1 Ocak 2014 Çarşamba

Hayalim Bu İşte Beniiiim :))

Gelecekteki yıllarda, Rabbim can verdikçe, içimdeki çocukla birlikte, tıpkı kendim gibi arkadaşlarımla hayallerimi Inge Löök resimlemiş sanki .... :))

Bir küçük şeker için "sağ mı sol mu" oynamak :)
 Komşu bahçelerden meyva çalmak :)
 Karlı bir gece yarısı çılgınlık yapmak :)
 Sıcak yaz gününde hamak keyfi yapmak :)
 Kendimize kardan pasta yapmak :)
 Ha haaaa.... Çöpçülüğe devam... Çöplerden hobi malzemeleri toplamak :)))))
 Bahçe merdivenlerinde oturup tıkınmak :))
 Kafelere gidip bir yandan atıştırıp bir yandan dedikodu yapmak :)
 Gezi parkı direnişine katılmak :)))
 Bir kadehle kafayı bulup ağacın tepesinde devam etmek :)))
 Birimiz hastalansak bile gene de birlikte gülebilmek :)
 Hatta bu arkadaşımın toplayıp eşyalarını yanıma taşınması :))
 Yılbaşı ağacı olarak ormandan kökünden bir fidan çalmak :))
 Sebepler bulup bulup çılgınca kutlamalar yapmak :)
 Çocukların oyunlarına katılmak :)
 Birlikte vakit geçirmek...
 Çılgınca tepinmek :))
 Deli gibi şarkı söylemek :))
 Eski günleri anıp dalga geçmek :)
 Dağdan aşağıya inmek için benzine kıyamayıp otostop çekmek :))
 Tıpkı çocukken olduğu gibi muzur yiyecekleri masanın altında yemek :))
 İlkbaharda bahçe işlerinin arasında dinlenmek :)
 Hep gülmek, hep gülmek :)))
Kimbilir... Belki.....
Rabbim sağlık versin de....


63 yorum :

  1. Yüzümde bir tebessüm belirdi bakarken resimlere, inşallah diyorum, ne güzel olur:-)

    YanıtlaSil
  2. paylasim cok hos neden olmasin ki Allah saglik verdikten sonra yeter ki yürekler bir olsun. nice mutlu yıllara canim sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Canım ablammm Rabbim uzun ömür versin umarım hepsi gerçek olur öptüm güzel yanaklarından. nice güzel uzun senelere hep birlikte.
    , siyah kuğu

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel anlatmış, anlatmışsın :) Hep gül Banu ablacım. Sevdiklerinle güzel,neşeli günlerin olsun :) Öpüyoruuumm

    YanıtlaSil
  5. bence o performans sende var ablacım:)) yaşadıkça bizimle de paylaş maceralarını da birlikte keyiflenelim. mutlu yıllar....

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yorumlamışsınız,bir anda kendimi de görür gibi oldum.Benimde hep hayalimdir.Babam sokağa çıkabildiği zaman çılgınlıkların her türlüsünü yapardık,şimdi çok özlüyorum o günleri.İnşallah bütün isteklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle iyi yıllar.

    YanıtlaSil
  7. bayıldımmm, öyle tatlı bir post olmuş... mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  8. Allah gönlüne göre versin Banucuğum:) Sen iste, Rabbim duyar... Sevgiler ve mutlu yıllar:))

    YanıtlaSil
  9. İnşallah Banucum....
    Anneciğinle musmutlu yıllar!... sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. çok güzeldi tam bana göre hayallerdi banucuk yeni yılınızı en içten dileklerim le kutluyoırum ne şeker bir genç kızsınız böyle hep böyle güzel kalın inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaaa... 50 den sonra hepimiz genç kızlığımıza dönüyoruz galiba Elifciiim :))

      Sil
  11. Sanırım zaten bunların pek çoğunu gerçekleştirdin Banu Hanım:)) İçindeki çocukla birlikte.. Muhteşem kareler, gülümseyerek baktım her birine..

    YanıtlaSil
  12. Banucum zaten bunları yapıyor olmalısın,,keyifli bir yıl daha seni bekliyor,,anneye selam )))

    YanıtlaSil
  13. bütün bunlar neden olmasın yeter ki içimizdeki coşkuyu ve ççocuğu yaşatalım sağlık ve sihhatle öpüldün banuşum

    YanıtlaSil
  14. çok guzel özetlemiş resimler ama bende diğer arkadaşlara katılıyorum siz bence bunların hepsini yapıyorsunuz:)

    YanıtlaSil
  15. can cazım benim gibi bir deliyi kendine arkadaş istersennnnnnnnnnnnnnnnnnn aynen yanındayımmmmmmmmmmmmm bayıldım süper tam benim hayatım

    YanıtlaSil
  16. amin ablacığım ..siz çook çook ve güzel yaşayın inşallah bayıldım.inan ne tatlı resimler sizleri öpüyorum.

    YanıtlaSil
  17. Çok güzeldi çoook!
    Bu görsellere böyle güzel bir dilek / öykü yakışmış vallahi!

    Öpüyorum seni Banucuğum,""YENİ YILIN KUTLU OLSUN ! "

    YanıtlaSil
  18. banucum bune cilginlik dicektim...bende varim demek daha hosuma gitti:)
    bi tek benim bardagimda cay olsun lutfen,,,agacin tepesindeydi galba...
    senin icin hic sonmesin....hep boyle hayat dolu ol
    ben cok guzelbir cocukluk yasadim,,,ama cocuk ruhum hic bitmedi...
    seni kocaman kucakliyorum
    bak aklima ne geldi....o resimlerdekilerin her biri bir blog arkadasi olsun
    biz kocaman bir aileyiz o zamannnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  19. benim bu yılki yeni yıl dileğime tam uymuş...umut ve neşe dolu yılların olsun.

    YanıtlaSil
  20. Biraz daha yaşlanmayı bekle ben varım,beraber yapalım.Bize katılacak bir kaç kişi daha tanıyorum:))

    YanıtlaSil
  21. hayranlıkla ve sevgiyle okudum banucum :)
    iyi seneler bitanem :)

    YanıtlaSil
  22. Ne kadar hayat dolu resimler ! Yeni yılın sağlık ve mutlulukla gelsin.

    YanıtlaSil
  23. Bayıldım, bayıldım bu posta ;)) Ağzı açık ayran budalası gibi gülerken, bir yandan karıştırdığım sütlacı taşırıyordum :))) Banu abla sen bu hayallere öyle yakınsın ki :) Rabbim upuzun be sağlıklı yaşam versin de bizler de şahidi olalım bu karelerrin :) Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  24. Ay çok hoşlar. Ben bu hatunların gelecekteki bir kaç tanesini şimdiden tanıyorum:))

    YanıtlaSil
  25. Tüm hayallerin,dileklerin gerçek olsun Banucuğum hep birlikte güzel günler görelim inşallah.
    Mutlu yıllar her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  26. Hayalleronizde resimlerde super....

    YanıtlaSil
  27. Yürekten diliyorum Banu'cuğum böyle yaşayacağına...Nice sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum.Selam ve sevgiler ,herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  28. Amin, inşallah, uzuuun yıllar boyunca, sağlıkla, neşeyle, hep birlikte

    YanıtlaSil
  29. gerçekten seni gördüm resimlerde bu kadar olur :)

    YanıtlaSil
  30. Boyle kafa bir arkadas bulduktan sonra neden olmasin:)) Onemli olan icindeki cocugu yasatmak:))

    YanıtlaSil
  31. Bunca güzel gülümseten şeye şunlar olmamış bence
    Gezi ağaç içindi niye ağaç kesiyorsunki


    gezici olmayan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağaç kesmedim ki Gezici olmayan adsız, bak iyi oku...kökünden çıkardım, aynen diktim bahçeye... yaaaa :))))

      Sil
  32. banu ablacığım rabbim gönlüne göre yaşamayı nasip etsin inşallah. mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  33. :))) Bacaklardan birini açmamışsın. Valla almazlar :D Mutlu seneler, Banuşka..

    YanıtlaSil
  34. Bu arada sizin ekip büyüyeceğe benziyor.

    YanıtlaSil
  35. İlahi Banu ablacım sen çok yaşa emi! Çok güldürdün beni. Rabbim bu dileklerinin hepsini sana nasip eder inşallah.Ablacım sana ve solmaz anneme sağlıklı,neşeli,mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  36. Yeni yılda herkese sağlık ve mutluluk dilerken her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  37. Beautiful...Happy new year!!!

    YanıtlaSil
  38. Tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle, mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  39. nasıl tatlı tatlı anlatmışsınız, resimlere baktıkça insanın bende bende isterim diyesi geliyor.

    YanıtlaSil
  40. Ne güzel kareler bunlar böyleee:)))

    YanıtlaSil
  41. Çok şeker olmuş. İnşallah...

    YanıtlaSil
  42. Okurken Sen ve Solmaz Teyze'den başka birşey daha düşündüm!!! Kendimi :)

    YanıtlaSil
  43. çok tatlısın çok şeker bayıldım bayıldım çok güzelmiş resmedilenler umarım hayal ettiğinden daha güzel karşına çıksın 2014 ve önündeki uzun yıllar :)
    öperim sevgiler

    YanıtlaSil
  44. Banu hanımcığım inşallah hayalleriniz gerçekleşir.içinizdeki çocuğu hiç kaybetmeyin.sevgiler....

    YanıtlaSil
  45. Zevkle okudum resimlere baktım. İstediklerinizi yaşamanız için Allah sağlıklı uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  46. Harika gözüküyorlar. Hayalleriniz gerçekleşir inşallah :)

    YanıtlaSil
  47. Banu canım bir alemsin valla deli kız sah sabah güldürdün beni Allahta seni güldürsün..

    YanıtlaSil
  48. Banucum Sen sağlıklı ve dolu lolu yaşa hayatı emi. Bu resimlere baktıkça bende hayaller kurdum. Kendimi gülümserken yakaladım pc nin başında.İçimiz deki çocuk biraz fazla yaramaz galiba. Ama olsun. O hep bizimle olsun. Mutlu seneler arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  49. O kadar sevimli ve içten bir paylaşım olmuşki :) her birinin hayalden gerçeğe dönüşmesini yürekten diliyorum.. sağlıklı ve huzurlu senelerimiz olsun..

    YanıtlaSil
  50. harika olmuş ellerine sağlık..takipteyim bana da beklerim

    YanıtlaSil
  51. Banu Hanım harika dilekler bunlar. dilerim mutlaka gerçek olur tüm hayalleriniz, dilekleriniz. 2014 de de diğer yıllarda da gezi lerimiz yine olsun ama bibersiz, vanilya ve çikolata kokulusundan :))
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  52. Bu kadar mı güzel anlatılır ve yorumlanır, ne diyeyim harikasınız ya, başka bir şey yazmaya gerek yok.
    Tüm içtenliğimle bu dileklerinizin hepsi her daim gerçek olmasını dilerim. Öptüm.

    YanıtlaSil
  53. Bunların hiç biri tek başına olmaz işte. Önce senin gibi bir yaşlı cadı ısmarlaman gerek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni düşünmüştüm yanımda Gülsüm ama yaaa.... :)))))

      Sil
  54. Kızlaaar... Benim 80 lik halim Rabbim sağlık verirse kesin böyle olacaktır da, yanımdaki 80 likler kimler olacak onu merak ediyorum ben :)))

    YanıtlaSil
  55. Bayıldım, dönüp dönüp bir daha baktım. Bunları istemeyen var mıdır acaba?:)

    YanıtlaSil
  56. Çokkkkk güzel olmuş iki çılgın arkadaş yüzümüzde kocaman gülümsemelerle okuduk yazınızı :)) İşallah Allah herkese böyle güzel dostluklar nasip etsin :)) Sağlıcakla kalın :)

    YanıtlaSil
  57. benimde hayalım..engeller kalksada artık hayatın keyfi baslasa:))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)