27 Ocak 2014 Pazartesi

Yıllar mı Yorgun... Yoksa Ben mi... :)

Ya da...
Okumayı özlemişim...
Yorgunluk bahane... :))
Cumartesi günü İstanbul- LifeMed Hastanesindeydim, 3 aylık kontrollerimin ilki, Pet-CT çekildi...

Küskün olduğum memleketim İstanbul'a zorunlu gelişlerimden bilmem kaçıncısı... Her geldiğimde daha bir çirkinleşmiş buluyorum, doğa namına birşey kalmamış neredeyse :(
Dönüş yolunda uzaktan dağlarımı gördüm de "memleketim" diye geçti içimden, huzur bulduğum memleketim artık burası... Körfez boğazı aratmıyor bana... Tek özlediğim boğaz vapuru... Boğaz vapurunun en arkasından bembeyaz köpükleri seyretmek, bir yandan çay yudumlayıp simidimi martılarla paylaşmak :) Neden körfezde vapur yok kiiii :(


17 yorum :

  1. Ben hiç binmedim vapura çok da merak ediyorum :) Ne güzel böyle bir anınız var bir yerde hatırlayacak !!!

    YanıtlaSil
  2. Yarın Karaköy'e geçerken senin yerine de içeceğim çay:-) Yüz yıl önce yaşamak varmış İstanbul'da. Geç kalmışım :(

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar mı olur, bak ne yazdım blogumda.

    YanıtlaSil
  4. İstanbul'un ne suçu var Banu'cum onu bu hale getirenler arsızca daha da kötü gitmesi için ellerinden geleni yapmıyorlar mı? Evimizin altında bir otobüs durağı var önünden çok otobüs geçer, bazen gözüm takılır bakarım, hiç bilmediğim hiç görmediğim yerlerin isimleri. Birde bu yerlere İstanbul demezler mi? işte beni en çok üzen de bu. Memleketimizin içini oyup dışına yüklediler. Haklısın bende en az senin kadar sıkılıyorum. Senin şu anki memleketin harika, güle güle otur canım. Bu arada tetkiklerin sonucunu paylaş, bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sen yorulmamışsındır. Herkeste var bir bedbinlik. Bana da uğrasana, Banuşka. :)

    YanıtlaSil
  6. çok haklısın Banun ablam,doğma büyüme İstanbulluyum ama yıllık izinlerimde İstanbul sınırından çıkınca anca o zaman kendimi mutlu hissediyorum,sevmiyorum bu şehri,Kız Kulesi dışında...

    YanıtlaSil
  7. Biraz zor bir şehir kabul ama bence çok güzel yine de..Onu çirkileştirmek için bunca uğraşılmasına karşın hem de...

    YanıtlaSil
  8. Dönem dönem hepimizde bir isteksizlik oluyor. Bu aralar daha yaygın galiba. Amaaaan Banu' cuğum, içinden geldiği gibi yaşa... nerede seviyorsan, nasıl istiyorsan.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Hmmm... Sen de mi yaşlanıyorsun acaba? Bu yazdıkların bana yaşlılığı hatırlatıyor da :) Arkamda bıraktığım hiç bir şeyi yerinde bulamıyorum ben. Okuduğum okullar mesela.. Yürüdüğüm caddeler. Doğduğum ve büyüdüğüm evler. Hepsinin yerinde yeller esiyor. Eski komşuluklar, dostluklar da yok. Boşveeerrrr.... Geçer..

    YanıtlaSil
  10. canim banucum...yok yok
    sen yaslanirmisin hic...bizi bu islerimiz yaslandirmaz emin ol
    gonlumuzu genc tutar en azindan
    saka bi yana ...o hissettigin var ya...
    cok ozlemistim memleketimin her karesini
    ama ataturk hava linanina inmek icin ucak yukarida bayagi bir donendi...o zaman sok oldum..
    sanki goruntu beni bogdu...heryer bina,,yesillik zor gorunuyor aralardan....
    ama olsun dedim ne yapalim...izmiitin icinide ilk ciktigimda cok kirli buldum
    aslinda turkiyenin hali belki buda ..iki disari ciktigimda alistim,,,ne yapmaliyiz bilemiyorum
    saka gibi ama heryer evimiz kadar temiz o uzak ulkede:)
    genede benim memleketim diyorum..
    banucuk....cok sorunlu bu ara benim laptopummu...blogdami var bi sorun
    tam hah oldu diyorum bi baskasi...simdide paylastigim sizlere ulasmiyor
    izliyenleri halettik ,,ama buda cok zor galba...opuyorum

    YanıtlaSil
  11. Bir ben miyim bunca çirkinliğe rağmen İstanbul sayıklayan :( Sevdim mi, bir kere girmişse hayatıma böyle işte.
    Mutlu gidişlerin olsun o küstüğün şehre hayatım. İyi haberlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili tulincim...bende cok seviyorum
      hele bogazin iki kiyisina katiyen kiyamam..
      ama yasanan gerceklleride gorup uzulmemek elde degil..
      cocuklar okurken 10 seneye yakin istanbulda yasadim...haydi opuyorum sizleri:)

      Sil
  12. istanbulu betona teslim etmeyelim diye bağırıyoruz ama kimsenin umrunda değil ablam
    bak ne güzel apartmanlar yapıyorlar diye basitçe savunuyorlar

    YanıtlaSil
  13. Banucam İsanbul gerçekten günden güne çürüyor...
    Ne yazık ki:(

    YanıtlaSil
  14. Banucuğum, İstanbul' ne yazık ki kaybettik. Bu güzel şehri belediye başkanlığı seçimleri ile teslim ettik. Herkes istediği gibi at oynattı, güzelim şehrin içine edildi. Artık üzülmek neye yarar diyorum kendi kendime. Hele ki güzel günlerini yaşamışsak, şimdiki halini seyretmek daha da üzücü. Tek terketmeyenler, şehir hatları vapurunu ardı sıra takip eden martılar.:( Onların hali bile duman...Balıkçıl kuşları, ekmeğe simide muhtac ettik ya...

    YanıtlaSil
  15. izmit e trende yok dostum:))

    YanıtlaSil
  16. Tesadüfen bu sayfama geldim de... Demişim ki körfezde neden vapur yok... Halbuki varmış işte, hem de nostaljik boğaz vapurlarından :) Ve Şulecim, İzmite tren de varmış :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)