10 Ocak 2014 Cuma

Yumak Yumak Mutluluk...Şımartan Ciciler...

Bugün sabahtan Gölcük'e gitmem gerekiyordu, bankadan çağırdılar, kart yenileme-sözleşme işleri, yani bürokrasi... Bilirsiniz hiç sevmem böyle işler için şehire inmeyi, pazar alışverişi olsa seve seve ama ... :))

Neyse, banka bahanesi oldu ya, bankanın hemen yanında büyük bir kırtasiye var, Hakikat kırtasiye, kendimi şımartayım diye oraya girdim, sadece üst kata göz attım, aşağıya inersem biiir sürü dekopaj malzemesi filan var, çok para harcarım, e malum, biz emekliler için ay sonu...
Ama aldıklarım beni şımartmaya yetti kiiiiii :))
Maskeleri boyar süslerim dedim, iki tane aldım, kalın mukavva gibi birşey...
Köpük toplar, yumurtalar, yıldızlardan 10ar tane aldım...
Minik renkli zarflar... Minik keyifli notlar yazarım dostlarıma :)
Şu yeşil olan...
Kum saati...
Renk renk vardı, buna birşeyler eklenir, süslenir diye düşündüm, böyle kırtasiyelerde satıldığını bilmiyordum...
Bir de böyle plastik dantel süs...
Köpükler hariç diğerlerini yeni gördüm, ucuz olunca da hemen aldım, şımarttım kendimiii :)
E yani değsin bari banka işi gibi zevksiz bir yere gelmeye, değil mi ama :))

Dönüşte fırına uğradım... Benim kargo-posta adresim olan fırına...
Öncelikle Esenciğimden kartpostalım gelmiiiş :) Ayy... Taaa eski günlere dönüverdim, ne heyecandı, ne telaştı o bayramlarda, yılbaşında kartpostal göndermek-beklemek...
Teşekkürler Eseniiiim :)

Veee.... Kocamaaan bir paket yumak yumak mutluluk :)
85 tanecik... Geçenlerde 135 tane almıştım ama onlar ince ve mevsimlik çeşitlerdi...
Bunlar kalın kalın,
Şu renklere bakııın :)



Bak bak hayal kur... Değil mi :)

Demek ki neymiş...
Bugün hem mutlu hem şımarıkmışım :))
Azıcıkta yorgun :)


52 yorum :

  1. İyi gunler,
    ipleri nerden aldiniz acaba?
    Fotolar cok guseller ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Shadoweyes Ontheway, ipleri Adana Yavuzlar Spot tan alıyorum, facebookta ucuz ucuz yayınlıyor, ben de dayanamayıp sipariş veriyorum, ama bu yünlerden kalmamış, hemen bitiyor, gene de bir sorun isterseniz :)
      https://www.facebook.com/nazliiplik?fref=ts (yavuzlar spot-Süleyman)

      Sil
  2. Ooh, şimdi tam çay demleyip cicilere bakıp keyif yapma vakti:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azıcık elleyif keyfini yaptım Handancım, ama sonra onları dolaba sığdırmanın zorluğunu yaşadım :))

      Sil
  3. Ben en çok maskelerin sonlarını merak ediyorumm :)) Ablacım yine çok tatlısın ! Kahve hikayelerimi okumaya geliyon mu sen ? Bak kahveni soğutma ! Çook öptüm yeni ciciler hayırlı olsun hem de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskelerle oynamaya ben de hevesliyim Taze kahvecim, ama malzemelerim bodrumda ve üşütürüm diye anam izin vermiyooo :))
      blogları rahat dolaşamıyorum, mobil modeme kaldım ya yaza kadar, verimli değil anlayacağın :( ama uğrayacağım birara :)

      Sil
  4. ablacım sana inanamıyorum, böyle alıp alıp nerelere koyarsın bunları bilmem. hele ki yeni iplerini de görünce pes dedim, gören dükkan açacaksın sanır. neler yapacağını merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında neler yapacağım hakkında hiç fikrim yok Molacım :)) İllaki yer buluyorum, onlar benim kıymetlilerim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. 135 tane aldığımda sesin çıkmış mıydı böyle Tülinim :))) Bu defaki daha az ne var yani :))

      Sil
  6. ablacığım.... yünlari görünce bende sizin gibi kendimi kaybederim. battaniye bitirtim.yenice...yine duramadım biraz dinleneyim diye..olmadı.yeni yeniden başladım.yünlerin renki çok güzel..size kolay gelsin.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim senin battaniyeni ben nereden göreceğim, merak ettim bak şimdiii :)

      Sil
  7. ne güzel şeyler yaparsın şimdi, sabırsızlıkla bekliyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar çok şeye el atınca ortaya birşey çıkması gecikiyor sevgili Yetenek-sizin ciiim :))

      Sil
  8. Hepsi ne olacak merakla bekliyorum Banu ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak ediyorum naapcam diye Gülaycım :))

      Sil
  9. Hacı Bekir'in akide şekerleri gibi:)) yani şu anda 200 civarında yün yumağın var:)) Merakla yapılacakları bekliyorum. Şimdiden kolay gelsin.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha fazla Nilgüncüm daha fazla :))))) Şimdilik bir kazağa başladım, akşamdaaan akşama örülen :))

      Sil
  10. Pek güzel yapmışsın. Ahh o kırtasiyeler. Kırtasiye bir, nalbur iki. En sevdiğim yerler.
    Yünlerine bayıldım, çok severim kalın yünle iş yapmayı, çabucacık bitiyor:) Lisedeken deli gibi örgü örerdim, hem de 2,5 no şişle ve de hem de resimli. Delimiymişim neymişim :)
    İyi de hatuncağız, RTÜK'ten filan mı korktun da markalarını sakladın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Nihalim yaaa, her gördüğümüz nesneye hobi malzemesi olarak baktıkça biz iflah olmayız gibi geliyor :)) Ne öreceğimi bilmiyorum ama dayanamadım aldım, markalarını saklamadım, çoğunun yok bantları, spot yün ya bunlar...
      Aslında resimli örmeyi severim ben de, daha zevkli oluyor, çocuklar küçükken onlara örerdim, kendime de bir yeleğin eteğini örmüştüm sadece, üstünü düz olarak anam tamamlamıştı :))

      Sil
  11. Vay vay vay....Nedir bu ipler böyle? Bloğa İPÇİ TÜKKANI mı açacaksın ablam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kıyar mıyım onları satmaya hiç Nurtenciiim :))

      Sil
  12. Ne güzel.. ne güzelllll... yarasın vallaaa... ben de internetten şımarttım bugün kendimi... arada bir iyi oluyor.. sefamız olsun amaaaannnn... dantel süslemeyi pek bi beğendim doğrusu.. iplikler renk renk.. rüya gibi... ne diyim.. kesene bereket olsun da bol bol al.. bizlere sergile sevgili Banu.. sevgiler selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet alışverişi, hele taksitli de olunca pek güzel oluyor alışveriş yapmak oturduğun yerden Tasarıbellcim değil mi :) Malzemeler olsun da, kullanırız elbet bir yerlerde :)

      Sil
  13. Önce 135, sonra 85 tanemi? nasıl yaniiii.......Banuşum sana kolay gelsin, bakma aslında içim gitti bi zamanlar örgü örmeyi çook seven biri olarak kıskandımmı ne ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayynen Sabişim, daha önceden de vardı yünlerim, naapiim ucuz ucuz renk renk görünce dayanamıyorum :)))

      Sil
  14. Seksen beş dediniz dimi banu hanim? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar ancak öyle ucuza geliyor Serpilcim, öncekiler 135 taneydi, şimdi 85 i birden, daha önceden de vardııı :))))

      Sil
  15. aldıklarına bayıldım Banu ablacım,maskeler harika,hele yünler...
    çok güzel bir battaniye tarzı bişiy olur,şööle rengarenk,koltuk şalı olarak da kullanılır,di mi ? :)
    sen şimdi o yünlerden ne harikalar meydana getirirsin oooooo :) göremesem de öptümmmmm (mucckkk)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dediklerinden var aslında etrafta birkaç tane Miniğim ama fazla mal da göz çıkarmaz de miiii :)))

      Sil
  16. süpeeeeer banuşcuğum. iplerin rengi de pek güzelmiş. Eee hadi sana kolay gelsin o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan kullanmaya kıyamıyor ki Dileeeek :))

      Sil
  17. banu ablacığım.. babaannemin dediği gibi kuruya kurtmu düşer. koyarsın bir köşeye yavaş yavaş örersin.benim modeli merak etme model senden alma ....şimdi iyice merak ettin. sizde örmüştünüz. bahçeye hamak üzerine serdiniz. O MODEL...ya 1 ya 2 yıl oldu.hatırladınız mı ....ben sizin eksi takipcinizim aslında yeni yazıyorum.hürmetler selamlar....emel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırladım tabii Emelcim, zig zag örtü, bizim Bıdık bey kondu ona, katiyen vermiyor :))

      Sil
  18. çok güzeller. benim yüncü dükkanına dönmüş senin ev :))) kolay gelsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Haticeee... Ben seninki gibi dükkanlarda kendimi kaybediyorum yaaa... manyak mıyım neyim :))))

      Sil
  19. ne zaman bunalsam hayattan senin bloğuna geliyorum ve işte diyorum güzel şeylerde var hayatta, teşekkürler Banum iyiki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaaa... Böyle bir duygu verebiliyorsam ne mutlu bana Mihricanım, iyi ki sizler de varsınız ve hep olun olur mu :)

      Sil
    2. Allah ömür verdikçe buradayım inşaallah :) senden ilham alıp küçük minyatür bir örgü sepeti yaptım
      resmini göndereceğim sana :) sonra sandalye ve masa yapıcam :)))

      Sil
  20. yerim senin cicilerini artık uydurur uydurur yaparsın öpüyorum seni pamuk teyzemi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar elişleri konusunda tembelim Mericim, uzanıp uzanıp kitap okumak, kısaca tembellik hoşuma mı gitti ne :))))

      Sil
  21. Mübarek Mevlit Kandili gecenizi kutlar, dualarınızın kabul olmasını dilerim. Sevgilerimle…bu kış sizin için oldukça sıcak geçeceğe benziyor,hırkalar, yelekler, daha kimbilir neler neler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın sevgili Öce :) Aslında hırka-yelek-kazaktan, hatta battaniyeden geçilmiyor bizim evde, ama gördüğün gibi gene de yün almaya ve örmeye doyamıyoruz :))

      Sil
  22. Banu, sana ve Nalan'a ulaşamıyorum.Senin ev tel bir kez çalıyor sonra kayıplara karışıyor, Nalan'ın ev hiç cevap vermiyor.Cep telefonundan neden aramıyorsun deme...Müsait olduğunda beni arar mısın?

    YanıtlaSil
  23. İnsan becerikli olunca böyle şeyleri fark edebiliyor:)
    Ben bunları alsam da kullanamayacağım için üzülüyorum aslında. :)
    Yumaklara bayıldım. Sadece örgü örebildiğim için bende de çok sayıda yumak oluyor.
    Güzel bir gün olmuş Banu'cuğum... Keyfin her daim bol olsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini mutlu eden şımartan ne varsa onu yapmalı insan Heyyficim, eh bizimkiler de ucuz yollu oluyor ya, bol bol şımarıyoruz :))

      Sil
  24. Örgü ipleri çok güzeller ben de böyle bunlara kıyamıyorum, bakmaya doyamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huylar hep aynı Nurhancım, noolcak halimiz böyle :)

      Sil
  25. Allah seni iyi etsin e mi Banu! 85 tane? 135 tane? Atölye mi kurdun sen????? Peh peh! Ben de kendimi örgücü sanırdım! Dış kapının dış mandalının da dış kısmıymışım daaaaa haberim yokmuş...

    Güle güle ör. Plastik dantel gibi olan şeyi ilk defa gördüm. Bekliyoruz yapacaklarını :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaaa... Ucuz ucuz bulunca dayanamıyom Demetim yaaa... Malzemede de kitapta da böyleyim, naapim :))
      Aldıklarımla birşeyler yapana kadar aldıklarımı unutursunuz kiii :)))

      Sil
  26. Banu'cum hepiniz benim bebeklerimsiniz diye severken hayal ediyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Eliiiiif.... gören deli der beni bu malzemeler arasında :))))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)