9 Ocak 2014 Perşembe

Bahçeleri Özledim Demişken...

Gözüm hep bahçe dekorasyonlarında... :))
İnternette bakıyorum da bahçe dekorasyonlarına... Mesela bu tasarım... Tamam güzel de...
Hatta benzer malzemelerim de var... Sanki ben bunu bahçenin bir köşesine yaparsam bahçenin bütünü içinde bakılınca güzel durmayacakmış gibi geliyor...
Aynı sayfada diğer beğendiklerimi de göstereyim... Bu üsttekinin benzeri...
Bahçede bisiklet çiçekliğe pek bi özeniyorum... Cihan yapmıştı ne güzel :)
Minyatür bahçe burada da çıktı karşıma :)
Böyle eski ayağı kırık bambu sandalyede bitkilerim vardı, ama Bilal oğlan pimaş geçirmek için yerinden oynattığında dağılıvermiş :)) Aslında sırada iki tane daha var, neredeyse kırılacak, onları da böyle yaparım :)
Gerçi bu fotoğrafta verilen fikir eski alet kutusunun değerlendirilmesi ya :)))

Ben burada bırakayım, yoksa dayanamayıp çıkacağım bahçeye, başlayacağım yerleştirmeye, hava da bi güneşli kiiii :)


20 yorum :

  1. Banu bende gelebilir miyim yanına? Bahçe ile uğraşacağın zaman:)) Bisiklet beni de aldı götürdü. Üstelik balkonda tam bu işe göre bir bisiklet varken...Ama şimdi bir sorunum var! Bir de bahçeli ev bulmalıyım:)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel Nilgüncüm, gel tabii, yakınsın zaten :) Bahçeli ev işi kolay, komşu gelirsin bana, hatta karşımdaki ev satılık :)

      Sil
  2. sen yaparsın daha alalarını ama kendini yormadan hava güneşlide olsa soğuk işte.

    YanıtlaSil
  3. minyatür bahçelere bayıldım nerden bulunur ki onlardan ???.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demin face de çıktı karşıma Mihrican... http://www.paspasinbahceleri.com/
      Facebookta bir tane daha vardı ama adını unuttum ya :)))

      Sil
  4. Çok güzeller. Senin bahçene de pek yakışır Banu ablacım :)

    YanıtlaSil
  5. sepetle bisiklete bayıldım,diğerleri konusunda haklısınız bahçede kaybolurlar, bahçede renkli şeyler lazım bisiklette de renkli çiçekler olmasa bişeye benzemez,eminim hayal gücünüzle çok güzel şeyler çıkacak ortaya:)

    YanıtlaSil
  6. Kuzucuğum daha kışa yeni yeni giriyoruz. Öyle çabucak özlenirmiymiş bahçe. Daha mısır patlatacağız, daha kestane pişireceğiz sobada. Di mi ama?

    YanıtlaSil
  7. Bazilari cok guzel , bahcenize uygularsaniz gormek isterim
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Bekle biraz daha, toprak uyanınca başlarsın inş.

    YanıtlaSil
  9. Çiçekli bisiklet favorim, tek bir sorun var o da bahçem yok:) Olsun benim yoksa Banu Abla'cığımın var o yapar.

    YanıtlaSil
  10. Bisikletlere bayılıyorum. Bu kadar zarif , nostaljik ve güzel olabilir mi bir şey. (Binmeyi hiç sevmem o ayrı, zaten süs onlar süs:-)

    YanıtlaSil
  11. Bahçe dekorasyonları güzel oluyor da böyle bakınca bizlerde yaptığın yerde durmuyor. Hele ki bizim ev gibi yol kenarında.....

    YanıtlaSil
  12. En sevdiğim eski alet kutusundan oldu. Hem kullanılsa da değerini koruduğunu hissettirmiş. Bisikletli çiçekli bahçe de bir erkek bana yapsın. Bana, benim sevdiğim adam bahçe yapmalı. Aynı: 'Cennet Gibi' deki gibi..

    YanıtlaSil
  13. yaz gelse de bahçeleri süsleyip sıcacık otursak

    YanıtlaSil
  14. Bahçe, yoksa balkon süslemek zevkli iş, ama balkonlarda daha derli toplu oluyor süsleme, bahçede dağılıyor, çabuk bozuluyor, ya da genel görüntü içinde kayboluyor... Olsun ben gene de seviyorum süslemeyi her yanı :))

    YanıtlaSil
  15. Bisiklet çiçekliğe bayıldım ama asıl favorim minyatür bahçe. Ben böyle bir bahçeye saatlerce bakıp içinde geçen hayatları hayal eder, üzerine yazılar yazabilirim sanırım :)
    Çok sevdim. Bahçesi olmayanlar için ideal, benim gibi :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Sen yap! Bize göster! Kesin çok güzel olurlar, yorumu bize bırak sevgili Banu :)

    YanıtlaSil
  17. Zaten bahçeyle uğraşmak için şimdi dinleniyorum.... deeeermişim :)))))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)