30 Ağustos 2010 Pazartesi

Ücretsiz bir sürü şeeeey :))

Kapladığım kutular için internette etiket arıyordum.
Güzel bir site buldum, hemen paylaşmalıyım.
Bu sitede ücretsiz basabileceğiniz, bilgisayarınıza indirebileceğiniz bir sürü kategori var. İster hemen print edebiliyorsunuz, isterseniz "custumize"a tıklayıp yazınızı yazıp kaydediyorsunuz veya print ediyorsunuz....
İşte bir kaç örnek....

Kartpostallar, önemli günlere göre kategorilere ayrılmış....


Etiketler....



Zarflar...


Çok çeşit var çoook.....
Çeşitli çocuk aktiviteleri, takvim, kitap ayraçları, müzik notaları...... En iyisi siteye gidip bakın, ben çıkamadım bir türlü :))


10 yorum :

  1. süpeeeeeeeeeeeeeeer, şöyle bir baktım içinden çıkılacak gibi değil gerçekten:))))) hemen kaydettim, yarın gömülücem içine sağol canım benim:)))))))

    YanıtlaSil
  2. hiiii süperrr bi site bu banucamm,içinde kayboldumm.. yok yokkk..çok çokk teşekkürlerrr... ;)
    sen harikasın banucammmm... :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Banu Teşekkürler,çok işime yarayacak birşey bu :))harika..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. ayyy yine harikalığını gösterdin valla:))okul vakti yaklaşmışken ne iyi oldu bu paylaşımın canım ellerine sağlık çok yardımcı oldun hele de benimki gibi kırtasiye düşmanı çocukları olan varsa benim gibi ne mutlu olmuştur:))kolay gelsin ablamm:)

    YanıtlaSil
  5. Canım; önünde saygı ile eğilip teşekkür ediyorum...Sevgilerrrr....

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Banuca merhaba, harkulade paylaşımlarınızla yenilikleri bizlerle paylaşıyorsunuz.Teşekkürler.

    Güzellikleri paylaşmakta buluşmak üzere, sevgili annenize saygılarımı iletirseniz sevinirim. Görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın......

    YanıtlaSil
  7. Işılcımmm, ah beee, diyorum ki, birde şu yazıcıların kartuşları bu kadar pahalı olmasa da bunların hepsini cici cici basıverseeeeek:))

    Darmaaaan, sen de harikasınnnn:))

    tülinim, rica ederim, ne demek:))

    serguncum, bulduklarım hep süper geliyorda bana.... icraat yoooh:)

    butterfly, sevindiiim...

    waterlilyim, gerçekten, çocuklar için çok sevecekleri şeyler var değil mi:)

    tuğba83, birşeydeğilleeeer:))

    annemineli, ay o nedemek, eğilme kalk kalk, bir öpücük yeter:))

    Belginciiim, nerelerdesin, özledik.Anneme ilettim, sevgilerini söyledi:)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)