30 Ocak 2011 Pazar

Her Yerde Kar Vaaaar :)

Eveeet, kar diz boyunu çoktan geçti şu anda, yani saat 22 suları:)

Bugün ne yaptım, bugün gene içi polar gibi olan kalınca bir sweatshirt (yaaa hiç sevmiyorum yabancı kelime kullanmayı da bunun Türkçesi ne ola ki?) değişime uğradı :)
Kolları eteği yakası böyle lastikli olunca sevmiyorum, kaldırmıştım o nedenle, sevmiyorsan neden aldın demeyin, bu abimlerden kalmış bu evde, hiç giyilmemişti, kalsın dediklerine göre, onlarda sevmemiş, nerden geldiyse :)

Kestim, biçtim, altına da bir ince plaj pantolonu uydurdum, oldu bana sıcacık pijama:))

Olmuş mu.......

Şimdiii, sizleri kar maceralarımla baş başa bırakayım :)





31 yorum :

  1. Banu neredeyse 25-30 yıl olmuş ama bir anımı anlatmak istedim sana.Eşimle Bolu'nun bir köyünde zorunlu hizmetteyiz.Sağlık ocağı köyün az dışında,aynı bahçenin içinde lojman var.Ben dersim olmadığı saatlerde eşimin yanındayım,pek gelen giden de yok,o ihtisas için ders çalışıyor ben kitap filan okuyorum,sık sık elektrik kesiliyor ve 1-2 gün gelmiyor,öyle geçiyor günler.Bazı günler öyle bir kar fırtınası olurdu ki 5 adım öteyi göremezdik.Sağlık ocağından eve kadar yürüyemezdik.Ev lojmanın 2.katında ama kar kapıyı kapatır balkonun altına kadar yığılırdı tek eğlencemiz lojmanda birbirimize gidip gelmek...İşte o günleri anımsattı bu görüntüler.Çok genç ve idealisttik ,hala o dostlukları ararım biliyor musun?

    YanıtlaSil
  2. banu abla ben 33 yıllık hayatımda hep antalya'dayım.o yüzden kar görmedim diyebilirim:((fotolara bakarken karların üzerine atlamak geldi.bugün burası inanılmaz soğuk.siz karın tadını çıkarın biz kuru ayazında üşüyelim:))sobada yok evde.hatta baca bile koymamışlar

    YanıtlaSil
  3. Banucum ne kadar kar o öyle..
    Bizim burada kar geldi geçti iki günde kalktı:(
    Aman üşütmeyin de sakın..
    yakınlarda evler var mı?
    bana çok ıssız gibi geldi oralar..

    YanıtlaSil
  4. Her şeyin atılmaması gerektiğini bir kere daha anladım.Pjama süper olmuş.İyi günlerde kullan.Kar manzaralarına gelince,ne kadar güzel.Çok uzun zamandır böyle diz boyu kar görmedim.Bırdık çok şeker:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. cok güzel resimler. biz de senelerdir kara doyuyoruz burda. dizboyu olmasada 20cm oluyor. :)
    gelelim sari kazagina. gercekten iyi bi fikir. bence cok güzel olmus. sariyi sevmem o baska. :)

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  6. Banu ablacigim, ben sile bezimi alayim artik. baska talip falan cikar da sonra :) seninle mail ile irtibata geceyim de gerisini halledelim.
    bu arada, dükkanina neler neler eklemisin. mashAllah. hepsini begendim :)
    bol satislar diliyorum. müsade edersen blogumda dükkandan bahsedeyim.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  7. Amanın aman, kendinizi koruyun. Hasta falan olmayın sakın. Üç buzdolabı ne işe yarıyor şimdi daha iyi anlaşıldı:))

    YanıtlaSil
  8. PİJAMAN DA KARLARDA ÇOK GÜZEL.NİSPET YAPIYORSUN BİZLERE.MARMARİSTE KAR ÖZLEYECEKSİN DOY BAKALIM

    YanıtlaSil
  9. pijamana bayıldım,süper olmuş
    sıcacık sıcacık giy yatarken:))))
    kar manzaraların şahane,insanın atlayası geliyor

    YanıtlaSil
  10. pijaman harika olmuş, sıcacık giy insallah. ayy buralarda bir damla kar yok,şaş şaş kal yani buzdolabını açıp arasıra kapağından içeri bakıyorum kar yapmış mı diye ayy o da yok bu yeni tiplerde çok yavan. Ben de kar istiyorum Bade bile Ankara da karla oynuyor haksızlık bu yaa:)))

    YanıtlaSil
  11. ''Yok artık, bu suratsız şeyi adam edemez'' dedimdi yavaş yavaş okurken, pes ettim:)))
    Antenin kafasına 2,5 lt.lik kolanın şişesini sığacak boyda kes giydir. çanağı da süpüreceksin ara sıra maalesef.

    YanıtlaSil
  12. Ben böyle kar'ı yanlış hatırlamıyorsam 1986 senesinde görmüş,yaşamıştım.. İstabul'un en ciddi kar'ı idi...Resimlerde çok güzel,insanın içine atlayası,yatası,yuvarlanası geliyorrr..Biz keyfini sürüyoruz burdan resimlere bakınca canım,sanada kolay gelsin demek geliyor içimden.. Banucam bunca kar eridikten sonra durum nasıl oluyor oralarda,buda ayrı bi konu sanırım..
    sıcacık sıcacık giy cicini,huzur-sağlık içinde,eline-emeğine sağlıkkk...
    sevgilerrr... ;)

    YanıtlaSil
  13. Aman yaaaa.. kıskanılacak kadar yağmış yani.. bu sene İstanbul kar göremedi daha...ijama bu havalar için ideal olmuş sıcacık..güle güle kullan....

    YanıtlaSil
  14. İçim gitti doğrusu.Ben bukadar karı birarada üniversitede okurken görmüştüm.Ondan sonra da istanbulda pek kar filan olmadı.Gerçi karla ortaokulda tanışan birine göre karı özlemem çok doğal.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. kartpostal gibi görüntüler..bayıldım yine her zamanki gibi her postunuza olduğu gibi..Pijama da süper olmuş..Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. aman allahım bune boyle superr yaaa dagın etegındeyız ama bursaya hıc boyle kar yağmıyor :( kartpostal gıbı olmus bu arada pijamada super tam zamında olmus pijama sıcacık gıyın ki bu karda üşütüp hasta olmayın karın tadını cıkartın bizim içinde

    YanıtlaSil
  17. Giy yepyeni sıcacık pijamanı,al eline kahveni,kurul manzaranın karşısına...Oh,Banu'm ,hayat dediğin nedir ki?

    YanıtlaSil
  18. kar süpermiş diz boyuuuu
    pijama da çok şık olmuş güle güle giyin
    sevgiler
    iyi haftalar diliyorum

    YanıtlaSil
  19. Sevgili banu resimlere baktıkça imreniyorum istanbula kaç yıldır böyle kar gelmedi 87 yılını hatırlıyorum sadece o kadar ne güzeeeeeel

    YanıtlaSil
  20. pijama çok güzel olmuş,güle güle giy ablam :) kar manzaraları da süper valla,orada olasım geldi,İstanbul'u terkedesim var bugünlerde :(

    YanıtlaSil
  21. Pijamaya bayıldım ablacığım :) Kar da bana çocukluğumu hatırlattı. Erzurum'da aynen böyle yağardı kar :) diz boyu değil adam boyu olurdu :) Nasıl bata çıka yürüdüm o karlarda :) ahh ahh hasret kaldım. Gerçi hafta sonu bembeyazdı Ankara ama neredeyse tamamen eridi. Kısa süreli de olsa nihayet karda yürüyebilme şansını bulabildim. Bıdık çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  22. offff süper güzel görüntüler bunlar!!
    o kara atlamak istiyorummmmm!!!
    çok merak ettim neresi orası yaa? çok güzel bir yere benziyor doğayı yeşilliği çok seviyorum bende.bu kar istanbula yağmayacak sanırım teğet geçiyor:(

    YanıtlaSil
  23. Kar görünce ayak parmaklarım ve burnumun ucu üşümeye başlar.
    1400rakımlı Geredede doğup büyümek karlı Kütahyada 3 yıl okumak ardından da yine karda kışta bata çıka köy yollarında gidip gelmekle geçti ömrümün ilk yarısı.Şimdi bu manzara hoşuma gitse de yine de aman ben de orda olsam diyemiyorum.
    Fekat pijamanın içinde olmak isteyebilirim .Ben gelince onu giyeyim tamam mı?

    YanıtlaSil
  24. Colettecim, ne güzelmiş, hiç değilse lojman içinde birbirinize gidip geliyormuşsunuz, biz ise evin anamla birbirimize bakıp duruyoruz, haaa bir de Bıdıkla tabii:)) Yok, halimden şikayetçi değilim:) Eski dostluklar, komşuluklar artık pek kalmadı maalesef, tabii hala istisnalar var çok şükür:)
    Özlemcim, burada kar tam üzerine atlamalık gerçekten:)Evde kalorifer yok mu, nasıl yani, baca bile yok,nasıl ısınıyorsunuz? Yazık sanaaa :(
    Noyumberrycim, merak etme yan tarafımda ve karşımda devamlı oturanlar var, diğer evlere ara sıra geliyorlar, ıssız sayılır, ama ıssız kalmasını da dilerim:) Bu kar birşey değil, 2005 kışı ilk geldiğimiz kış, çatıya kadarda kar :))
    Şanslıcım, evet, hiçbirşeyi atmıyoruz, bir yerlere tıkıştırıyoruz, sonra böyle birşeyler yapıyoruz:) Burada hemen her kış en az diz boyu kar, Bıdık içinde kayboluyor:))
    Elicim, Kar orada fazla olmuyor biliyorum ama özellikle güneyde kuru soğuk oluyor, hiç üşütmüyor ama donduruyor:)Birgün anlatırım...Örtünü ayırdım, mailini bekliyorum, blogunda bahsedersen tabii çok sevinirim, reklamdan komisyon alacakmısın :))
    Nurtencim, dışarı çıkarken sıkı giyinmeye gayret ediyorum, çok şükür daha hiç hasta olmadık, Allah korusun... Haklıymışım değil mi 2 dondurucu 1 buzdolabında:))
    Örgücü Neşem, kar manzarası güzel, bir de eve kapanıyorum ya, bahçe işleri filan olmuyor, kimse gelmiyor, ben gitmiyorum, elişlerime uzuuun zaman kalıyor:))
    Fidoşum, balkon tam atlamalık oldu, kuştüyü yatak gibi, bugün iyice kabardı :))
    Fiammam, alemsin yaaa, kargo ile göndereyim sana bir çuval:))
    Nedretim, bizim elimize geçen herşey adam oluyormuş demek ki:)) Çanağı süpürmek mesele zaten, çanağa kadar gitmesi zor yarım metre karda:(
    Darmanım,o kar 1987 kışında yağmıştı, biz Levent 5.Gazeteciler sitesinde oturuyorduk. Yollar kapandı, yol açmaya gelen kepçe bile gelemedi, sitedeki iki markette yiyecekler tükendi, sonunda siteden erkekler toplaşıp Levente gidip alışverişler yaptılar, getirdikleri ekmeklere kıtlıktan çıkmış gibi saldırmıştık :)Bizimde keyfimiz yerinde, karın bize zararı dokunmuyor, hatta keyifli bile. Bir lodos esiyor o koca kümeler eriyiveriyor, toprak çekiveriyor biranda, heryer tertemiz oluyor...

    YanıtlaSil
  25. Nefisecim, kıskanmayın sizinde olacak karınız:) Ama İstanbulda kar dert getirir:(
    Güloşcum, karın beyazlığı güzel, İstanbulda pek uzun süre beyaz kalamıyor ne yazık ki:(
    Yaşamla Dans, gerçektende profesyonel fotoğrafçılar için bulunmaz manzaralar var buralarda:)
    Mervecim, Bursa da dağın eteğine değil ama dağın tepesine çok kar yağıyor. İki sene Seyidabad köyünde oturdum, işyerim oraya yakındı, yol kapanırdı, ama manzara çok güzeldi:) Üşütmemeye çalışıyorum, merak etme:)
    Tülinim, hayat dediğin bu işte:))
    Mavi Annem, kar süper, pijamam güzel, daha ne isterim değil mi :))
    Gönülcüm, 87 yılını yukarıda Darmana anlattım, bir göz at bak:)
    Miniğim, istediğin zaman gel canımcım, ben İstanbul'u 1994 temmuzunda terkettim:)
    Yeşimcim, Erzurum karı ve soğuğu, düşünemiyorum... Büyük şehirlerde kar sorun oluyor ama değil mi :(
    Bir yudum hobi, gel atla karlara:) Burası neresi, burası Kocaelinin bir tepesi:)
    Nalanım, sen karın cefasını çekmişsin hep, gel burada sefasını sürdüreyim sana:)Pijamamı da ilk sen giyersin, ben daha giymedim:))

    YanıtlaSil
  26. ablacım sadece klima var.yazık bana.antalya da soğuk oldu mu tam oluyor.10.katta oturuyorum.geceleri rüzgarın sesinden uyumak zor oluyor.hem antalyada kaloriferli evde yok:((

    YanıtlaSil
  27. pijamalar çokk güzel olmuş ellerine sağlık, kar ise kıskandım, biliyorsun bizim karımız yok, manzara çok hoş, şimdi oralarda olmak vardı:))

    YanıtlaSil
  28. Özlemcim, kıyamam ben sanaaaa:( Hayret ama, Finike'de her evde soba için baca var... (87-90 arası orada yaşadım da)

    İnci Çiçeğim, yolun düşerse gel buyur, karıda manzarayı da paylaşırım :)) Hatta pijamalarımı da :))

    YanıtlaSil
  29. canım süper kareler masal kitabı gibi olmuş yayının:)
    bize güzel geliyor ama güzelliği kadar eminim sıkıntılarıda vardır.

    hasta olmadan tadını çıkarın yinede öpüyorum picaman süper olmuş.

    YanıtlaSil
  30. oooofff offf bu nasıl bi güzelliktir Yarabbim!
    sessiz miss gibi berrak kar kokusu.
    Biz kar görmek için Spil dağına çıkıyoruz işte napalım.

    YanıtlaSil
  31. banucum, inşallah yolum düşer seninle tanışırım canım, gerçi insan böyle karşılıklı sohbetle sanki birbirini tanıyor gibi ama, canlısı daha bir başka olur, bende muğla'ya beklerim, sevgiler:))yazın sen buraya ben kışın oraya;))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)