7 Ağustos 2010 Cumartesi

Duvarlarda nostalji :))

Benim yeni yetiştiğim zamanlarda, yani ben 15-16 yaşlarındayken, yani 38-39 yıl önce :)) modaydı, odamızın duvarlarını duvar görünmeyecek şekilde, mecmualardan kestiğimiz resimlerle kaplardık, öyle poster filan değil, beğendiğimiz resimleri kırpar küçüklü büyüklü yapıştırırdık, bu kadar çok mecmuayı nereden mi bulurduk... O zamanlar sokaklarda gazete mecmua satın alan el arabalarıyla dolaşan adamlar vardı, galiba yerine mandal da alabiliyordun, işte o adamlar bunları bir depoya verirlerdi. Bizim mahallede de bir depo vardı, oraya gider sahibinden rica eder özellikle yabancı mecmuaları seçer, kilo ile satın alırdık, sonra bir güzel paralayıp duvarlara yapıştırırdık.

Bu dekorasyon fotoğraflarını görünce hatırladım, biraz nostalji yapayım dedim :))




10 yorum :

  1. Geçmişe dönük benimde yaptıklarımı yaşattınız. Duvarlar alabildiğine fotoraflar doluydu. Annem kızardı duvarların boyasını mafettiniz diye :))

    YanıtlaSil
  2. Banucum yaa birden kızkardeşimle paylaştığımız odamız geldi aklıma kolaj posterler, beğendiğimiz gruplar filan oyyyyy oy sağol yaa geçmişte bir yolculuk iyi oldu bu:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Keşke herşey o günlerdeki gibi olsaydı.Benim küçüklüğümde ise evimizin duvarları kırmızı küçük gül desenli duvar kağıtları kaplıydı.Üzerine hiçbirşey yapıştırtmazdı annem...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Benim yeni yetiştiğim zamanlarda, yani ben 15-16 yaşlarındayken, yani 20-21 yıl önce de modaydı :))

    Ne büyük mutluluktu duvara eklenen her bir yeni resim :) sabah sabah tatlı bi huzur doldu resimleri görünce teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. Birşey söyleyeceğim, güleceksiniz. Benim evlenirken odamın duvarından söktüğüm resimler hâlâ duruyor derinlerde biryerlerde. Birgün eşelenirken çıkarıp resimlerini çekeyim. Ajda Pekkan'ın başkalaşımını
    genç arkadaşlarımız görsün:))))

    YanıtlaSil
  6. Banucuğum bizim nesil için çok anlamlı ve çok hoş bir paylaşım,teşekkür ederim. HEY dergisi'nin o zamanın pop starlarının posterlerini verdiği sayılarını kapış kapış alır,annemim SES ve HAYAT dergilerini de kaçak kaçak kırpardım :)))

    YanıtlaSil
  7. Bende duvarına hey dergisi posterleri yapıştıranlardım.

    jackson kardeşlerin vardı bir tane.
    Michael ,rahmetli henüz küçücük,kıvırcık saçlı ve siyahiyken.

    Dalida,Mina ve mutlaka bir jimi
    Handrix.

    YanıtlaSil
  8. benim odamdaki duvarlarda mişim boşluk kalmamıştı... hatta biz taşındıktan sonra evimize yerleşenler beni çok merak etmişlerdi:)))
    ne güzel yıllardı...

    YanıtlaSil
  9. ben de 20 yıl evvel tom cruise hayranıydım onun posterleri ve bir de beşiktaşlı olduğum için beğendiğim futbolcuların posterleri vardı odamın duvarlarında,o zamanlarımı çoook özlüyorum,hepsi birer anı olarak kaldı,sağol banu ablam,o günleri hatırlattığın için

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel, hepinize yıllar öncesini hatırlatmışım :) Hey gidi günler hey :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)