17 Ağustos 2010 Salı

Bir koltuk, bir sehpa ve bir kek....

Sahura kadar oturunca gece uzun... Saat 23.30 a kadar tv karşısında goblenimi işledim, sonra sıkıldım, geçtim pc başına. Mail kutuma inenleri beklerken gözüme geçenlerde aldığım tahta mandallar takıldı. Eh takılınca gözden çıkartmak lazım değil mi :))
Derhal ütü masasının üzerine tezgahı kurdum, mandalların bir kısmının yaylarını çıkarttım, bir kısmınınkini bıraktım, onlar için başka projeler var, silikon tabancamı kuşandım ve başladım yapıştırmaya.....


Bir saati bulmadı bile bir koltuk ve bir sehpa yapmak :) Hep diyorum ya, çabuk çabuk yapmalıyım, hemen bitmeli, o nedenle öyle özenli birşey olmuyor benim yaptığım bu tip objeler. Olsun, canım ne istiyorsa yapıyorum ya, güzel de olsa çirkin de olsa farketmez :))
Bugün verniklendi takımım, örtü ve minderi dikildi, kullanıma açıldı :))


Uykudan öğlen kalkıyorum ya, sonra da saat üçe kadar hamakta yatıp kitap okuyorum. Bugün okuduğum kitapta şöyle bir cümle geçti "...... morg ortamında önlerinde böylesine parçalanmış bir ceset varken, profösör büyük bir iştahla sekreterinin getirdiği böğürtlenli keki yemeye devam etti....." BÖĞÜRTLENLİ KEK.... Böğürtleni çok severim, bir canım çekti böğürtlenli keki, zaten roman okurken böyle yeme içme bölümleri hep kalkıp birşeyler yapmama, gece 1-2 gibi bile kalkıp yiyecek birşeyler aranmama sebep oluyor :))
Daha önce hiç yapmamıştım böğürtlenli kek, pasta filan yaptım da.
Çıktım böğürtlen topladım ve keki yaptım, o kadar bol koymuşumki böğürtlenini, annem tadı  güzel olmuş dedi, ben tadamadım ama manzarasını sevdim,


  her nekadar bir parçası kalıpta kalmışsa da :)) İftar olur olmaz dalacağım :))




31 yorum :

  1. sandalye sehpa ikilisine bittim yani bunu düşünüp bir araya getirmek benim harcım değil :) ellerine sağlık

    Böğürtlenli keke gelince canım çekti valla :)) afiyetle ye :)

    YanıtlaSil
  2. Koltuk ve sehpa çok şirin olmuşlar ellerine sağlık. Ramazan dolayısıyla dah doğrusu bahane ederek sahura kadar oturmak harika.
    Kek çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık, afiyet şeker olsun.

    YanıtlaSil
  3. Koltuk ve sehpa hiç güzel olmamış, at onları çöpe ama attığın çöpün yerini benim bilmem lazım :D
    Bak bak bir de böğürtlen toplarmış, yahu iyice kabarıyor merakım Allasen sen nasıl bir yerde yaşıyorsun öyle?
    Banuca'm her ikisi içinde sen çok yaşa e mi?

    Ben bi' dost..
    Anlarsın sen kim olduğumu :D

    YanıtlaSil
  4. Bir önceki adsız yorumda -de ekini bilerek ayrı yazmadım :P

    YanıtlaSil
  5. back to black, canım ya, bu çok kolay birşey, kesin yapabilirsin, gözünde büyütme yani :)Kekimi tattım, güzel olmuşşşşş....

    Atölye kedi, güzel bahane değil mi :)) Afiyet oldu valla, gidip gelip yiyiyorum:))

    Adsız.... Sen de kimsin, adın yok mu senin, bilemedim işte. Uyarı mektubu gibi "bi' dost" :)) Gerçekten bilemedim, niye bu gizlilik? Benim de merakım kabardı işte :))Bilerek imla hatası yapan bi'dost ??????

    YanıtlaSil
  6. Canım senden her eve lazım,ellerine kollarına sağlık,sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil
  7. banuşum
    ben bu koltukta oturup ve bu sehpada çayımı içmek istiyorummmmm
    ölçüsü tam bana göre olmuş:))))))
    süpersin sen valla maşallah diyorum
    bi daha diyorummmmmm

    YanıtlaSil
  8. gece gece nerden de gördüm böğürtlü keki:))) güzel görünüyor.. bilmiyorumki senin banyoyu hatırlayamadım...

    YanıtlaSil
  9. annemin eli, bu sözü bana hep söylüyorlar"senden her eve lazım" ama evdeki erkek işlerini de yaptığım için :)) Sağol...

    fidoşum, buyur buyur, bahçenin en güzel yerine koyarım, keyif yaparsın :))

    Dilecim, bu aralar benim de canım neler çekiyor :)) Banyomun olduğu adres, belki bakarsın :)
    http://banucabirseyler.blogspot.com/2010/06/iste-banyom.html

    YanıtlaSil
  10. Sahur kuşu....bak gittim böğürtleni topladım geldim, taze taze kek yaptım falan diye anlatıp durma...Basacaaamm bir gün oraları... ihi..ihi.ihi...Aman unutuyordum ... masa ve sehpa yakın fotoda gerçek boyutta gibi çıkmış yahuu...aaacccaaayip güzel...ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  11. harikasın banu ablay ya..ne güzel şeyler yapıyorsun..seni sibelle tanıştığım günden beri izliyorum harikasın vallahi..geçenler de ben de mandal aldım böyle yapmayı düşünüyordum ellerine saglık harika omuşlar.yapınca inşallah ben de palaşırım.
    sevgiler
    hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  12. Banuca'm;
    ben bi' dost, ben hep bi' dost :)
    Kasıtlı değil google hesabıma giremeyince o an muziplik yapasım geldi. Meraklanma benim ben, ben Gülen :)

    YanıtlaSil
  13. bunun birde sallanan koltuk versiyonu vardı değilmi Banu?

    reçelinide yap böğürtlenin.
    ama en ballısı ağustosdır zaten .

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık,.ne güzel şeyler hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  15. Tek kelime ile objeler de kek de harika....Ben de yapmak istiyorum o objelerden.....
    Silikon tabancası, mandal,kumaş parçaları ve pamuk.......
    Anlamışım ben onu değil mi?
    Sevgiyle kal canım...
    Bloğunu tanıdığıma çok memnunum..

    YanıtlaSil
  16. koltuk ve sehpa çok hoş olmuş...
    böğürtlenli kek hiç duymamıştım,görünüm şahane:)
    eline sağlık...

    YanıtlaSil
  17. sevgili banu bu koltuklarda sehpadada kek yanına bir de çay ne güzel hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. sandalye ve sehpa çok şirin olmuş,ilkokuldayken yaptırmıştı bize öğretmenimiz,keşke saklasaydım onu,tekrardan yapabilirim umarım,kek de çok nefise benziyor,ellerinize sağlık,afiyet olsun,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. Canınız isteyince böğürtlen toplamak. Ne kadar güzel birşey böyle. İmrendim doğrusu:)
    Elerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. Yaaaa Banu ablacım harikasın valla.Nerden aklına geldi mandallardan yapmak çok hoş olmuş.
    Böğürtlen biz buralarda bulamıyoruz yutkunarak bakıyorum valla eline sağlık afiyetle yeeee
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. keke de minderlere de bittim,koltular beni taşır mı:)))

    YanıtlaSil
  22. bahçe takımın süper olmuş banum, ellerine sağlık:)))
    kekin de pek lezzetli gözüküyor, öyledir de, yaptıklarını yedim senin, bilirim:))))

    YanıtlaSil
  23. Nefisecim, baskın basanındır, buyur bas :))

    lady green, mandallar birçok şey yapmaya müsaitler, birkaç fikir daha var paylaşacağım :))

    Gülenim, tahmin etmiştim sen olduğunu üslubundan, ama yaşadığım yeri merak etmen şaşırttı, biliyorsun sanıyordum da :))

    tülinim, var ama çok eskiden yapmıştım, bugün elimde yok :(( Böğürtlen reçeli de yaptım, marmelatı da...

    mormenekşeler, sağol, ramazan üretimleri bunlar :))

    neşecim, gayet güzel anlamışsın, kolay gelsiiiin :)

    cep aynam, sağoool, ben de ilk defa yaptım böğürtlenli kek, lezzeti çok güzel :))

    gönülüm, ah çayı unutmuşum değil mi :)) Oruçlu olunca aklıma gelmemiş, çayları da sen yap bari :))

    miniğim, minik şeyler hep şirin oluyorlar :) Tabii ki yaparsın, kek te yaparsın :))

    ev atölyesi, doğada yaşamayı seçmenin sebeplerinden küçük bir tanesi :))

    nestugum, mandallara bakınca aklıma ilk bunlar geldi, yıllar önce sallanan koltuk yapmıştım, ondan herhalde :) Böğürtlen heryerde olur diye biliyordum ben, yabani ya...

    Nalanım, sen gel, ben sana ne koltuklar, ne minderler bulur, ne kekler yaparım :))

    Işılım, ancak tek kişilik oldu, fazlasını yapmak beni sıkar ya :)) Afiyet olsun, gel gene yiyelim :))

    YanıtlaSil
  24. ilk kekimi 11 yaşımda yapmıştım banu ablacım,hatta bir ara aynı gün mahalleden 3 kişiye yapmıştım,hatta kek atölyesi mi kursam acaba diye de düşünmedim değil :)

    YanıtlaSil
  25. Banu'm, yaşadığın yerin uzak bir tepede, kışın çıkabilsen inemezsin, inebildğinde de çıkamazsın bir yer olduğunu biliyorum sadece.. Den o bölgeye geldiğimde sadece evde oluyorum; ha tövbe vir kere pembe kayalıklara gitmiştik. Giderken de çamura batmıştık.
    Öptümmm.

    YanıtlaSil
  26. Sabah marketteyken baktım böğürtlenler gelmiş taze taze. Aklıma sizin kekiniz geldi :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  27. miniğim, ilk kekin ne güzel olmuştur kimbilir, benim de meşhur top top un kurabiyem vardı, 12 yaşından itibaren herkesin günlerine ısmarlama yapıyordum:))

    Gülenim, o kadar da değil canııım:) Yolu açıyorlar hemen, ama bizim evin oraya girmek oldukça problem oluyor kar yağdığında:))

    Devastatör, aaa, çalılardan topladığının yerini tutmaz onlaaar :)))))))

    YanıtlaSil
  28. sandalye ve masaya bittim ben.. yerlerdeyim.. sen bir harikasınn... bir arkadaşda ondan varmış sandalyeden yani.. kaybetmiş bana demişti sen bilirsin bulursun yaparsn diye ama resimlerini buldumda daha yapma fırsatı bulamadım.. şimdi seni örnek alacağım inşaAllah... :)

    YanıtlaSil
  29. çelebim, aslında daha özenli yapılırsa daha güzel olur, sen öyle yap, ben çarçabuk bitsin diye ölçmeden biçmeden göz kararı yapıveriyorum:)

    YanıtlaSil
  30. Hamakta kitap okuduğunu yazmışsın :) Doğru okudum değil mi? :) Hamağın tadını çıkarmaya başladığına sevindim ablacığım :)sefan olsun. Mandaldan bunların yapılabileceği kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi tebrikler ablacığım :) Kek de muhteşem görünüyor ellerine sağlık, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  31. Yeşimim, evet, birkaç gün hamak tadını çıkarttım, ama bu aralar çok rüzgar var, o nedenle keyif bitti:))
    Mandaldan daha neler neler yapılıyor, birara resimleri ekleyeceğim. Kek uydurmaydı ama lezzetli oldu böğürtlenlerle...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)