1 Ocak 2011 Cumartesi

Yılın ilk günü....

Yılın son günü anacığım ve Bıdıkla birlikteydik, herzamanki gibi televizyon seyrederek elişlerimizi yaptık. Tek fark annem erken yatmadı ve yeni yıla birlikte girdik :) Dışarıda kar var, aşağılarda yok ama bizim buralar bembeyaz...

 Aaaa... Bir de sürpriz oldu, hiç şansım yoktur şans oyunlarında ama Eli'nin peçetelerinin güzelliği karşısında çekilişine katılmıştım. KAZANMIŞIM :)))) Çok sevindiiiiim :)))))
Bugün neler yapıyorum....
İlk iş bir sene sonra çıkarmak üzere çam ağacımı ve süsleri ortadan kaldırdım. Tabii onları kaldırınca ortalığı temizlemek gerek, o işleri hallettim.
Ahşap evi sevenleriniz çok ya benim gibi, hatta odun yanan sobayı....
Ama örümceklerden bıktım :(
İstediğin kadar al, senden sonra bir geziniyor, her yer örümcek ağı, öldüremem de, tutup tutup dışarı atıyorum ama bitmiyorlaaaaaaaar :))

Şimdi bu kış yapmayı planladığım elişlerine bir göz atıp ilham gelmesini bekleyeceğim :))
Hepinize bol ilhamlar diliyorum:)



25 yorum :

  1. Maşallah sana, ben hala geç yatıp geç kalkmanın mahmurluğunu atamadım. Mevlana müzesinde deve kuşu yumurtaları aslıydı. Sebebi örümcekleri uzak tutmasıymış. Bulabilirsen bir dene bakalım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Nedretcim, deve kuşu yumurtasını camilerde görüp öğrenmiştim, ilk iş onu denedim, ama örümcekler üzerinde gezdiler :( Sonunda kokmaya başladı, biraz daha bekledim belki kokudan kaçarlar diye, nerdeeee... Ya buralardaki deve kuşu çiftliklerinden bağışıklık kazandılar, ya da bir püf noktası var, araştırdım bulamadım :(

    YanıtlaSil
  3. annem de köydeki evde örümcekten şikayetçi bitmiyormuş bir türlü
    bir yerde okumuştum; mimar sinan camilerde örümcek olmaması için devekuşu yumurtası yerleştirirmiş .nerde satılıyor acaba ? bulsam alıcam anneme
    selamlar

    YanıtlaSil
  4. Güzel yuvanızda geçirdiğiniz harika zamanların hiç bitmemesi dileği ile..

    YanıtlaSil
  5. örümcekler benim evimde de dolu ama üç güzeller yüzünden fazla bi yere kıpırdayamıyolar :)

    evin sımsıcak bir yuva ağzınınızın tadı hiç bozulmasın iyi yıllar

    YanıtlaSil
  6. Banuşum çok güzel çıkmışsınız:)))
    peçetelerin sana çıkmasına çok sevindim,peçete işi yapmayı çok istiyordun
    artık neler döktürürsün sen
    merakla beklicem
    bu şans yeni yılda da hep seninle olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
  7. banu hanımcım fotoğraflarınız çok sıcak. annecinizle nice mutlu yıllar dilerim.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Banu ablacım yeni yılın kutlu olsun.Nasıl huzur dolu bir fotoğraf.Çok güzel görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  9. ALLAH AYIRMASIN ANA KUZUSU OLMAK NE GÜZEL.

    YanıtlaSil
  10. ALLAH AYIRMASIN ANA KUZUSU OLMAK NE GÜZEL.

    YanıtlaSil
  11. Tatlımmm, ne hoşsunuz siz:)) ellerinizle dokunduğunuz her yer öyle sevgi dolmuşki kimse oradan ayrılmak istemiyor geri geri geligeliveriyorlar demek:))

    YanıtlaSil
  12. Kırılmamış, içi kendi kendine çürümüş, ve fileyle asılmış olacakmış. Denemişsin madem o zaman elektrik süpürgesiyle çekmeye devam:)))

    YanıtlaSil
  13. tekrar tebrik ediyorum. peceteleri güle güle kullan. ben de merak ediyorum neler yapacaksin. mutlu yillar

    sevgilerle eli

    YanıtlaSil
  14. A VERY HAPPY NEW YEAR!!!!FOR YOU AND YOUR FAMILY!!!!

    YanıtlaSil
  15. sağlıklı nice yıllar diliyorum..

    YanıtlaSil
  16. nice guzel yillar diliyorummmmmmmm
    Sefa

    YanıtlaSil
  17. Kadına bak yaaa sabah kalkıp çamı kaldırıp bir de temizlik yapmış, oturmuş üztelik örümceklerden yakınıyor...Git başımdan yaaa balık gibiyim ben daha:(

    YanıtlaSil
  18. Şaka şaka ayıldım da mahmurluğu atamadım üzerimden bu gün de koşturunca:)) Resimler çok güzel sıcacık, ayy ben olsaydım oyle kolay kolay kaldırmazdım çam ağacını bir kaç gece daha dursun isterdim üsütündeki süsleri sök çam ağacının ne zararı var ki sana orada. Seneye valla kimse bana dokunmasın pijamamı giyip ayaklarımı uzatacağım:))Solmaz annenin yanaklarından bıdığın burundan öpüyorum.Örümceklere çare yok bir camiye 1 tane yumurta koyuyorlarmış güya ben 1 odaya 3 er tane koydum bana mısın demedi:( Keramet dualarda herhalde:( üstelik benim fobim var en küçüğüne bile tahammülüm yok ama baş edemedim her türlü öneriye açığım:)Bana da demişlerdi ki delik açılmış içi boşaltılmış ama yıkanmamış onu da edindim ondanda sonuç çıkmadı... şu 3 güzeller ne yorumlarda bahsi geçen?

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Ben blogu olamayan ürettiklerini kendiyle paylaşan sessiz izleyicilerinizdenim Allah yaşam gücünüzü hiç eksiltmesin Annenizin Ellerinden öperim
    Tüm istediklerinizin Gerçekleşmesini dilerim Serap

    YanıtlaSil
  20. Nevalcim, dediğim gibi işe yaramadılar maalesef, Fiammada denemiş birkaç türlü, onda da olmamış Nedretcim, keramet camilerin ve Mimar Sinanın sırrında herhalde :)Ama bakın Back to Black üç güzeller sayesinde işi çözmüş, benim Bıdık ise onlara sadece hapşırıyor:))
    Yuvamı gerçekten seviyorum, sevmesem yuvam diyemezdim zaten, ama sizlerinde beğenisi hoşuma gitmiyor değil Begonvilli Ev, Back to Black, Mahperi, AnEkZuRa, anacığım ve Bıdıkla huzurlu bir yaşantımız var işte böyle, Allah sağlık versin, başka şey istemem Örgücü Neşem:)ama bir kere gelen bir daha gelmedi Mügecim :)
    Dedim ya şansım döndü Eliciğimin peçetelerini kazanmışım, teşekkürler Elicim, onları ve elimdeki peçeteleri kullanmak için sabırsızlanıyorum Fidoş, ama vernik işi de var ya, evin içinde olmuyor, yaza kadar sabredeceğim :(
    Eh akşamdan kalanlara ağır gelmiş bugün temizlik yapmam değil mi Fiammacım :))3 güzeller kedicikler :))
    Maria, thanks a lot for your nice message:)
    Güzel dilekleriniz için tekrar tekrar teşekkürler Mor menekşeler, Sefacım
    Ve... Sevgili Serap, olmaz, olmaz öyle yaptıklarını kendine saklamak, hemen bir blog açıp aramıza katılıyorsun hiç anlamam, öyle sessiz sessiz izlemek yok, bekliyorum bak :)

    YanıtlaSil
  21. üçlü, ne sıcak bir görüntü oluşturmuşsunuz.
    güzel evinizde nice nice yıllara..
    selamlarımla..

    YanıtlaSil
  22. oh oh ne güzel dışarıda kar sıcacık sıcacık yılbaşı. Tam havasındaymışsınız.

    YanıtlaSil
  23. Ay ben en çok 3 güzellere güldim:)) kediymiş meğer:))) aman onlarda işe yaramaz duvara tırmanmadıkça:( I-ıhhh başka öneri lazım bana:)))

    YanıtlaSil
  24. :) çok tatlısınız. Yeni yılda da sağlık, mutluluk ve huzurunuz bol olsun ablacığım.

    YanıtlaSil
  25. Zeynepcim, bizim evin üçlüsüyüz işte böyle:))
    Ada-Deniz, evet, tam yılbaşı havasıydı :)
    Fiammacım, bulursam öneririm :))
    Yeşimcim, güzel dileklerine teşekkürler, hepimize sağlık, huzur dolu olsun....

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)