8 Ağustos 2010 Pazar

Birkaç site adresi....

Kanaviçe-Goblen işlemeyi sevenler için biiir sürü şema olan bir blog buldum, "Ponto Cruz", uğramanızı tavsiye ediyorum....




Dinlemek istediğiniz şarkı veya şarkıcıyı yazın, arasın bulsun....."fizy-video müzik"




Tarihi eserlere merakınız var mı, gittiğiniz her şehirde öncelikle tarihi yerleri mi gezmek istersiniz... Gidemediğiniz müzeler için üzülmeyin, işte size Türkiye'deki müzeleri gezebileceğiniz bir sanal alem, şimdi gezebilirsiniz istediğiniz şehrin müzesini :)






Ben puzzle delisiyim, internette puzzle yapmak daha zevkli geliyor, tam vakit öldürmelik aslında... Ama parça seçimi olduğu için çocuklarınıza da tavsiye edebilirim.


5 yorum :

  1. Adresler için teşekkürler. İşlerim biter bitmez hepsine bakacağım.

    YanıtlaSil
  2. etminle ilgili adresi hemen kaydettim... çok severim etamin işini... Fizzy benimde adreslerimden biridir ...
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  3. kanaviçelere bayıldım paylaşımınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. bir zamanlar bir siteye rastlamıştım...
    istediğin fotoğrafı(kendi fotoğrafın da olabilir)kanaviçeye çeviriyordu:))

    fizy...önemli duraklarımdan biri..
    ve puzzle bayılırım:)))

    YanıtlaSil
  5. *begonvilli ev, yeni siteler keşfetmek geröekten zevkli oluyor, oldukça zamanı alıyorsa da.....

    *lalenin bahçesi, rus foto paylaşım sitelerinde binlerce etamin şeması vardı, birara çok fena dalmıştım oralara :))

    *evatölyesi, kanaviçelere hepimiz bayılıyoruz galiba :))

    *cep aynası, o site programları "pattern maker" veya "pc stitch" olabilir...Bir de fotoğrafını gönderdiğinde ücretli olarak sana kit gönderen site vardı.
    Puzzle, zaman öldürmeye birebir :))
    Ama çoook seviyorum.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)