16 Ocak 2014 Perşembe

Ben Adam Olmam Kiiiii... :)))

 Gün boyu yapmak istediklerim....




Kitap okumak....






İnternette dolaşmak.....









Üretim yapmak.....









Rutin ev işleri.....




Tamam sabahtan rutin ev işlerini yapıyorum, onlar bitene kadar öğlen oluyor,


yemek işi de tamam...




Sonra biraz uzanıp kitap oku değil mi....
Sonrasında kalkıp elişlerini yap, birşeyler üret, akşamı et yani...

Yok ... olur mu hiç... İnternete bir takıl, kalk kalkabilirsen...
Bu aralar pintereste daldım ki sormayın....


Onu da yaparım kaydedeyim, ay bu da güzelmiş yapsam birgün kaydedeyim...



Eeee... habire malzeme de topluyorum deli gibi...
Üretim ne zaman yapacağım ?
Akşamdan akşama şile bezi işlerdim, onu da bıraktım, örgüye başladım...


Eh akşamdan akşama iki şiş atarsan ne çıkar bilemem artık...

Bu kış böyle geçecek galibaaa :(


Noolcak benim bu haliiiim :)))))




26 yorum :

  1. Bu durumu çok kadar iyi anlarım :)
    Bi ara kendimi gördüm zaten okurken ;)))

    YanıtlaSil
  2. Değerli Banu Abla'cığım, bir tanesin;)) hep gülümsetiyorsun, sen çok yaşa emi:). Neşen, sıhhatin, mutluluğun tam olsun, elbet yetişirsin hepsine de.. neden olmasın, gerçi biraz zor olabilir kabul;))) Sevgi ve salamlarımla.

    YanıtlaSil
  3. İzleyip göreceğiz.. :)))

    YanıtlaSil
  4. Biraz tembellik yap be ablacım, olsun bahara ve yaza işin çok olacak nasıl olsa bahçede. Şimdiden dinlen enerji topla bakalım. Arada sırada bir şeyler yapar paylaşırsın biz de yetiniriz onlarla. Solmaz teyzemi de seni çok öptüm sanaldan. Malum salgın var di mi ama?
    ozlemkan

    YanıtlaSil
  5. üzülme tatlıııımmmm,geçecek bu rehavet hali,çok çalıştın zamanında zaten,tembellik iyidir arada sırada :)
    öptümmmmmm

    YanıtlaSil
  6. Aslında hepsi ruhune çok iyi geliyor değil mi? Hele yoğun ve stres dolu kurumsal hayattan sonra.
    Ben şu an bunları nasıl keyifle yapıyorum sorma!
    evet zaman çok hızlı geçiyor ama en azından huzurla geçiyor çok şükür. O nde dedi, bu ne yaptı stresi kalmıyor insanda.
    Keyfini sür,
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Biraz öyle biraz böyle, bişey olmaz:)

    YanıtlaSil
  8. Ablacım bu pinterest böyle vallahi.,
    bende bazen kaptırıyorum Allahım akşam olmuş evde yemek yok.
    Hani eşim gelmeden yapim sıcak sıcak yensin diyorum ama dalınca internete öyle oluyor:)

    YanıtlaSil
  9. eynı durumdayız ablam birde iki çocuk koca ve iş ekle benden buna :) beynimde o kadar hızlı yer değiştiriyor ki fikirler :)

    YanıtlaSil
  10. Bende de buaralar pinterest e takmış durumdayım :)
    Henüz keşif aşamalarında olsam da şimdiden not defteri gibi olduğu için çok sevdim :)
    Orada da peşindeyim Banu abla ;)

    YanıtlaSil
  11. dönem dönem hepimiz bu duyguları hissediyoruz ablacım merak etme kısa sürede normale dönersin
    sevgiler, dostçakal

    YanıtlaSil
  12. aynen bende öyleyim abla kah ktap okuyorum kah araştırıyorum aa bide bakmışım resim yapıyorum, bişeyler kesiyorum herşeyi birazda olsa bileyim istiyorum :)

    YanıtlaSil
  13. internet tam bir illet. ben de çoğu zaman işlerimi aksatacak kadar takılıyorum maalesef. :))) eee para lazım çalışmak lazım ama :)) takıldımı kurtulmak kolay değil...

    YanıtlaSil
  14. malesef ben de öyleyim herşeyi yapmak istiyorum ama zaman yetmiyor. gün 24 saat değilde 48 saat olsaydı keşke.

    YanıtlaSil
  15. aaa yanlız değilmişim valla ynı ben ama eksikle sende yine el işi az da olsa var banu abla bende o da yok ya:(valla üzülüyorum bişey yapmayınca da .

    YanıtlaSil
  16. Yine yorumum görünmüyor :(

    YanıtlaSil
  17. Güzel olacak. Bana buradan öyle görünüyor. Mutlu günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  18. Yukarıya istidâ vermiştim, ya günleri 48 saat yap, ya da saatleri yavaşlat diye ama cevap gelmedi daha

    YanıtlaSil
  19. sanırım insan bazı dönemlerde böyle bir durum yaşıyor. Bence vücudumuzun böyle bir duruma ihtiyacı var diye düşünüyorum banu hncım. Bu rehavetin arkasından harika işler gelecek bence bekliyoruz sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Baksana herkes boyleymiss de sen duygulara tercuman olmussun ablam:)) Ne olacak bizim bu halimizzzzzz

    YanıtlaSil
  21. Demex xi bizim hastalığın yan etxisi orgü orme olarax tezahür ediyor bacım.Orgüyü çox sevmediğim halde habire orüyorum. Hep eldiven olsa da orüyorum işte al sana yan etxi

    YanıtlaSil
  22. MERHABA
    SİZİN 28 YASINDA :) İKİZ ANNESİ:) OLAN SESSIZ TAKIPCILERINIZDENIM..BLOGUNUZU GEZER YAPTIKLARINIZI BEĞENIR VE BENDE UYGULARIM KENDIMCE :)) AMA PEK YORUM YAZMAMIŞTIM :( VALLA SEVDİĞİN İŞİ YAPMAK ICIN EVIN İŞLERİNİ BİTİRMEK GEREK MALESEF:( BUNLARI YAPARKENDE SEVDIGIN SEYLERE VAKIT AYIRMAK ZORLASIR.. AMA OLSUN YINEDE MUTLUYUZ:)))) KİTAP OKUMAYI COK SEVIYORSUNUZ VE SİZE BISEY TAVSIYE ETMEK ISTIYORUM BEN KTAP OKUMAK ISTERMISINIZ DIYE BIYERE UYE OLDUM VE UCRETSIZ KITAP YOLLUYOLAR 1AY GIBIDE OKUMA SÜRESİ VERIYORLAR.BIZE GÖNDERIRKEN, BIZ GÖNDERİRKEN HIC PARA ALMIYORLAR HERSEYI ONLAR KARSILIYOR. BEŞKURUS ODEMEDEN KITAP OKUYORUZ. COK GÜZEL BIR ETKINLIK BENCE INSANLARA KITAP OKUMAYI SEVDIRMEK ICIN UGRASIYORLAR.
    EGER BILMIYORSANIZ BIR BAKIN DERIM SEVERSINIZ.. SUAN BENDE DEBBIE MACOMBER ın SERISINI OKUYORUM..

    SEVGİLER
    HEP MUTLU KALIN..:)

    YanıtlaSil
  23. Zamanına bereketler dilerim canım,hepimiz internetin bağmlısı olduk nederin?

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)