25 Ağustos 2010 Çarşamba

Kapaklardan Bardak Altlıkları

Bu tip kapaklardan ilk aklıma gelen yuvarlak kutulardaki Türk kahvesininki, daha vardır herhalde.
İşte o kapakların iki tanesini çukur tarafları üste gelecek şekilde  (ıslaklık kapak içinde kalsın diye) kullanmış, arasına tığ işi çiçek koyup birleştirmiş ayçiçeği bardak altlıkları yapmış ,yapılışı hakkında bilgi vermemiş, iki kapağı birbirine yapıştırdı mı, sıkıştırınca tuttu mu bilemedim. Yapıştırma olunca yıkandığında ayrılır mı, yoksa iki kapak birleştiğinde kenarlarına kızgın çivi ile delikler açılıp etrafına tığ işi yapılabilir mi, elime alıp denemem lazım.
Kapak fikri çok hoş doğrusu, başka çiçekler de uygulanabilir, büyüklüğü açısından en uygunu ayçiçeği ama...

                                                                                                                                                                                                        



23 yorum :

  1. süper fikir, bence iğne ile içinden geçmiş, bana öyle geldi ama yanılıyor da olabilirim tabi:))) hadi yap desen yapamam o da ayrı:))))

    YanıtlaSil
  2. salça kapakları var ya, kırmızı, onlardan da olabilir:))))))

    YanıtlaSil
  3. Işıl, kız daha şimdi yayınladım, başında mı bekliyordun. Senden artık şu yapamam lafını duymak istemiyorum, alasını yapasın sen, aaaaa, hadi bakiiim, otur çalış :))

    YanıtlaSil
  4. Plastik kapakların her türünden olur herhalde, benim için önemli olan yıkanabilmesi...

    YanıtlaSil
  5. Harika bir fikir bu, bayıldım, çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. gerçekten iyi fikir,bundan sonra atmayayım kahve kapaklarını bari :)

    YanıtlaSil
  7. banucum kapakları eşit aralıklarla ince ucu gitmiş bir tığı ısıtıp mini delikler açıp sonra uygulanabilir bu. hoş olmuş. teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Sanki kapağın birine delikler açılıp çalışılmış gibi Banu.
    İyi fikir ama tuttum ben bunu.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Banu sen hiçbir şeyi atmaz mısın?
    Ne güzel şeyler üretiyorsun böyle..
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. çok şık olmuş gerçekten de
    ellerine sağlık
    kedili sepeti hele çok beğendim
    ne kadar güzel
    kolay gelsin sana
    hayırlı ramazanlar
    sevgi ve saygılar

    YanıtlaSil
  11. Benim eski yaptığım mini aksesuarlar vardı aynı onun gibi bence kapağı içine otutturmuş ,şapka işler gibi biraz dar işlenmiş içine iyice otursun alttan gergin dursun diye kolay kolay da çıkmaz hani bardaklara yapışıyor nemlenince hafif naylon tipleri ilk bakışta aklıma gelen bu valla hiç iğneyle uğraşılmışa benzemiyo ama güzel en güzelide zaten ayçiçeği uyar:)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba banucum,
    çok güzel düşünülmüş. iyi fikir.

    az önce bizim blogda link verdim.
    bir göz atarsanız sevinirim. plastik kapak toplama kampanyası var.
    sanırım fazla çaba harcamadan kolaylıkla biriktirebiliriz.

    YanıtlaSil
  13. banucum anlatmaya çalıştım kedili sepeti inşallah başarmışımdır.acemiliğime verin.bloggerliye yeni alışıyorum.bundan sonra detaylı tarifler vereceğim.sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  14. Atölye kedim, iyi fikir gerçekten:)

    miniğim, artık hiç birşey atılmıyor, saklanıyor:))

    örgü çantam, birşekilde deneyeceğiz sırası gelince, bakalım:)

    tülinim, öyle gibi geldi bana da...

    neşecim, yok hiçbirşeyi atmıyorum, çöp dolu bir bodrumum var:)) Ama bunları henüz üretmedim, birisi üretmiş, bize fikir olsun:)

    Mavi anne, ah ah ben yapmadım bunlarıııı:)Sevgiyle kal....

    nilüferim, üstte de altta da kapak var görüntüde. o nedenle ya arada kalmış, ya kapak etrafına işlenmiş:)

    semyılım, kapak toplama burada yeğenimin okulunda da yürütülüyor, ben plastik şişeleri atmadığımdan:)) kapaklarını O2na birktirdim...

    serpilcim, az sonra bloguna bakacağım, sağol...

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel fikir bu daaa,ama örgü sevmeyenler için başka alternatifler olabilir mi ki acabam?

    YanıtlaSil
  16. Özgürüm, kapakların içine dekupaj yaparsın, etrafına da silikonla kurdele, fisto bişeyler yapıştırırsın:)

    YanıtlaSil
  17. Aynen dediğin gibi Banucum,benim de ilk aklıma geln dekupaj yapmaktı.Hatta yıkanır hale gelmesi için 50 kat vernikle sabitlemek.Kapak toplama kampamyası bitince bir denemeli.Teşekkürler fikir için canım.

    YanıtlaSil
  18. Paylaşım için teşekkürler.Harika..

    YanıtlaSil
  19. Güldencim, fikrin harika, yapacaksın değil mi:) Uygulamayı görmek isterim... Normal kavanoz kapaklarına da olur iç kısmına dekupaj, ay ne güzel de oluuuur, çeşit çeşit...

    iffetcim, rica ederiiiim....

    YanıtlaSil
  20. İnşallah yaparım Banucum.Şimdilik işlere yeni yeni ısınıyorum:)

    YanıtlaSil
  21. iyi fikir ve çok şık olmuş emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  22. Kızlaaar, bir kez daha belirteyim, bunları ben yapmadım ama yapanın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)