20 Ocak 2011 Perşembe

Sarsıcı bir gündü....

Sanırım hepiniz duymuşsunuzdur, Kocaeli / Değirmendere merkezli 4.3 lük depremi.....
Evet, uykumun bir yerinden yatağımın havaya hoplamasıyla fırladım, annem bu saatlerde kalkmış oluyor, O da heyecanla geldi, "Banu kalk deprem oldu, çok kötü" diye. Hemen televizyonu açtım, merkezi Değirmendere görünce hemen abimleri aradım, çünkü onlar Değirmendere'de oturuyorlar, neyse ki herkes iyi, biz de Değirmendere'ye yakınız , epey yüksekte olmamıza rağmen kötü vurdu gerçekten.Ama çok şükür beklenen büyük deprem değilmiş. Beni asıl korkutan o....

Beni mazur görün, çok uykusuzum, o nedenle az sonra yatacağım, biliyorum yorumlarınıza cevap yazamadım, bloglarınızı dolaşamadım, ama bugün hem uykusuz, hem de yorgunum, hava güzeldi, bahçe ve ufak tefek tamir işleri vardı, onları hallettim. İnşallah yarın telafi ederim...




44 yorum :

  1. malesef deprem dün sabahta bizide korkuttu.Allah daha büyüğünden saklasın..

    YanıtlaSil
  2. Banuşum büyük geçmiş olsun hepimize,
    allah bi daha aynı acıyı yaşatmasın inşallah kimseye

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun dün de biz 5.3 le sarsıldık ALLAH korusun hepimizi

    YanıtlaSil
  4. ŞİMDİLİK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.HEPİMİZ TETİKTE YATIYOR VE YAŞIYORUZ.BAŞKA DA BİRŞEY YAPMIYORUZ,KOCA BİR GERÇEK İSTANBUL DEPREMİ BEKLİYOR HEPİMİZİ

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun ablacım. Alah kötülerinden saklasın. Kendine iyi bak sevgiyle kal diyorum ve bende kaçıyorum...

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun ablam,Allaha emanet olun...

    YanıtlaSil
  7. Bizde de oldu geçen hafta. Ufak ufak olup boşalıyordur diye umuyorum. Allah korusun.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun. Allah beterinden korusun...

    YanıtlaSil
  9. CAnım geçmiş olsun akşam haberlerinde izledim. Rabbim korusun bir daha o acılar yaşanmasın inş. sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun ablacım, Allah beterinden saklasın

    YanıtlaSil
  11. ALAH BETERİNDEN KORUSUN CANIM...

    YanıtlaSil
  12. çok geçmiş olsun.. allah beterinden korusun.. teknoloji ilerledi ama bizimkiler yerinde sayıyor. güvenlik düşünülmüyor binalar yapılırken.. japonlar beşik gibi sallanıyor binalarına bir şey olmuyor..

    YanıtlaSil
  13. Allah beterinden korusun. Geçmiş olsun canım..

    YanıtlaSil
  14. geçmiş olsun banu abla,Rabbim beterinden korusun hepimizi :(

    YanıtlaSil
  15. çok geçmiş olsun,hepinizin iyi olmasına sevindim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun Banucam.

    YanıtlaSil
  17. canım geçmiş olsun, biz bile hissettik buradan ki sizler ne yaşamışsınızdır kimbilir. Allah korusun daha beterinden, bu arada beşik gibi sallanıyor her yer Pakistan da da bayağı büyük olmuş:(

    YanıtlaSil
  18. ablacım geçmiş olsun.iyice dinlen.

    YanıtlaSil
  19. Ablacım çok geçmiş olsun. Allah hepimizi daha büyük felaketlerden sakındırsın.

    YanıtlaSil
  20. geçmiş olsun. Aslında şiddeti çok fazla değil ama yaşanan kötü tecrübe insanı daha da itkiliyor sanırım. İlk depremde ben de İstanbul'daydım. Ve o denli büyük bir yıkımın etkileri yıllar geçse de sıcaklığını koruyor

    YanıtlaSil
  21. Çok geçmiş olsun Banucuğum,adı bile yeterince ürkütücü...

    YanıtlaSil
  22. Geçmiş olsun. Deprem yaşamış biri olarak o endişeyi bilirim ve tekrar duydum. Tüm kalbimle sevgilerimi yolluyor ve büyük yıkımların olmamasını diliyorum.

    YanıtlaSil
  23. Canım dostlarım, hepinize teşekkürler... Allah hepimizi beterinden korusun... Ama bunu demekle olmuyor işte, Allah afet eriyor ama öncelikle akıl vermiş afetlerle başetsin insanlar diye, ama ama ama..... Akıllarını afetlerle başetmek yerine başka şeylere çalıştıran yöneticiler sayesinde birçok günahsız insan depremlerde telef oluyor, bireysel alınan önlemler maalesef yeterli olmuyor..

    YanıtlaSil
  24. Rosana Gonçalves Brito21 Ocak 2011 13:30

    Oi...estou tentando entender...aconteceu um terremoto? É isso?
    Como estão todos da sua família??
    Fiquem com Deus...
    Beijos,

    OBS.: Coloco na tradução automática, mas não é muito clara, às fezes fica muito confuso.

    YanıtlaSil
  25. Caro Rosanna, sim, que era um terremoto, mas não tão forte, Deus abençoe a todos nós ...
    Tradução para turco é difícil, se você puder, é melhor traduzir para Inglês:)

    YanıtlaSil
  26. geçmiş olsun çokca..bende büyük depremi izmitte yaşayan biri olarak biliyorum acısını..allah bir daha yaşatmasın..bu arada hemşeriyiz sanırım :) ama ben biraz istanbuldayım sayılır artık ):

    YanıtlaSil
  27. banucum çok geçmiş. olsun..allah yaşatmasın birdaha....sevgiler..

    YanıtlaSil
  28. Çok geçmiş olsun Banu..Neyseki evin yüksekte, eminim düzlüktekiler daha kötü hissetmiştir.

    YanıtlaSil
  29. Sağolun kızlar, Allah hepimizi korusun daha beterinden....

    YanıtlaSil
  30. Sevgili Banuca,60 evlerde annem oturuyor çok kötü olmuş gece aradım irtibat kuramadım içim gitti aman allahım ne geceydi :( bununla atlatılmış olsun inşallah geçmiş olsun.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  31. Banuca; altı ay öncesine kadar fethiyedeydim ama 6 aydır Ardahan da görev yapıyorum evet size epey uzağım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  32. Banu'cuğum,inanmazsın gece odama alıp yattığım Muhabbet kuşum, karanlıkta kafesinden fırladı odanın içinde dört döndü,cıyak cıyak sesine kalktım,hemen omuzuma kondu.Annesi benim ya...Geçen bir buçuk ay evvelkinede öyle yapmışdı,resmen bağırıyor.Gece kafesi açık bırakıyoruz bu yüzden.O küçücük kuş bile nasıl korktu.Pakistanda olduktan sonra benim içime doğmuştu zaten.Allah hepimizi korusun.Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  33. banu çok geçmiş olsun, bunla gelmiş geçmiş olsun...sevgiler:))

    YanıtlaSil
  34. Büyük geçmiş olsun. İstanbul'da da duyuldu ama siz çok yakınsınız. 17 Ağustos'u Gölcük'te yaşamıştım. Artık küçük sarsıntılara bile tahammül olmuyor.

    YanıtlaSil
  35. Büyük geçmiş olsun ablacım, allah sağlık ve sabır versin. Öptüm yanacıklarınızdan...

    YanıtlaSil
  36. Rosana Gonçalves Brito21 Ocak 2011 22:02

    Şimdi takipçisi olabilir.
    Bu anlaşma ... deprem korkutmak için zor olmalı!
    Burada yaşadığım hiçbir deprem vardır. Tanrı her şeyi teşekkür ederiz sağ, orada iyi?
    Ben blogunuza seviyorum, her gün gidin.
    sizin için harika bir hafta sonu!
    Öpücük
    Rosana - Brezilya

    YanıtlaSil
  37. simdi geldim evime... cok gecmis olsun ablacigim, Allah seni ve aileni, ve tüm insanlari bu doga felaketlerinden korusun. umarim hicbir zarar ziyan olmamistir. cok dikkat et kendine... sen bize lazimsin!

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  38. Çok geçmiş olsun Banu hanım. Allah beterinden korusun.

    YanıtlaSil
  39. Allah korusun berbat birşeydir...
    bizde de sık sık olur...hem de hep bizler uyurken...
    yataklarımızdan sıçrarız :(((
    Allahım sen koru yarabbiimmmm...
    çok geçmiş olsun bitanem...

    YanıtlaSil
  40. Sağolun dostlar, Allah hepimizi korusun....

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)