3 Ağustos 2010 Salı

Dostlarımın sürprizi

İyi ki önce 10 Marifete sonra da bu blog işine girişmişim....


Blog dünyası hele bambaşka... Birçok dostunuz oluyor, hem fikirlerinizi, hem yaptıklarınızı, hemde sevinç ve üzüntülerinizi paylaşıyorsunuz. 


Mailleşmeleri telefonlaşmalar takip ediyor, sonra....


Biraraya gelme... Enteresan olan yanı ne biliyormusunuz, ilk karşılaştığınızda sanki yıllardır tanışıyorsunuz, bir geçmişe sahipsiniz ve uzun bir aradan sonra buluşmuşsunuz gibi hasretle sarılıveriyorsunuz. Sanırım yorum yazışmaları, paylaşımdaki ortak yönler bir bağ kuruyor önceden.


İlk olarak "Acemi Hobicinin Dünyasında" blogundan Işılım geldi taa uzaklardan.....


Sonra  "Sibelin Hobi Dünyası" blogundan Sibel, eşi Murat ve tatlı oğlu Yiğit ile sürpriz yaptı bir öğleden sonra.


Ve... Bu sabah güzel masallarıyla harika takıların sahibi "Müge Arıkan" blogundan Müge ve "Fiamma'nın Güncesi" blogundan Şule beraberce geldiler. Bol sohbetli, kahkahalı bir gün geçirdik, beni çoooook mutlu ettiler.




15 yorum :

  1. kıskandımmm çok kıskandımmmm

    YanıtlaSil
  2. Banuşum ne kadar sevildiğini görüyorsun dimi:))))))

    YanıtlaSil
  3. Vallahi ben de kıskandım:((

    YanıtlaSil
  4. Aaaa nalanım aşkolsun Banuya ulaşamasakdık sana surpriz yapacaktık... ehh belki bir gun onu da yaparız belli mi olur:))
    Nedukcuğum yolumun en cok duşme olasılığı Marmarisken ve seni tanıma fırsatı da elde edebilecekken nedense bir türlü olmuyor umarım bir gun seni tanıma mutluluğuna erişirim...
    Vee Banucuğummmm bak geri gelirim ona göre... Solmaz annenin ellerinden operim ve teşekkür ederim herşey için.. Kadıncağız 1 hafta kendine gelemez artık amma kafasını şişirdik diye de üzülmüyor değilim:(

    YanıtlaSil
  5. Yüzünüzdeki gülümsemeden, güzel bir gün olduğu belli. Ben de imrendim:)
    Sevgiler hepinize.

    YanıtlaSil
  6. yüzünüzdeki gülümsemeleriniz,dostluklarınız daim olsunnnn... :))

    YanıtlaSil
  7. !!!!nasıl yani!!!bu mudur...buncacık mıdır...DEĞİLDİR arkadaşlar.. benim taşıdıklarım bu kadarcık değiller. Ben yazsam yazsam bitiremem, o evden dolduğum sevda iliklerime kadar işledi..gözlerim dolu dolu..hani derler ya 'anlatılmaz yaşanır'. Vardığımızda, verilen tarifin muhteşemliğinden geçip gidivermişiz evi diye yollara dökülmüş, neredeyse bizi yolardan toplamaya hoplaya zıplaya çıkmıştı canım Banu..ya içeri girdiğimde iç kapıda bizi karşılamaya hazırlanan nur yüzlü hanımefendiyi nasıl anlatmalı..Anlatamayacağım, yüreğimde kalacaklar, çok ama çok sevgi doldum, yol arkadaşıma ve bize çok güzel bir gün yaşatan üçlüye Solmaz teyzeme, Banu ve Bıdık a teşekkür ediyor, sarılıyor, sarılıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel.Dostluğunuz daim olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. *nalanım, kıskan kıskan, kıskan ki gelesin sen de:))

    * fidoşum, şu dünyada sevilmek gibisi var mı yaaaaa :))

    *nedukum, sen de kıskan kıskan, ki sen de gel :))

    *fiammam, gelişinizle beni gerçekten mutlu ettiniz, kapım heeeer zaman açık dostlarıma, bunu hep söylüyorum, anam benim benden sağlam, hiiiç etkilenmedi :))

    *Tülinim, sesinle de olsa sen de katıldın ya aramıza, görüntünü de bekliyorum :))

    *Marifetli perim, periler için iş kolay, uçup konuver balkonuma :))

    *Darmanım, heeeep birlikte, amiiiin....

    *Mügem, Solmaz, Banu, Bıdık üçlüsü de seni sevgiyle kucaklıyor, öpüyor, heeer zaman bekliyor :))Ne güzel şeyler yazmışsın böyle....

    *Şanslım, amin canııım, hepimizin dostluğu çok güzel, görüşemesek bile :))

    YanıtlaSil
  10. Güzel dostluklar eksik olmasın hayatından ablacığım :) İnşallah bir gün bana da kısmet olur seni ziyaret etmek :)

    YanıtlaSil
  11. ne kadar güzel bir ziyaret olmuş, çok sevimdim tanışmanıza umarım bir gün bize de kısmet olur

    YanıtlaSil
  12. *Yeşimim,
    *ada-deniz, sizler benim dostlarımsınız, tanışmak bunu daha da pekiştiriyor galiba, sizleri tanımak çok mutlu ediyor beni, ne zaman isterseniz, beklerim :)

    YanıtlaSil
  13. canım ne güzel görünüyorsunuz yemyeşil doğa ve mutlu yüzler. tekrarlarıda olacaktır mutlaka güzel yürekli arkadaşım. sevgiler

    YanıtlaSil
  14. örgü çantam, sizler gibi dostlar sayesinde insanın mutluluğu yakalaması kolay oluyor...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)