4 Ocak 2011 Salı

Çuvallarım :))

Bir top çuval buldum depoda, bazı yerlerini fare kemirmiş birzamanlar, öyle kalitelisinden değil, şöyle böyle birşey.
Önce yıkadım, ütüledim.
Sonra ona uyacak parça kumaşlarıma baktım.
Bir zamanlar etek giyiyormuşum, sonra onları söküp koymuşum kumaş olarak kullanırım diye, iki taneymiş, tam geldi :))















 Sonra ne mi yaptım, işte bunları:













Aslında çok fazla birşeyimi kaldıramadılar, yerleri de dar geldi üsttekilere, ama takım olunca iyi oldu gibi :))



37 yorum :

  1. çok şirinler çoookkk,bayıldım,güle güle kullan ablacımmmm,öptümmm

    YanıtlaSil
  2. erzak torbası da olur biz hala giyiyoruz etek :)

    YanıtlaSil
  3. ne çıkacak diye bekliyodum heyecanla..çok güzel olmuş bunlar...evde üretilen düzenleyici toparlayıcılara bayılıyorum..bu da çok güzel olmuş,,hele yama detayları çok hoş fikir..elinize ve emeğinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. çok sevimliler çokkkkkkk:)))))
    bloğuma bekliyorum seni halaaaaa

    YanıtlaSil
  5. Çok hoooşşş.. Ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık.. çok güzel olmuş.. dağınıklıkları ortadan kaldırmak için çok iyi bir fikir..

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık gece kuşum:)) bundan iyisi şam da kayısı derler yaaa çok sevdim bu değerlendirmeni:)

    YanıtlaSil
  8. yaratıcı,çalışkan arkadaşım banuşum,ellerine sağlık yaaa çok beğendim herşeyleri ne güzel değerlendiriyorsun.

    YanıtlaSil
  9. Çok sevimli olmuş bunlar,Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  10. eline geçen her malzemeyi özenle saklayan zamanı gelincede onlarla harikalar yaratan süper marifetli arkadaşım benim... ellerine sağlık...her yaptığın gibi bunlarda süperrrrr

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım:) Naturel renkli çuvalları çok severim, yamalar çok yakışmış, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık çuvalın o kadar da kötü değil ben bir zamanlar yazma aplikeli fiskos örtüleri heybeler yapmıştım. dokusu harika
    çok beğendim. hem yni hem yamalı süper:)

    YanıtlaSil
  13. valla senden bir uçan,bir de kaçan kurtulur,maşallah diyorum hemen:)

    YanıtlaSil
  14. ne kadar şeker olmuş ne güzel değerlenmiş:)

    YanıtlaSil
  15. Banucam çok güzel olmuşlar.Çok uyumlu ve cici görünüyorlar.
    ellerin dert görmesinnn..

    YanıtlaSil
  16. Çok Çok Güzel Olmuşlar, Hepsi bir örnek saklama torbaları ....
    Bunların benzerlerini mağazalarda ne fiyatlara satıyorlar , elinize fikrinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. ne yaratısın banu abla ya.bayılıyorum sana.eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. Banuşum,
    inşallah baharda serpil ablamla sana gelmeyi çok istiyoruz
    o zamana kadar depondakileri kullandın kullandın,yoksa ben hepsini talan edicem:)))))
    yaaaaa hazine saklı senin depoda

    YanıtlaSil
  19. cok kullanisli olmus gercekten, hem de düzenli ve dekoratif görünüyor. ellerine saglik. ben de bi makinemi kurabilsem, dikis nakis isine baslasam iyi olur.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  20. Boşuna dememişler'çuval giyse yakışır'diye.Senin evine çuval bile yakışır hele ki sen yapınca...Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  21. ay ay ay çok güzeller.Ablacım sen küçükkende mi bu evdeydin...

    YanıtlaSil
  22. aaaa bayıldım...süper şık olmuşlar,ellerinize sağlıkk..

    YanıtlaSil
  23. yaaaaaaaaa ben çok sevdim bunları ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  24. HARİKAAAAAAAAA..BANUCUM ÇOK ŞİRİNLER BUNLAR...BENDE YAPMAK İSTİYORUMMMMM...

    YanıtlaSil
  25. hay allahım yaa,ne desemkiii :)
    ne güzelll olmuşlarrr,emeğine-fikrine sağlıkkk canım .. ;)

    YanıtlaSil
  26. muhteşem:)
    her zamanki gibi:)))

    YanıtlaSil
  27. Aman Allahım, bloglarda onca güzel, düzgün, özenli kumaş kutular varken, benim uydurma çuvallarımı beğenmiş benim canlar :) Çok yaşayın siz emi:))

    Sevgili Miniğim,Permaren, Fidoşum,Nurtencim, Aylincim,Nazancım, Fadişcim,Örgü Çantam, Waterlilym, Gönülcüm, Gönülden Ele, Tiryakim, Üç kadın üç moda, Ebruli kedi, Ada-Deniz, Franbuaz, Back to Black, Darmanım, Cep Aynası, beni mutlu ettiniz beğenilerinizle....
    Nevalcim, üç torbalık ayırdım zaten, patates-Soğan ve ceviz-fındık için, onları daha sonra dikeceğim, astarsız olarak. Ben etek giymeyi unuttum iş hayatım sayesinde, dağın başında zaten giymiyorum:))
    Fiammam, ay sen beğendin ya, bi tarafına takılmadın ya, çoook mutlu oldum:)))))
    Aksungurum, aman ya, benimkiler uydurmalık şeyler, ölçü mölçü, özen mözen yok yani, ama değerlendirmeyi seviyorum işte:)
    Zerrincim, ayyy çok şımardım artık, elime geçen herşeyi sakladığım doğru, ama onlardan harikalar yaratmıyorum yapmaaa, birşeyler uyduruyorum sadeceeee:)
    Fidoşum, yeterki siz gelin, istediğiniz heryeri talan edin, pek hazine yok ama, çıfıt çarşısı:))
    Elicim, sen daha özenlilerini yaparsın eminim:)Bence hiç bekleme başla...
    Sevgili Colette, çok hoşsun, ne güzel çevirmişsin sözü:))
    Sevgili AnEkZuRa, niye sordun "küçükkende mi bu evdeydin diye", depoda buldum diye mi, yok ben 2005 kasımında geldim, abimler Gölcük depreminden sonra burayı yapmışlardı, onlardan kalanlar var depoda ve ben buldukça harcıyorum :))
    Şehnazcım, yap şekercim:))

    YanıtlaSil
  28. Deponuzda harikalar varmış doğru ama bu kadar mı güzel değerlendirilir, elinize sağlık çok şık, çok sevimli, çok keyifli olmuşlar.

    YanıtlaSil
  29. komşuda pişer bize de düşer,diyerek gelicezzzzzz:))))))

    YanıtlaSil
  30. süper fikir, çok güzel olmuş
    aklına, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  31. harika olmuş Banu abla. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  32. vallahi şahane fikir ve şahane uygulama...
    banucuğum valla şapka çıkarıyorum...hep benim hayalimdeki şeyleri yapıyorsun...

    YanıtlaSil
  33. Şahane olmuş ablacığım :) ellerine sağlık. Bayıldım yanyana çok şık duruyorlar :)

    YanıtlaSil
  34. Sevgili Tülay, Large Fashion, Evde bir melek, Yeşimcim, çuvallarımın bu kadar beğenileceğini bilseydim daha özenli yapardım:) Teşekkür ederim...
    Fidoşum, siz hele bir düşün buraya da bakarız....
    Figenim, ben sana hayran, sen bana hayran, hayallerimizi paylaşıyoruz işte :)

    YanıtlaSil
  35. çooook şirinler. yerim ben onları.

    YanıtlaSil
  36. Güleniiiim, yenmez bunlar anacım, yenmez.... Ben sana yenecek bişiler vereceğim gelince, sakın bunları yemeğe kalma :))))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)