15 Ağustos 2010 Pazar

Bir dergiden ciciler :)

Önceki gün bedava dergiler indirebileceğiniz bir link vermiştim ya, işte oradn indirdiğim dergilerden birindeki bu şirinlikleri sizlerle paylaşmadan geçemeyeceğim. Hepsini de yapmak istiyoruuuuum :))
Derginin adı yeter sanırım, linkini bilemiyorum, kusura bakmasınlar, sizleri resimlerle başbaşa bırakayım ben :)
                                  
         
                                                                                                                                       



12 yorum :

  1. Hepsi çok güzel :) Yakında birkaçını burada görebiliriz sanırım :) Hamarat ablam mutlaka yaparsın sen :)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım, çok şirinler abla hemen yap görmek istiom

    YanıtlaSil
  3. bu güzellikleri yaparken benim gibi acemiler için malzemeleri listeleyerek yayınlar mısın acaba ?

    selamlar...

    YanıtlaSil
  4. Ay ne güzeller
    Ben asla yapamam:)

    YanıtlaSil
  5. yorum gitmedi,şikayet hemen..

    bayılıyorum ben bu soft renkli işlere.

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzel,en çok kalpli yastıklarla ayıcık ve tavşancıklar hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  7. İnsanın gerçektende hepsini yapası geliyor çok güzeller çok:)

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller yaaaaa

    YanıtlaSil
  9. Bence de hepsi çok güzel..

    YanıtlaSil
  10. Burada toptan cevap vereyim, gönül hepsini yapıp paylaşmak ister.... de hani :)) Oturup yapacak adam da ister :))
    Hepinize teşekkürler, yazan elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)