22 Ağustos 2010 Pazar

Deli gibi kutu kaplıyorum :))

Bugün öğleden sonra ve bu saate kadar deli gibi kutu kapladım :))
İnternette o düzenli, renk uyumlu, iç açıcı hobi odalarını gördükçe benim hobi odam çok karışık görünmeye başladı gözüme, yavaş yavaş kutularımı uyumlu hale getireyim dedim ben de...
Geçenlerde dikiş masamı uyumlu hale getirdim ya, şimdi sıra raflı dolapta. Eh bir de seneye kutulara uygun mobilyaları da boyarsam olacak bu gibi :))

İşte elimdeki kağıtlarım, ve kapladıklarım....




Tava yoğurt kutularının kırmızıları biraz işi bozdu ama, neyyyyse....

Yarın bodrumdan birkaç kutu daha bulabilirim :)) Malzeme çok naaaapiiiim :))


27 yorum :

  1. O internetteki hobi odaları zaten insanın gözünü gönlünü açıp birde özendiriyor malesef. Ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. Banu'mmmmm bize geeeeel!!!
    Ben hep bi' tost
    pardon dost :P
    Çok güzel olmuşlar yaaa!
    Senin kutu kaplayan ellerini severim ben :)

    YanıtlaSil
  3. Güleeen demek sen de ayaktasın bu saatte:) Bi dostum benim git uyu diyeceğim ama diyene bak diyeceksin:)
    Banuca'mın kutuları çok şirin olmuş, artık odadan bir genel görünüm isteriz değil mi?
    Banu'yu ve seni öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Ah Banu,bir de ben el atsam şu kutu kaplama işine.
    Desenin de çok cici,içim açıldı.

    YanıtlaSil
  5. Keşke aşamalarını da çekseydin Banucuğum....Ben de yapabilirdim belki....Basit gibi ama değil de....

    YanıtlaSil
  6. ben de istiyorum yaaaaaaa, çok özeniyorum yaptıklarına banum, yapıcam ama, güzel fikirler verdin bana sağolasın, ellerine sağlık harika olmuşlar canım benim:)))öptüm seni:)))))

    solmaz annemi ve bıdığımı öp benim için:))))

    YanıtlaSil
  7. Banu abla kutular harika olmuş ellerine sağlık süper görünüyorlar güle güle kullan.Sevgiler.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  8. Süper bir fikir ellerinize sağlık.Hepsi çok uyumlu ve şık olmuşlar.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ne kadar hoş görünüyorlar,eline sağlık

    YanıtlaSil
  10. seni düzenli hatun seni:))))))
    kıskandım valla
    mis gibi,baktıkça için açılır
    bi de ben yapmaya başlasam
    tava yoüurdu kutuları süper fikir
    kırmızıları orta katına yanyana koyabilirsin,
    süperlerrrrrr
    kırmızı renk katmış bilakis
    çok öptüm

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel görünüyorlar, kutlarım.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir fikir, benimde kumaştan kaplama gibi fikirlerim var. Ancak henüz hayata geçiremedim malesef. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık güle güle kullan içim açıldı
    içini görmeyince ben unutuyorum malzememi.
    zaten düzenli olmam mümkün değil

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık her biri gayet güzel olmuş...Zamanı böyle keyifli hobilerle değerlendirmek gerek...güle güle kullanın...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. sevgili banu süper olmuşlar ne kadar çok kutu varmış ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. Atölye kedim, ah ah nasıl özeniyorum hem de, ama büyük iş, dolaplar filan, ama uydur kaydır kendim birşeyler yapacağım:))

    örgü çantam, etiketleri eksik, onları da bulmam lazım:)

    Gülenim, dostum işte postum:))Ben de senin yorum yazan ellerini seviyorum :))

    marifetli perim, odanın genel görüntüsünü bir zamanlar paylaşmıştım ara bul:)) Düzenli halini seneye, mobilyalarımı boyayınca yayınlarım, sabret:))

    Tülinim, başlayınca bırakamıyormuş insan, dört kutum daha var, şimdi kaplayacağım :)

    neşecim, her kutu için başka bir formül uyguluyorum, nasıl kolayıma gelecekse, önce kutuya bakıyorum, sonra parça parça yapıştırıyorum:)

    Işılım, zevkli işmiş bu, tavsiye ediyorum, senin ayakkabı kutuların vardı bir sürü yanlış hatırlamıyorsam dükkandan aldığın, onları kapla ne güzel olur:)

    nrhmrl, sağol canımcım, sevgiler....

    fatoşcum, diğer arkadaşların kapladıkları kutuları göre göre gaza geldim, zevkli iş ama :))

    Nestugum, birarada hoş duruyorlar gerçekten, sağol, sevgiler...

    fidoşum, sana mail attım gördün mü? tava yoğurt kutuları çok işe yarıyor, önceden saklama kabı olarak kullanıyordum:))

    O.K.A, teşekkür ederiiim, sevgiler...

    sebicim, kumaş kaplama çok şık oluyor ama kirlendiğinde (ki soba çabuk kirletiyor) yapacak birşey yok, o kadar emek boşa gider diye düşünüyorum, o nedenle kağır daha pratik :)

    Nalanım, Kutu içindekiler aynı cins olduğundan üzerlerine etiket yapıştıracağım, karışık malzemeler şeffaf kutularda, çoğu da bodrumda, çok çer çöp var, düzen tutturmak imkansız gibi:))

    Esmirim, insanın canı ne isterse onu yaptığında zevkli oluyor, kutuları kaplamak hep aklımdaydı ama ancak canım istedi :)

    Gönülüm, elime geçen kutuları atmıyorum ondan çok var... Tava yoğurt kutuları kurtarıcı oluyor:)

    YanıtlaSil
  17. banucam.. süper bunlar süper... ellerine sağlık.. valla gidip tava tava yoğurt alasım geldi :))

    YanıtlaSil
  18. Yoğurt kapları çok cici olmuş. Yapışkan kağıt mı kullandınız?

    YanıtlaSil
  19. çelebim, yoksa senin tava yoğurt kabın hiç yok mu? cık....cık....cık..:))

    begonvilli ev, aslında kaplanınca, süslenince bütün kutular güzelleşiyor:) Evet, yapışkanlı kağıt kullanıyorum, kolaylık çünkü. Pazarlarda ucuz oluyor, alıp alıp koyuyorum bir kenara:))

    YanıtlaSil
  20. Çook güzel özendim şimdi. Benim odamda darmaduman :) bişeyler yapmak lazım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Bucannicim, başlayınca bırakamıyor insan kutu kaplamayı, eli de pratikleşiyor, önemli olan başlamak zaten:))

    YanıtlaSil
  22. Ablacığım ellerine sağlık çok düzenli ve şık görünüyor kutular. Benim de böyle bir düzenlemey ihtiyacım var :) En kısa zamanda işe koyulmalıyım ben de :)

    YanıtlaSil
  23. :Çok şık olmuşlar yahu,mutlaka yapmalıyım ben de hobi odam olmasa da evde depolanacak ıvır zıvırdan bol ne var:))

    YanıtlaSil
  24. Yeşimim,
    Özgürüm, yapın yapın, çok zevkli oluyor, hem ıvır zıvır ortadan kalkıyor, hem de takım olunca hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  25. Süper ya görüntüye bayıldım.
    Ne kadar güzel olmuş bu kaplar böyle ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  26. nazcım çok sevindim beğendiğine, gerçekten kutular güzel oluyor böyle cici kağıtlar sayesinde:)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)