6 Ocak 2011 Perşembe

Kütüklere oturmak :)

Ben odun yaktığım için arada büyük kütükler çıkıyor, onları oturmak için bahçenin çeşitli yerlerine dağıtıyorum. Hatta sevgili Fiammacığım tutturdu "bunların üzerine mantar şeklinde minderler yap" diye, aslında çok güzel olur ama, buralarda ne zaman yağmur yağacağı hiç belli olmuyor, üzerlerinde devamlı naylon bulundurmam lazım.
Yapacağım Fiammacığım, sıra gelemiyor onlara bir türlü :)
Zaten bugün gene kütüklerden bir fikir çıktı karşıma,

senin fikrin de zaten arşivimde var:)



17 yorum :

  1. Ah Banucam, ben bu fikre bayıldım. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  2. banucuğum bir fikrim geldi benim..ne olursun bunu bi düşün...
    bak şimdi alttaki kütük biraz ince çaplı...
    onun üzerine koyacağımız şeye gelinceee....
    çok daha kalın çaplı bir kütükten bir dilim kesilmiş....
    bilmiyorum ki anlatabildim mi?
    yani minder kısmı da kalun çaplı bir kütükten, salatalıkdoğrar gibi kesilmiş bir yuvarlak..
    amaan anlatamıyorum :(((
    yaw bi anlatabilsem derdimi..aslında güzel fikirdi..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Birkaç ay önce googgle da bir resim ararken karşıma çıktı bloğunuz, resme bakmak için girdim bloğunuza o gün bugündür çıkamıyorum. Anneniz,Siz,Bıdık ve yaşadığınız yeri cennete çeviren pozitif enerjilerinizle benimde içim ısınıyor. Ürettiklerinizle,el emeği göz nuru işlemelerinizle tek kelimeyle "Harikasınız" Hergün merakla yazacaklarınızı bekler oldum. Sanki Anneniz benim de Annem, Siz kardeşim, Bıdık ta Panki'min arkadaşı oldu. Üretip yaptıklarınızı, bulduklarınızı gördükçe çok özendim ve bugüne kadar hiç ilgi alanım olmayan elişleri yapmaya başladım (profesyonel acemi olarak tabi :) ) Sizinle öğrendim 10marifet sitesinin olduğunu ve hergün takip ediyorum. E yapılanları görünce özeniyorum,seyretmekte kesmiyor prof.acemi olarak gözümü karartıp hobi markette aldım soluğu. Birde ne göreyim "ahşap kursu ilanı" :O Ona da başladım sayenizde. Yaa işte böyle! İzin verirseniz,Annenizin ellerinden sizin yanaklarınızdan sevgi ve de saygıyla öpüyorum. Bıdığı ise mınncıklıyorumm :)Ben sizleri çok sevdim...
    Kütüklere oturma konusu ise harika fikir... Yağmurdan çamurdan korumak için,balkon kapatma naylonlarından kaldıysa eğer,naylondan uygun büyüklükte daireler kesilip kenarlarına lastik dikilip boneler yapılabilir gibi geldi.. Eminim siz bir yolunu mutlaka bulursunuz. Bizde, Annenizle siz sohbet ederken çektiğiniz resimlere bakarken pozitif enerjilerimizle,ruhumuzla eşlik ederiz sizlere...
    Esen Kalın...

    YanıtlaSil
  4. benim fikrim var banu ablacım fikir değilde aslında:)eskiden rahmetli dedeme ben böyle kütükler kestirmiştim yayladalardı o zaman,marangoza kütüğü oydurmuştum,seneler evvel payetle çiçek yapma modası vardı nazar boncuğu ağaçlar cam boncukla felan belki hatırlarsın,hahh işte ben o oydurduğum kütükleri köşelerden sallandırmalı şeklinde, içine bahar çiçekleri yapıp,monte ettirip satıyordum,şimdi pek ağaç gördüğümüz yok da şükür:(anlatabildimmi bende acaba böyle yazarak anlatmak da sorun:)belki eline kalın olmayan kütüklerden geçerse ayırıp oydurabiirsin belki,bir de çoraptan ve telden yapılan çiçekler var ama hazır yapma çiçekler şöyle evin dekoruna göre bir köşeden sallandırırsın o güzelim verandanda baharda:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Banu hanım;
    Ben küçük şeylerle uğraşıyorum sizse normal objelerle uğraşıyor ve birbirimizden farkımız yok:))
    İnanın sizde harika fikirler üretip çok güzel nesneler ortaya çıkartıyorsunuz.Ellerinize emeğinize sağlık.
    Şu kütük işine gelincede siz aklınıza kesin koymuşsunuzdur bahara doğru bahçenizdeki kütüklerin şekil değiştireceğinden şimdiden eminim:))
    Benim bloğa sık sık girdiğinizin farkındayım zaten.:) İstatiksel tablolardan belli oluyor.İlginiz için bende ayrıca teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. bu çok güzel fikir banu abla,mutlaka uygulamalısın bence de,o sıcacık evinize çok yakışacaklardır,kolay gelsin şimdiden :)

    YanıtlaSil
  7. İşte tam alttaki mantar olanı hani benim senin o köşen için hayal ettiğim mantardır efendim. tez yapıla! Yaa sünger veya elyaf veya pamuk koymak zorunda değilsin içine.. bir yerde bahçe minderleri gördüm, yağmurluk gibi su tutmaz bir kumaşı vardı içinde de minik plastik boncuklardan koymuşlar nemli ıslak ortamlar için üretilmiş bunlar... Hadi bakalım sıra sende

    YanıtlaSil
  8. Senin ev ve bahçe konseptine uygun bir çalışma olur. Bence kısa sürede yapmalı ve bahçeni renklendirmelisin. Nazlıcanın dediği gibi naylon boneler yapılabilir üzerlerine çok da cici olur. Acaba bir gün senin şu bahçeni görebilecek miyim:)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir fikir.. bahçenize muhakkak yapın çok güzel olacağından ve bahçenize güzellik katacağından eminim..

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller. Bende de var bir kaç tane vernikleyeceğim falan bekliyorlar bahçede. Bakalım ne zaman yapılacaklar

    YanıtlaSil
  11. kütük fikri harika. benim evime ve dekorasyonuma da tam uyar. ama ablacigim ben burda kütügü nerden bulayim ?!?! :)

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  12. Banu'cuğum herkes güzel fikirlerini söyledi, benim aklıma da şu vinlex denen sunni deriyle minderler hazırlasan portatif olarak.Kışında bu minderleri içeri alırsın.Kütüğe bağlama şeklinin nasıl olacağını vallahi düşünemedim,onuda sen bul,biz seyredelim. Usta sensin.Hoşca kal, öptüm...

    YanıtlaSil
  13. Heeey tatlııım neredesiiin? Herkesler harika kütüklere hayran olmuş sende tık yok, kimbilir nelerle uğraşıp bize hazırlıyorsundur...yaşasın sen:)) ben en çok başlığa bayıldım, daha fazla dikkat çekebilecek bir cümle düşünemiyorum:))ben face de bir bağlantı paylaşmıştım 'seninki kaç santim' diye o geldi aklıma:)))bir hayli hınzırca müge:))

    YanıtlaSil
  14. canım kütükleri hazırla baharda oturmaya geleceğiz fidoşla,çaylar kahveler ohh ne güzel,çok öptüm

    YanıtlaSil
  15. mantarlı kütüklere hasta oldum Banucum,mutlaka yapmalısın..süper,süper!

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Sesiber,Örgü çantam, Miniğim,Aylin, Filiz, beğendiniz değil mi, bu yaz uygulamaya koymaya çalışacağım, söz vermeyeyim de :))
    Figenim, anladım anladım kesinlikle, öyle biraz daha yükseği sehpa da olur, arşivimde var öyle birşeyler, bakarsın birgün yaparım :)
    Sevgili Nazlıca, satırlarını okudukça gülümseme yayıldı yüzüme, mutlu oldum.Hele ki elişlerine başlamana vesile olabildiğim beni çok sevindirdi, 10marifet te gerçekten çok özendirici değil mi. Emek verilen herşeyin apayrı bir güzelliği olduğuna, kişiye özel bir sıcaklık yansıttığına inanırım, benim için çirkin el emeği yoktur. Ahşap kursuna başlamışsın, çoook mutlu oldum, Artık bir blog açıp yaptıklarını bizlerle paylaşmanın zamanı gelmişte geçiyor, hadi bekliyorum, inan buralarda çok sıcak arkadaşlar bulacaksın blog açınca. Bizde seni sevgiyle kucaklıyoruz:)Kütükler için güzel bir çözüm bulmuşsun, umarım bu yaz fırsat bulup bu projeyi gerçeğe dönüştürür ve güzel fikrinle korumaya alırım....
    Sevgili Waterlily, ne üzel bir fikir verdin bana, fırsat bulduğumda uygulayacağım, belki bir gün sen gelir ve bana yardım edersin, kimbilir :)
    Merhaba Özden bey, normal objelerle uğraşmak kolay, ama mini öini objelerle uğraşmak sabır,incelik, özen ister, bunlar da ben de yok maalesef...Kütüklere minder, evet aklımda ama yazın herşeye birden fırsat olmuyor, belki bu yaz ....
    Fiammam, o kadar çok tarif ettin ki, iyisi mi şunları sen dikiver anacım, üç tane çok değil, hadi bakiiiim :)))))
    Sevgili Evde bir Melek, evet ben çoook şey yapmalıyım, ama olamıyoooor :)))) Benim bahçemi görmek kolay, gelmek yeter:)
    Sevgili Ada-Deniz, seninkiler kesin benimkilerden önce hallolur:))
    Sevgili Eli, e gel buralarda çok:)) Şaka bir yana, orada köylerde bulunuyor böyle kütükler, ben kendi odama iki tane almıştım rica edip evlerin birinden. (Rothenburg ob.der Tauber'de öğrenci evindeyken)
    Sevgili Sibel T., yaz yağmurlarını unutma, dolu bile yağıyor yazın burada :) Bir şekilde halledeceğiz artık:))
    Sevgili Mügem, buradayııım, ancak bu saatlerde yorumlara cevap yazabiliyorum, sen var yaaaa, çok fesatsın haaa, hiç aklıma gelmemiş, aslında ben de fesatımdır ama, yaşlandım mı ne:))
    Aksungur Serpilim, ay evet yaaa, heyecanla o günü bekliyorum, umarım o zamana kadar hallederim :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)