12 Ocak 2011 Çarşamba

ATM lere dikkat !

 Mail kutuma düşen bu yazı çok önemli, lütfen dikkat edin, paylaşın....
 
Aşağıdaki fotolarda, bu haftasonu Suadiye Bağdat Caddesi’ndeki Akbank’ta işlem yapmadan önce şans eseri fark edilen kart kopyalayıcıyı görmektesiniz... 
Bu tip dolandırıcılığa maruz kalmamak için banka kartınızı yuvasına yerleştirmeden önce yuvayı elle kontrol edip orjinal plastik yuvanın üzerinde gene plastikten bir yuva daha (kart kopyalayıcısı) olmadığından emin olmanızı tavsiye ederim....





13 yorum :

  1. dikkat etmek lazım valla,hemen iş görülsün diye dikkatsiz davranıyorum ben de ama sağı solu kollamaktan:))korkuyorum yanıma yaklaşandan çok bişey çekiyorum zannedecekler bi de:))

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler banucum,sağol..

    YanıtlaSil
  3. banuşum,tranferi anlatmaya başlıyorummmmmm.poplin kumaşa ince fotokopi kağıda çekilmiş resmin ön yüzüne transfer tutkalı sürüp 3 gün bekliyoruz.sonra kağıdın beyaz tarafını süngerle yavaşca ıslatıp kağıdı parmaklarımızla nazikce soymaya başlıyoruz.kızın yüzü resimdeki gibi çıkınca kurumasını bekleyip,kasnaga monte işlemide yapıldıktan sonra.kurdela nakışı,boncuk ve dantelle işliyoruz.işleme bitince tek kat trasfer tutkalı sürüyoruz.arkasına elyaf konur,dantel yerleştirilir ve tekrar karton konulur.ayyy offf bittiiii bende bittim valla blogcu olmak ne zormuş.canım sevgilerimleeee

    YanıtlaSil
  4. Allah kötülerden korusun yaaa başka diyecek yok. onca yıl bankacılık yaptım bu tür işler yapanlara halen akıl erdiremiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Paylaşım için teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. ben de hep aceleyle işlem yapıyorum,bir dahaki sefere dikkat edeceğim,sağol banu ablam

    YanıtlaSil
  7. ah çok kötü bu konudan son 2 aydır çok çektik..Eşim kartını arkadaşına veriyor para çekmesi için..Arkadaşı atm kartı kaptı diye geliyor..ve BİR KAÇ GÜN SONRA FARKEDİYORUZ Kİ KARTTAKİ 300 MİLYON ÇEKİLMİŞ FARKLI ATMLERDEN...Banka ilgilnemediği için savcılığa kadar gitti olay..Bakalım sonu ne olacak..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Bir çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı.
    Hayırlı günler dileğiyle.

    YanıtlaSil
  9. ATM'lerde güvenlik sistemi yok mu?kamera vb.gibi...banka bunu farkedemiyor mu?Yok sa böyle çok kişinin canı yanar,bu yapılanı farketmek çok zor.Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Waterlilycim, gerçekten insan atm lerde tedirgin oluyor, ama el mahkum işte, dikkatli olmak lazım....
    Bilginiz olsun istedim Darmanım, Rümeysacım, Şanslım, Miniğim...
    Sevgili Aksungurum, ne güzel anlatmışsın, çoook teşekkür ediyorum. Peçete transferini daha beceremeden bu işe de sulandım :)) Ama çok beğendim, birgün ben de yaparım belki, kimbilir, tekrar teşekkürler, yaaa bunları blogunda anlatacaksın işte :))
    Fiammam, aklı sadece çalışmadan para kazanmaya çalışanların işleri bu, bizim aklımız ermez :))
    Sevgili Yaşamla dans, geçmişler olsun, sonu iyi olur umarım :(
    Sabahattin bey, seçiminiz için çooook teşekkürler, gurur duydum :)
    Sevgili Sedo kız, herşeyde olduğu gibi sonradan farkediliyor tabii :)) İş işten geçtikten sonra kamera kayıtları inceleniyor, yani o anda görüntülere bakan yok, ne garip değil mi....

    YanıtlaSil
  11. paylasım ıcın tskler. ınanmak cok zor ...

    YanıtlaSil
  12. Banuşum , iyiki anlattın
    ben şimdi senden duyuyorum
    teşekkürler

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)