni kendinize çekti :)..Kitap okuma alışkanlığı olanlarada hayranlık duyuyorum.. Bahane diyeceksiniz belki ama son zamanlarda kitap okuyamaz oldum gözlerimden dolayı..Birde yapı olarak çok meraklı bir kişiliğim var kitabın mutlaka sonuna bakarım okurken :) Sevgiyle ,evinizde sıcacık saatler geçirmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim de çok fazla zamanım olmuyordu kitap okumaya sevgili Tatlı Oyuncaklarım, internette sizleri dolaşmak, yeni fikirler bulmak, onları uygulamak, sizlerle paylaşmak çok zaman alıyor... Ama bu aralar internet bağlantım mecburen mobil modem üzerinden olduğundan iyi çekmiyor , dolayısıyla fazla zaman geçiremiyorum internette, ayrıca henüz nekahat dönemindeyim ya, öğleden sonraları iki üç saat uzanıp okuyorum, gece de erken yatıyorum ve okuyorum :)
      Kitabın sonunu okursam eğer diğer taraflarını katiyn okuyamam :)) Benim kuzenim de öyle yapıyor :))

      Sil
  8. Banu'cuğum, eve dönmek gibisi yok gerçekten.
    Ben de polisiye romanları çok severim ama şu sıralar sabah nasıl oluyor, akşam nasıl bitiyor anlayamıyorum. Şöyle sabahtan akşama kadar kitap okumak istiyorum ama nerede :)
    Bu kitabı da listeme alıyorum :)
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)